FOLLOWERS

Sunday 13 September 2009

MB YANG SEMUANYA TAK PERNAH TAHU !






ALOR SETAR: Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak, berkata beliau tidak mengetahui mengenai cadangan kawalan dan garis panduan penjualan arak di negeri-negeri yang ditadbir Pakatan Rakyat seperti dibangkitkan Dewan Pemuda Pas.

"Semalam saya bermesyuarat dengan Dewan Pemuda Pas Pusat tapi tiada yang membangkitkan perkara ini. Saya kena dapatkan maklumat mengenainya terlebih dahulu," katanya ketika ditanya mengenai cadangan dewan berkenaan.

Azizan berkata, beliau tidak melihat cadangan itu sebagai satu keperluan mendesak kerana Kedah sudah ada undang-undang sendiri berhubung kaedah penjualan arak. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Biasalah dengan MB ini. Tak ada lain lah cara nak mengelak. Jawapan lain tak ada. Sejak jadi MB jawapannya tak ada lain kecuali " Tak tahu, tak tahu, Tanya depa. Saya tak tahu, Tak dengaq, tak pernah dengaq."

2. Itu jelah yang boleh. Ehemmmmmmmmmmm. Letih.

5 comments:

  1. Ape yagn dia tau?

    ReplyDelete
  2. Bukankah waktu berceramah di pentas pentas kempeh semasa jadi pembangkang dulu YAB layak digelar prof serba tahu yang serba pandai ?

    ReplyDelete
  3. Baru teringat:
    Dia tahu pasal kerja orang je. Bila dah jadi kerja sendiri barulah dia bijak jadi tidak tahu... Inilah tanda keikhlasan.

    ReplyDelete
  4. Dia kena ingat walaupun MB tapi kelulusan lawyer. Nanti jangan org kata 'MB lawyer buruk'.

    ReplyDelete
  5. Teringat dulu zaman Pak Lah...
    Bukan sahaja dia tak ambil tahu, dia sepatutnya ambil bantal...zzzzz . letih

    ReplyDelete

PETA PELAYAR