FOLLOWERS

Thursday 14 June 2012

KEMURKAAN DYMM TUANKU JOHOR TERHADAP NIZAR DAN KEBODOHANNYA !!!!!!


Utusan Malaysia

Sultan Johor murka terhadap Mohammad Nizar




NUSAJAYA 14 Jun - Sultan Johor Sultan Ibrahim hari ini melahirkan rasa murka terhadap bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin yang mengkritik tindakan baginda membida nombor pendaftaran kenderaan WWW 1 menerusi laman Twitter baru-baru ini.

Sultan Ibrahim bertitah, tindakan Mohammad Nizar itu juga merupakan satu penghinaan kepada rakyat dan kedaulatan negeri Johor dan baginda berharap Anggota Dewan Undangan Negeri Pasir Panjang itu sedar mengenai kesilapannya.

``Baru-baru ini ada pemimpin politik yang secara terang-terangan mengkritik tindakan saya membida nombor pendaftaran di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ).

``Adakah dia lupa tentang adab Melayu atau sememangnya dia seorang yang jahil dan cetek akalnya?
``Janganlah cuba berlagak pandai jika tidak berilmu dan janganlah mengeluarkan kenyataan sesuka hati jika tidak tahu perkara yang sebenar.

``Bukankah berdiam diri itu lebih baik daripada berkata yang tidak baik? Kepada pemimpin seperti ini, nasihat saya, janganlah sibuk mencari kudis di kaki orang lain, sedangkan tokak di kaki sendiri tidak mampu diubati," titah baginda ketika merasmikan pembukaan penggal kelima sidang Dewan Negeri Johor ke-12, di Kota Iskandar di sini. - BERNAMA 

Penghuni Gua : Itulah keboohan Nizar dan pemimpin PAS yang lain pun. Semuanya nak dipolitik kan. Kepada PAS.... tak payah mimpilah nak menawan Johor. Dan yang pasti bungkus sama ialah Salehuddin Ayob. Nizar dan Sabotaj beliau sementara kelantan menghalau beliau. Kesian Salehuddin yang dok mengidam jawatan MB Johor.Kah kah kah kah kah !!!!!!!Kah kah kah kah kah !!!!!!!

2. Kepada pengundi muda ... fikirkan. Nak ke , kita berketuakan pemimpn sebegini. Mulut dan perangan macam " Cxxxxi..."Kah kah kah kah kah !!!!!!!Kah kah kah kah kah !!!!!!!

3. Fikirkan pengundi muda. Fikirkan tentang kebodohan Nizar dan pemimpin PAS dalam isu ini . Kah kah kah kah kah !!!!!!!Kah kah kah kah kah !!!!!!!

4. Daulat Tuanku, Daulat Tuanku, Daulat Tuanku !!!!!

2 comments:

  1. Nizar tokak la....apa plak nizar mangkok...

    Tapi ok la..dua dua pun sesuai..

    Hehe..

    ReplyDelete
  2. AKU PUN MARAHHH..CUMA TAK PUAS HATI CARA SI NIZAR JAHANAM TU MINTAK MAAF ALA2 MR BEAN..HARKK PTUIHHH GRRRRRR

    ReplyDelete

PETA PELAYAR