FOLLOWERS

Friday 5 November 2010

PEMILIHAN PKR : PUTRA JAYA ? NAK URUS SKALA KECIL PUN SENGKEK !!!

( Beginilah keadaannya Parti Sampah tersebut. Berserabut parti dan pemikiran pemimpinnya )



Naib presiden PKR yang bertanding jawatan timbalan presiden, Mustaffa Kamil Ayub mendesak supaya jawatankuasa pemilihan pusat (JPP) digantung dan proses pemilihan parti ditangguhkan.

"Sehingga kita yakin sepenuhnya badan atau jawatankuasa pemilihan ini mengambil tindakan yang proaktif membaiki kelompangan yang ada," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Sebelum ini, ejen seorang lagi calon jawatan timbalan presiden PKR, Datuk Zaid Ibrahim mendesak supaya dihentikan pemilihan parti itu kerana mendakwa berlakunya penyelewengan yang serius di empat cabang yang mengadakan pengundian memilih pucuk pimpinan parti itu pada 29 Oktober lalu. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kecoh dan terus kecoh. Kejap menang, kejap kalah, kejap kalah, kejap menang.

2. Pemimpin PKR ini kalau kita perhatikan semasa PRU ke atau semasa PRK sebelum ini ke , bukan main, mereka ganyang SPR dan kerajaan separuhnya nyawa katanya PRU dan PRK tak adil kononnya. Tak ada satu pun lah apa yang dibuat oleh SPR tu betul pada pandangan mereka. Pengundi hantu lah, rasuah lah, tak telus lah, minta badan pemerhatilah. Nah !!!

3. Nah sekarang , mereka kelam kabut nak urus pemilihan dalaman PKR yang hanya sejemput kecil aje kalau nak dibandingkan PRU dan PRK yang diuruskan oleh SPR. Kini nak berbunyi dan memberi komen pun mengenai pemilihan PKR dan kaedahnya pun, semua pemimpin PKR tersipu-sipu malu. Kalau tidak , mereka ajelah yang betul dan terbaik. Mereka ajelah pakar dan demokrasi segalanya.

4. Dengan pemilihan PKR ini, barulah semua orang tahu, rupanya Parti kudis ini ada sopak di mereta badan. Penuh dengan penyakit. Bukan penyakit orang lain bawa. Penyakit bawaan sendiri.

5. Ego mereka tinggi melangit kononya nak tawan putrajaya. Nak uruskan pemilihan dalam PKR sendiri pun kacau bilau. PKR nak urus negara ? Jahanam lah. Skala kecil di dalam PKR sendiri pun semput. Setiausaha Agung yang selama ini mulutnya begitu besar, akhirnya jadi bisu seminggu dua ini.

6. Pengundi Muda , bakul sampahkan aje , parti sampah sarap ini . Parti yang hanya pandai cakap bab konsep aje. Tindakannya hapah pun tak ada. Punggung sendiri penuh dengan tahi sendiri dan tahi sesama mereka. Bercampur dengan air kencing merata badan. Mahunya tidak! Kan pemimpin mereka ini suka kencing merata-rata dan suka menyemburkan pada pengikutnya sendiri. Setengahnya pulak, memang suka di kencing dan minum air kencing pemimpin mereka. Mereka amat dambakan air kencing pemimpin mereka.

7. Tak gitu ? Kah kah kah kah kah kah !!!!!

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR