FOLLOWERS

Wednesday 14 October 2009

TAHNIAH PDRM : 2 HARI BERTURUT PENJENAYAH DITEMBAK MATI !





BUKIT MERTAJAM 14 Okt. - Polis menembak mati seorang wanita anggota geng samun bersenjata api yang sangat dikehendaki dalam kejadian berbalas tembak di Taman Pearl di sini, malam tadi.

Ketua Polis negeri Datuk Ayub Yaakob berkata, wanita berusia 34 tahun yang dipercayai mempunyai hubungan dengan ketua kumpulan terbabit adalah rakyat Thailand dan berdasarkan rekod dia terlibat dalam beberapa kes jenayah seperti samun bersenjata api, culik dan pengedaran dadah. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Tahniah PDRM kerana dalam 2 hari berturut-turut telah berjaya menembak mati 4 pnjenayah yang amat kejam dan amat dikehendaki.

2. Semalam di Subang Jaya dan di Goh Tong Jaya pihak polis bejaya menembak mati 3 penjenayah dan hari ini seorang lagi berjaya ditembak mati.

3. Teruskan tembakan anda dan jangan takut serta gentar kepada sebarang kumpulan termasuk pejuang hak asasi penjenayah ini. Mereka semuanya sudah bisu disebabkan nyawa mereka sendiri mula terancam.

4. Jika tidak, dulunya pantang PDRM menembak mati penjenayah, maka melalaklah pejuang-pejuang hak asasi penjenayah ini . Si Pejuang dan pelupor slogan Trigger Happy pun dah senyap. sibok dengan tugas mengetuai pasukan untuk membela peliwat tegar negara . Kalau dulu dia lah juaranya yang menghentam polis kiri dan kanan dengan menggelarkan pihak polis pembunuh berlesen dan " Trigger Happy ".

5. Kini jenayah semakin meningkat. Maka pejuang hak asasi penjenayah ini sudah mula rasa terancam. Mulut mereka sudah mulai bisu. Setengah itu, penjenayah yang ditembak mati oleh polis pun dijadikan isu perkauman.

6. Inilah bodohnya pejuang-pejuang hak asasi penjenayh ini dan NGO's pak turut ini. Skarang mengapa diam?

7. Tahniah PDRM. Teruskan tembakan anda. Di luar sini majoritinya masih menyokong dan mendokong tugas dan tanggungjawab berat anda. Jangan takut pada sindrom jubah hitam. Mereka ini hanya harapkan bergaya dengan jubah sahaja. Tetapi habok pun tak ada. Kadangkala perangai dan tindakan mereka pun lebih dari penjenayah lagi.

6 comments:

  1. Salam Tuan,

    Hak Asasi Penjenayah ?? hehehe...bagus ni,

    sekarang semua pun sudah senyap, betul tu..

    ReplyDelete
  2. SLM BRO...PENJENAYAH KEJAM YG X MENDATANGKAN KEUNTUNGAN DLM PAKATAN, DIORANG KEJAM MATE JEK. TP KALAU BAB RASIS, DIORANG DLU YG MELENTING!..DASAR PAKATAN PENYANGAK!..HARKK PTUIH!!

    ReplyDelete
  3. kalau dorang kena rompak...
    agak2 nak mintak tolong sape yekk..

    ReplyDelete
  4. I have always supported a 'shoot to kill' policy on hardened criminals! Well done PDRM!

    Eliminate the crooks in Malaysia by shooting them dead and not fill up our prisons unnecessarily!

    ReplyDelete
  5. Shoot all the demonstrators.
    No need for ISA anymore

    ReplyDelete
  6. concerned citizen28 November 2009 at 22:08

    Well done to our brothers in blue.. they really deserve a pat in the back instead of being harassed by these black robe blood suckers. please continue shooting until all these hard core criminals are eliminated. Make Malaysia a truly safe place for our children.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR