FOLLOWERS

Monday 22 November 2010

FORUM ISA DI PENANG : PEMBOHONGAN MALAYSIAKINI !!!

Dipetik dari blog : Media Permatang Pauh







MalaysiaKini dalam laporannya hari ini nyata telah berbohong. Kononnya kumpulan pro ISA takut untuk berhujah mengenai pendirian mereka tentang sokongan terhadap ISA.

Lihat sendiri gambar-gambar yang disertakan disini sewaktu wakil kumpulan Pro ISA mengemukakan hujah tentang perlunya ISA diatas pentas Forum tersebut.

Saya ada di Forum tersebut dan melihat sendiri wakil dari kumpulan Pro ISA, Naib Presiden Persatuan Peniaga Komtar saudara Abdul Ghani Mohammad Jiman berhujah di atas pentas mengenai sokongannya terhadap ISA.

Hishamudin Rais sendiri terpaksa memberikan laluan untuk Abdul Ghani berhujah setelah didesak oleh para penyokong Pro ISA diatas nama kebebasan hak bersuara. Dan Hishamudin sendiri telah menyokong hujah yang dikemukakan oleh Ghani.

Jadi, apa perlunya MalaysiaKini berbohong hanya semata-mata untuk membela DAP? Apakah wartawan mereka di upah oleh kerajaan negeri P.Pinang bagi memutarbelitkan cerita?

Penghuni Gua : Ape cite ? Malaysiakini kata Pro ISA takut berhujah apabila di cabar oleh Hishamuddin. Keadaan sebaliknya berlaku.

2. Hidup ISA. Kami tiada masalah langsung hidup bersama ISA dah puluhan tahun. Mereka yang takut dengan ISA adalah mereka yang mempunyai agenda tersembunyi jangka panjang. Itu pun ramai melayu islam masih tak sedar. Ramai lagi melayu islam di kencing otak mereka yang kebanyakkan oelh kencingan pemimpin melayu sendiri.

3. Sedarlah Melaytu Islam. Sedarlah rakyat Malaysia. Tiada salanya ISA. Hanya yang berkepentingan sahaja yang takut kepadanya.

2 comments:

  1. TENGOK MUKE RAIS TERUS HILANG SERI KEHKEHKEH >|D

    ReplyDelete
  2. Dia ni seorang "born looser" dari dahulu hingga sekarang!!!!

    Biarkanlah dia terjun dengan labu-labunya!!

    Aku pun kesian juga kat dia!!

    Tapi nak tergelak pun ada juga bila tengok muka dia!!!

    Ha ha ha!!!!!!! kesian.........

    ReplyDelete

PETA PELAYAR