Ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim memberi amaran kepada warga asing yang mengundi dalam pilihan raya akan datang akan dikenakan tindakan sekiranya kerajaan Pakatan Rakyat berjaya membentuk kerajaan.

Katanya, warga asing tersebut tidak boleh "merampas" pilihan raya kali ini kerana golongan tersebut tidak layak mengundi.

Anwar mengulas dakwaan bahawa warga asing diberikan hak menugndi dalam usha untuk memanipulasi keputusan pilihan raya akan datang.

Bercakap dalam satu program dialog di Petaling Jaya hari ini, Anwar berkata notis sewajarnya akan diberikan kepada golongan yang didapati telah diberikan kerakyatan dengan tidak sah, sebelum mengambil tindakan.

Penghuni Gua : Jauhnya lelaki Y ini berangan. Nak ke Putra Jaya. Ramailah kena kencing oleh nya lagi. Kah kah kah kah kah kjah kah kah kah !!!!!!

2. Keduanya , warga asing yang mengundi akan dikenakan tindakan oleh lelaki Y apabila mereka dah ke Putra Jaya. Nak gelak pun ada....................Kah kah kah kah kah kjah kah kah kah !!!!!!

3. Nak kena tindakan apanya..................memang warga asing tak boleh mengundi. Yang mendapat taraf warga negara dan warga negara aje yang boleh. Tak usah bagitahu pun tak ada. Kah kah kah kah kah kjah kah kah kah !!!!!!

4. Hal ini pun nak dikencingnya. Kalau ada warga asing........... yang menjadi pengundi hantu.... lelaki ini tak dapat tawan 5 negeri pun. Kah kah kah kah kah kjah kah kah kah !!!!!!

5. Isunya... buktikan................bawa ke mahkamah. Jangan dok tuduh aje. Jika kes dia tu bersepah bukti pun, dok ting tong melarikan diri untuk tangguh kes. Sumpah takut. Jam omega ke mana................PPPPPPPPPPPoooooooorrrrrrrrrrrrrraaaaaaaahhhhhhhhhh.  Kah kah kah kah kah kjah kah kah kah !!!!!!

6. Cakapa aje lebih. Kencing lebih dan meliwat lebih. Semua perkara nak diliwatnya ................... Kah kah kah kah kah kjah kah kah kah !!!!!!