FOLLOWERS

Friday 25 March 2011

HEBAT, HEBAT !!!!!






Ada satu pasal tentang Datuk Zaid Ibrahim yang banyak dari kita setuju.Beliau ini jenis cakap lepas dan dikenali seorang yang tidak banyak berdolak dalik. Sebab itu barangkali Datuk T pun terdorong ajak beliau join sekali tengok video seks yang didakwa libatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Khamis Presiden Parti KITA yang pernah satu ketika jadi orang kanan PKR menulis di dalam blog peribadi dan juga kepada media mengaku secara terbuka sudah tonton video yang kini menjadi bualan ramai.

Dari sudut pandangnya beliau percaya lelaki dalam aksi video itu adalah Anwar.

“Ramai yang tanya soalan yang salah juga buat andaian. Isu utamanya adalah apakah video tersebut tulen,” kata beliau.

Menurut Zaid, sekalipun percaya lelaki di dalam klip video itu adalah Anwar beliau tidak dapat menentukan apakah rakaman tersebut benar atau palsu.

Menceritakan dari mula, kata Zaid, bila kali pertama beliau tahu tentang kewujudan video tersebut (Isnin), beliau sendiri teruja seperti orang lain.

Sehari kemudian, beliau menerima panggilan telefon minta beliau hadir menyaksikan tayangan tersebut di mana beliau bertemu dengan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan dua yang lain.

Menurut Zaid bila melihat klip video tersebut, beliau tahu itu Anwar.

“Saya tahu wajahnya (Anwar), bila kamu lihat gambar Barack Obama, apakah kamu tanya macam mana kamu kenal itu wajah Obama?” soalnya sinis dalam satu temubual dengan laman web FMT.

Zaid turut persoalkan kenyataan Anwar bahawa lelaki dalam rakaman tersebut bukan beliau kerana ‘perut buncit’.

“Anwar bukan kurus sangat” katanya.

“Bila kamu berumur 64 tahun, kamu akan buncit sikit, boleh kamu tunjukkan orang yang berusia 64 tahun dan ada ‘six-pack’, dan macam mana kamu tahu dia sakit belakangnya teruk seperti yang dia selalu sebut? Saya tengok aksinya boleh tahan hebat di dalam video itu!”

“Selain itu, mana dia jam Omega yang diambil dari tempat kejadian? Dia (Anwar) kata ada pada isterinya jadi kenapa tidak ditunjukkan?

“Apa yang saya tahu jam itu ada dengan pihak lagi satu (Datuk T) sebab saya sudah tengok.”

Bagaimanapun, kata Zaid, memandangkan rasa skeptism terhadap institusi sendiri, makmal forensik dan pakar di negara ini,“maka biar kita minta panel antarabangsa yang terdiri daripada pakar (membabitkan) Scotland Yard, FBI, dan juga Pasukan Polis Berkuda Kanada, bersama-sama polis di negara ini bagi mengesahkan sama ada pita itu tulen atau palsu,”katanya.

“Kita sudah lama dilaungkan dengan teori konspirasi. Ceritanya sama, selalu saja ada orang yang hendak jatuhkan Anwar dan semua tuduhan terhadapnya palsu. Kita perlu tahu kebenaran kali ini” kata beliau.

Zaid turut menolak spekulasi bahawa ‘timing’ video tersebut didedahkan ada kaitan dengan pilihanraya negeri Sarawak.

“Kalau video itu didedahkan sebulan awalpun, orang masih kaitkan dengan pilihanraya Sarawak,”katanya.

“Kamu patut tanya Anwar kenapa dia buat ‘aksi’ ini sebelum pilihanraya. Kamu tidak boleh salahkan Datuk T yang buat khidmat awam.

“Kalau saya jumpa video ini pun, saya akan didedahkan kerana ini melibatkan ketua pembangkang dan perdana menteri di masa hadapan. Bukankah itu kepentingan awam?

Ditanya apakah beliau akan mengambil pendirian yang sama jika belum meninggalkan PKR, jawab Zaid, “Ya, sudah tentu,”

Menurut Zaid, beliau tidak melihat klip video seks yang membabaitkan bekas Menteri kesihatan Datuk Seri Dr Chua Chua Soi Lek, bertentangan dengan semua andaian, melangkaui rasa malu dan trauma dengan kecurangannya.

“Apa yang mengkagumkan saya adalah pengakuan kepada umum yang beliau (Soi Lek) melakukan kesilapan. Dia bersedia bertemu penyokongnya, mengaku salah yang pernah dilakukannya, memohon keampunan dari keluarganya…

“Kita ahli politik tidak sempurna tapi bila ‘kantoi’ kita harus mengakuinya dan jujur terhadap kelemahan kita…

“Setiap kali ada tuduhan salahlaku seksual atau penyelewengan melibatkan Ketua pembangkang, DAP dan PAS akan melindungi dan teguh mempertahankan beliau.

“DAP dan PAS tidak meminta sebarang penjelasan dari Anwar, jadi Anwar bebas dah tidak perlu bertanggungjawab pada sesiapapun di atas segala tingkah lakunya,”kata beliau.-24/3/2011

Penghuni Gua : Boleh tahan. Keh keh keh keh. Boleh tahan, keh keh keh !!!! Hebat, hebat !!! Keh keh keh keh !!!

12 comments:

  1. kah kah kah!
    bijak!mmg bijak!tp bijak x bertempat!

    tp yg gua nampak puak2 umngok neh lebih baNgang dr bijak!p tanya plak seteru2 juburi dh tentu2 la firaun2 neh anggok!bodo..
    kah kah kah!

    lu try la tanya prof sharibuu ka
    berak obama ke..hosni muberak ke..baru la rakyat bole judge!bodo...

    ini p tanya spesis firaun jgk mmg la dorg anggok..bodo..
    hanya spesis2 firaun & anak2 anjingnya jer yg percaya kah kah kah!

    "Gua merupakan pemerhati bebas dan tiada kaitan dengan mana-mana kelompok firaun! Tidak ada sesiapa yang boleh mempengaruhi otak dan pemikiran Gua.Gua bkn kaki google dgn tujuan poyo nk tunjuk hebat & cari publisiti murahan Visi Gua jelas : Selamatkan mesia dr spesis yahudi versi mesia!"

    ReplyDelete
  2. DolMonggolia

    Lu adik Altantuya ke? Jelas lu jenis Yahudi yang hati sudah ditutupi dengan segelap-gelapnya dengan perasaan hasad, dengki, dendam dan kesumat yang amat hebat sampai tak nampak lagi cahaya..lol.

    ReplyDelete
  3. Abes nak tanya sapa lagi Nick Ajis? Din Puduraya? Mahfoz Bean? Kak Jijah?

    ReplyDelete
  4. SALAM MENTEKEDARAH TAIK WAT BEWAK2 PEJUANG MELAYU......

    SEDARA BEWAK2, ....TOSAHLAH DOK OTA GHAKYAT NGAN MACAM TIPU HELAH DAN CEREKA JIJIK YG BERMACAM2. RAKYAT LEBIH CAYA NGAN PARTI BEWAK KALU REGA BARANG LEBIH RENDAH, ROADTAX MAMPU DIBELI OLEH PEMILIK MUTUR HONDA CUP. SAMAN EKOQ BUKAN JADI SUMBER PENDAPATAN NEGARA.

    GILA KA.....LIWAT, LIWAT, LIWAT BEDEBUNG NEIK REGA INSURAN. LIWAT, LIWAT, LIWAT.....REGA AYAM NEIK 2 INGIT SEKILO.

    BETUI PUAK2 BEWAK NI DAH GILA....... NAK BEDEBAT TADAK TELOQ. TUH KETUA GENGSTER MD NOR DERIS UGUT NAK DEBAT NGAN NIK AZIK DAN JADI SEROPA ANJING. PERANGAI ANJING DIA SALAK NAK SUH ORANG LAGHI LA TU. KALU ORANG TAK LAGHI DIA BELAH. PUAK2 HAMPA NI MEMANG TADA HOTAK KAH KAH KAH KAH.

    he he he
    gurau ngan puak2 bewak
    ariff omar potong peliaq hang beri makan kat hanjing la

    ReplyDelete
  5. sudahlah dol monggol. minum le kencing dsai tu banyhak 2. otak ada tak mahu pikir. kesian kat mak bapakmkau lahirkan kau ke dunia.

    kah kah kah

    ReplyDelete
  6. Aku ada sikit profil tentang Langsi Pukimak ni, . Dulu dia pakai nama Lord Reid. dia ni asal dari permatang Pauh tempat ejen CIA main bontot, dia ni dah dilarang dilaman pembangkang sebab banyak guna perkataan lucah. Sekarang dia cuba nak provok laman penyokong kerajaan, dia juga guru disekolah kebangsaan dekat Permatang Pauh mengajar murid Tahun dua sebab dia lulusan sijil Perguruan saja, Bini dia tengah kursus buat KPLI di UPSI, aku pernah maki dia sampai pagi di laman pembangkang pinkturtle. Oleh itu dia ni diibaratka dajal jugalah, jika dia masuk maki saja dia,jangan layan sangat si lahabau

    Kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  7. dol monggol ni mesti ank ikn nuar juburi ni..ko xpekene dgn nuar juburi ke mlm td...hahahaha...bdk2 pr sumenye xnk trima kenyataan..sudah2 la bebudk pr oii..

    ReplyDelete
  8. ALOO BEWAK2 PEJUANG MELAYU......

    KALU DAH BEWAK TETAP BEWAK.....
    52 TAUN BEWAK MERINTAH TAKLEH NAK BINA MELAYU KETAHAP YANG LEBIH BEIK. MASA PARTI BEWAK MERINTAH PON MELAYU KENA HENJAQ SAMPAI KELUAQ TAIK. KALU PARTI BEWAK DAH BEKI MELAYU KE TAHAP YANG BULIH BERDIKARI......MAI LA CINA MANA NAK WAT NAYA PON DEPA BULIH PERTAHANKAN DIRI.

    INI TIDAK MASA PARTI BEWAK MERINTAH MENEMPATKAN MELAYU KE TAHAP BAHALOL..... LANI PALA2 BEWAK DAH MEROYAN.

    HUHHHHHH MALAIH AKU CAKAP BANYAK2 NANTI PUAK HANG NEIK DAGHAH DOK MAKI AKU. NEIK DAGHAH KALU TINGGI SANGAT BULIH JADI STROKE....LAGI CEPAT MAMPUIH.... RUGI SATU UNDI.

    He he he
    Gurau ngan bewak pon bewak laaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  9. ELOOOOO.......MANA PI PUAK2 BEWAK PEJUANG MELAYU
    YG MENTEKEDARAH TAIK NI.

    HANGPA NI BODOH TAHAP IBU AYAM KENE KEROYOT KAT BEROK NI. RAHIM TAMBY CHIK YANG BAHAM JUBOQ BUDAK BAWAH UMUR KAT MELAKA TU PON HANGPA CAYA.
    TADAK TEMPAT DAH HATI KARAT HAMPA NAK PEGANG. SEROPA ORANG LEMAS AYAQ LA. TERPEGANG BATANG PELIAQ RAHIM TAMBY CHIK YANG DIA GUNA WAT ROGOL BUDAK TU, HAMPA PEGANG KUAT2 NOOOOOO. KAH KAH KAH KAH

    he he he gurau ngan puak2bewak

    ReplyDelete
  10. Salam tuan PG & Sema2...,

    HEBAT, HEBAT !!!!!

    Depa dah mai dengan yahudi yang makan taik, lidah tejeliaq2. Depaa dok tunggu yang habaqnyaa tak mai2 kerana masih duk isap daghrah jemalang tinaa bghanak. Otak mika semaa dah kambuih taik. Tutup abih. Tutup ngan taik.

    - Perihal empat beranak sebagai kariah sebuah masjid di pinggir bandar. Sahdan suatu petang, bapa menyuruh mereka pergi berjamaah di masjid tersebut. Seorang bertanyakan apa maksud berjamaah. “Ni, hang, bangang betui”. Berjamaah tu pergi bersalaman2 dengan jamaah dengan kariah sekitar. Tiga beradik bersiap untuk pergi, setelah mendapat amanat bapa. Malangnya, bapa tidak turut serta, walaupun dikirakan bijak dan warak sesama keluarga. Setelah hampir azan, tiga2 beradik menapak ke masjid. Selang seketika mereka sampai, ahli jamaah tercengang2 melihatkan perihal kehadiran tiga2 beradik walhal, sebelumnya bapa mereka tak pernah jijakkan kaki di masjid. Setibanya tiga2 beradik di masjid, mereka terus bersalaman2 dengan ahli jamah lebih kurang 20 orang. Bilal pun qamat, menandakan imam akan memimpin solat. Salah seorang ahli jamaah memerhatikan gerak laku tiga2 beradik yang berada di saf paling belakang sekali. Tetiba, salah seorang dari mereka telah meninggalkan saf dituruti oleh dua yang lain, terus pulang ke rumah. Alangkah terkejut bapa mereka. Lantas bertanyakan mengapa terlalu awal pulang sedangkan solat berjamaah masih belum selesai lagi. Salah seorang, menjawab “bapa tak suruh pergi sembahynag,” “ bapa cuma suruh pergi berjamaah bersalaman2 sahaja”. Bapa, bengang. Kemudian pergi ke masjid, malang. Solat sudah selesai, jamaah telah pulang ke rumah masing2. “Kantoi”...!!!

    Pang5 Beliung. Sekadar renungan. Ketaksuban membawa padah sekelurga.

    ReplyDelete
  11. ha..ha..ha..sejak bila plak Arif Omar percaya kpd PEMINUM TODI TEGAR NIH?

    Ko tak igat ker Arif Omar, Zaid kan kaki botol...ko kan kutuk dia dulu!!! cepat sgt berubah dan mudah lupa la ko!!

    ReplyDelete
  12. PEMINUM TODI TEGAR OKLAH JUGAK DARIPADA PELIWAT TEGAR...KAH KAH KAH

    ReplyDelete

PETA PELAYAR