FOLLOWERS

Saturday 6 March 2010

HELLO ZAID ! KEMARUK ITU UNTUK ANDA DAN PKR !




Penyelaras Pakatan Rakyat, Datuk Zaid Ibrahim menggesa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak untuk menghentikan perbuatan 'merampas' ahli parlimen Pakatan Rakyat, khususnya dari PKR demi menghormati proses demokrasi."Mengapa beliau begitu kemaruk dengan majoriti dua pertiga di Parlimen? Buat masa ini, Barisan Nasional mempunyai bilangan kerusi yang mencukupi bagi meluluskan sebarang undang-undang,” kata Zaid (kiri) pada sidang akhbar yang diaturkan secara tergesa-gesa."Pada pendapat anda, adakah England kukuh kerana mereka mempunyai dua pertiga (majoriti)? Tak! England tidak pernah ada majoriti dua pertiga.”Sejak beberapa minggu kebelakangan lalu, PKR digoncangkan dengan tiga ahli parlimennya berpaling tadah sehingga menimbulkan krisis kepimpinan parti, terutama terhadap ketua numumnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Siapa yang kemaruk 2/3? Najib atau DSAI dan Zaid ?

2. Pelan 16 sep bagaimana. Siapa yang memulakan pancingan. Masih ingatkah anda mengenai saranan Karpal singh agar bos anda iaitu DSAI bertaubat segera? DSAI sudah bertaubat ke?

3. Senta bos anda sudah makan tuan. Bos anda yang memulakan pancingan sehingga satu rombongan pemimpin dungu PKR berkejar ke Taiwan dengan diketuai oleh Salehuddin, Tian Chua dan Eli telanjang. Zaid! Anda sudah lupa?

4. Mengenai pandangan Zaid bahawa Pak Lah tidak ganggu Kelantan walaupun memerintah dengan kelebihan satu undi, itupun anda silap. Pak Lah bukan seorang strategis. Beliau seorang PM yang paling lembab dari semua PM Malaysia. Sebab itu anda suka padanya sebab anda boleh perkudakan Pak Lah. Anda pun, adalah sampah dalam UMNO dan BN, tetapi Pak Lah yang lembab itu boleh melantik anda sebagai menteri! Semua rakyat Malaysia sedih dengan tindakan Pak Lah tersebut.

5. Kelantan boleh memerintah dengan kelebihan 1 kerusi bukan kerana Pak Lah tidak mahu memancing ADUN PAS , tetapi kerana Baiah yang dilakukan oleh PAS terhadap ADUNnya. Itu sebabnya PAS boleh memerintah dengan kelebihan 1 kerusi.

6. PAS mengikat dengan rantai besi ADUN-ADUNnya. Mereka mengikat dengan mencagarkan siteri dan keluarga mereka. Inilah kezaliman PAS. Itu faktanya.

7. Jadi dalam hal ini, bukan Najib yang kemaruk 2/3. Tetapi anda dan bos anda DSAIlah yang kemaruk nak menjadi PM. Jadi pada pandangan PG, anda masih bermimpi kot. Atau anda yang nak hanya nak perbodohkan penyokong PKR yang sudah begitu dungu selamanya.

8. Sudahlah Zaid. Anda hanyalah sampah dalam UMNO apatah lagi dalam PKR. Dalam PKR pun, anda hanyalah sampah sarap. Tak ada yang nak dengar pun suara anda. Mereka pun meluat dengan anda. Itulah sebab atau faktur 3 MP PKR keluar dari PKR. jadi, jangan belitkan fakta ZAID.

9. Anda hanyalah sampah sarap. Sampah sarap. Sampah sarap. Sampah sarap Zaid.

3 comments:

  1. sgt tepat komen MSO tntg zaid kacau daun ni.masuknya dia dalam pkr lah yang jd punca sebahagian orang lama pkr(terutama yn adun2 & mp) terpinggir terus...last sekali keluar pakatan lagi baik, jd YB Bebas..bebas dari kena cucuk hidung!!!!!

    ReplyDelete
  2. sejak Zaid masuk PKR macam macam bala yg menimpa parti PKR pak Nuar kena siasat siapa sebenar Zaid ni adakah dia ikhlas pada PKR jgn terlepas pandang Pak Nuar apa telah jadi dengan UMNO kucar kacir di buat nya kerana dia saekor.INGAT SEBELUM KENA.

    ReplyDelete
  3. Itu lah risiko barang reject

    ReplyDelete

PETA PELAYAR