FOLLOWERS

Saturday, 9 March 2013

INILAH BARISAN MENGENTOT KITA !!!!! KAH KAH KAH !!!!



BANYAK DAN BANYAK LAGI !!!! ITULAH AJE YANG MAMPU PUAK NI LAKUKAN UNTUK PERTAHANKAN NEGARA !!!! KIH KIH KIH !!!!!

14 comments:

  1. Mereka ini mempertahankan negara sepenuh jiwa raga dan bakul mereka.. Senjata2 mereka juga amat ampuh dan sesetengahnya ada dua barrel dgn peluru2 yg amat berkesan sekali. Tak hairan sebab revolver mereka sering diservis waima dlm tandas sekalipun senjata itu akan dibawa.. tak mengira waktu walau pukul tiga pagi dan di mana saja. Pertahanannya pula amat padu dgn tubuh yg solid lagi kekar! Rakyat Malaysia jangan bimbang sebab Pakatan Haram mampu mempertahankan negara kita dgn 'kekuatan' masing2! Salute aku utk 'perwira2 tak didendang' ini. Jangan kita memperlekehkan perwira negara ini!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha......

      Terbaik Bro!!

      You ulang I saman you!!!!

      Tanya sama Anwar kenapa mantat pelacur...

      Nanti jawab Anwar sebab Jijah dah Hancur...

      Hehehehe .....

      I ulang Anwar saman I....

      Delete
    2. Walau bangang tapi kau singgah gak nak melawat.. he he!!

      Delete
  2. TERBAIK BRO ... KAH KAH KAH !!!!!

    ReplyDelete
  3. kah kah kah!
    dh xda isu ke dol?
    kah kah kah!
    PiG omar haram ni jelous kak wan lg stim dr bini dia yg ked0t mcm kopok lekor kecut tuh!
    kah kah kah!

    silap kakwan pasal x c4 china doll tuh
    kah kah kah!
    klu c4 blh kaotim kes
    kah kah kha!

    ReplyDelete
  4. KESIAN KO DOL . MINUM KENCING NUAR BANYAK SANGAT. KAH KAH KAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. minum kencing jobo!
      minum kencing jobo!
      itu jer modal anjing2 umngok ni
      kompang sampai kiamat!
      kah kah kah!

      Delete
    2. SamDol dah kena sondol dgn Anugay!

      Delete
  5. Barisan mengentot ni lah yg buat Najib berak cair cirit birit nak buat PRU 13......sampai terkencing2 dlm seluar ketakutan nak bubar parlimen....


    kekekekekeke....kesian najib..makin goyang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekekeke! bukan Najib yg goyang tapi belalai Bapak Gay kau yg hari2 goyang cari lobang!!
      PRU13 nanti si Bapak Gay & anak2 gay dia masok lobang termasuk le kau si penjilat bontot.. kekekekekekekeke!

      Delete
    2. ank anjing umngok ni brani sebut pru!
      kah kah kah!
      jibby mongol pun x brani nk sebut pru!
      kah kah kah!
      dlm sejarah pm mesia yg dh habis mandat
      sanggup jd pm yg x dilantik!
      kah kah kah!
      xda lg negara dlm donia ni dlm mod election selama 4 thn!
      Jibby....
      Jibby....

      Delete
    3. DolDomgol memang samdol otak biol.. bukan minum kencing AnuGay je tapi jilat bontot sekali!

      Delete
  6. Jgn lupa Sang Jenderalnya berpengalaman luas dlm pertahanan negara. Bisa menangkis dan menerobos musuh dari hadapan mau pun dari belakang. Ampuh sekali tusukan senjatanya! Jika dirodok.. Ya Ampunnn! kekekekekeke!!!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR