FOLLOWERS

Wednesday 27 July 2011

SIAPA NAK BAYAR HARGA NYAWA PEJUANG INI ?


Penghuni Gua
: Inilah di antara pejuang yang terbunuh angkara komunis jahanam di negara ini. Siapa yang nak membayar harganya. DAP? Atau PKR ? Mereka lah yang mendokong kuat agar pemimpin komunis dibenar kembali ke Malaysia. Ada pulak yang nak membela penyokong komunis yang di tembak mati oleh British di Perak dulu.

2. Ramai yang muda sekarang ini lupa dan tak hargai keamanan yang ujud di negara ini selama ini. Sebab itu mereka amat seronok nak kacau bilaukan negara ini walau pun isunya hanya kecil. Inilah puaka-puaka politik yang tak sudah mahu kucar kacirkan keadaan yang telah ujud dengan baik.

3. Kepada yang muda !!!! Hargailah keamanan yang ujud. Jahanamlah kepada komunis dan pendokongnya selamanya ......................Ramai lagi pendokong puak ini di negara ini. Pergi jahanam dengan mereka ini ............. Kita selalu lupa keamanan ini bukan terjadi dengan sendirinya tetapi ia ujud dengan darah dan air mata....................

5 comments:

  1. Keazaban hidup dan kesengsaraan genarasi lama telah dilalui oleh mereka-mereka yang hidup di zaman darurat termasuklah Kepala Komunis sekarang (DAP/PKR) walaupun mereka tidak pernah ambil peranan untuk menentang keganasan Komunis.
    Keazaban hidup dan kesengsaraan itu pula akan turut dirasai oleh generasi baru. Bukan setakat cerita sejarah saja, malah puaka-puaka ini ingin sekali peristiwa sejarah hitam di negara ini akan dirasai secara langsung oleh generasi baru. Itu niat mereka sebenarnya, bak kata orang "SAMA RASA, SAMA DERITA".
    Pergi jahanam dengan KOMUNIS dan suku sakatnya..DAP anak didik KOMUNIS.

    ReplyDelete
  2. Macamana plak yg bersahabat dgn Yahudi??? Menggunakan Yahudi sebagai Penasihat... tak membahayakan negara. Di mana letaknya APCO dimata UMNgOk???

    Memberi kewarganegaraan kepada Pendatang Asing Tanpa Izin semata-mata nak menang PRU... bukan menjual negara namanya.

    Teriak je berdegar2... demi tanah air tercinta!
    Tapi tembolok dan mulut ternganga luas nak membaham harta rakyat!

    Dlm PAU perwakilan UMNO Johor kata ..."Demi Agama...(tangan tepuk kat perut); Bangsa...(tepuk kat bahu... pangkat/kuasa la tu!); dan Negara... (tangan menyuap mulut!)."... Itu lah kebenarannya!

    Fikir2kan wahai Pengundi Sume... kisah benar dalam UMNgOk Be-eNd. Aku dah lama tinggalkan... kome bile lagi? JOM BERUBAH!!!!!

    ReplyDelete
  3. dsai le kjawan baik yahydu. lihat diri sendirilah. kah kah kah

    ReplyDelete
  4. Betul kata Langsi 18.48 tu...Fikir2kan pengundi sume...kalau ikut keparat BABI Anwar tu lg bangsat hidup kamu...dulu nya pernah disebut sebagai insan kamil tapi sebenarnya paling keparat di zaman ini....

    ReplyDelete
  5. Betul tu Lansi, memang betul tu..emak bapak kau dan semua keturunan kau hidup kat negara ini buat apa? Kau sendiri kata negara ini bersubahat dengan Yahudi tapi sehingga kini kau hidup senang lenang hari-hari menghimpun dosa-dosa dok mengata itu dan ini tapi tanpa bukti kukuh. Setakat dengar ceramah Mat Sabu Pembohong Besar nak buat apa. Pergilah cari negara mana yang kau berkena tak ada hal..le!!. Rakyat macam keturunan kau ni buat menyemak bumi aja. Tak payah tipu le!! Langsi.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR