FOLLOWERS

Wednesday 2 September 2009

SIDANG DUN PERAK : KERA-KERA TERHORMAT TERUS BERONAR !












BERIKUT adalah perkembangan situasi di "Sidang Dewan Undangan Negeri (DUN)" Perak yang didakwa oleh Pakatan Rakyat negeri itu akan diadakan di bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK), Ipoh hari ini.

10.13 pagi: ADUN Malim Nawar, Keshvinder Singh ditahan. Mohammad Nizar meminta wakil-wakil rakyat Pakatan supaya bersurai.

10.07 pagi: Ngeh ditahan pihak polis.

10 pagi: Polis dan wakil rakyat Pakatan berhadapan bertemu dalam jarak 100 meter di luar bangunan SUK. Berlaku jeritan dan tolak menolak. Seorang jurugambar Nanyang Siang Pau ditahan. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kera-kera ini masih buat hal untuk mengadakan sidang DUN haram di Perak. Keputusan mahkamah diketepikan oleh akal sendiri.

2. Menyampah dan meluat kita melihatnya. Lihat lah gambar yang disertakan. Menyampah.

3 comments:

  1. Pergi jahanamlah dengan depa tu, Bulan Ramadhan ni pun nak buat kecoh-kecoh lagi. Yang Pas ni ikut aje punggung Si Sivakumar tu.

    Hairan.....Hairan dan meluat tengoknya.

    ReplyDelete
  2. Teruskan buat kekacauan di Perak sampai PRU 13 - arahan dari Anwar Ibrahim. Strategi ini penting untuk menunjukkan kononnya rakyat tak puas hati dengan kerajaan sedia ada.
    Anwar akan terus meyusun langkah dan strategi bagi mewujudkan suasana tidak tenteram dalam negara supaya kerajaan BN yang ada menjadi goyah dan tidak dapat memerintah dengan baik . Ini akan memudahkannya untuk mengambil alih kerajaan.

    ReplyDelete
  3. ini lah akibatnya kalau pehak berkuasa masih segan nak guna ISA...
    ha...biar lingkup malaysia
    nampak memang lembab otak kerajaan
    malang nasib dapat kerajaan dan pembangkang yg bangang

    ReplyDelete

PETA PELAYAR