Seramai kira-kira 500 pelajar menyertai perarakan di ibu kota Kuala Lumpur hari ini bagi menuntut pilihan raya kampus yang bersih dan berintegriti.

Kumpulan itu mula berkumpul di kawasan Masjid Jamek dan mula berarak pada kira-kira jam 2.30 petang menuju ke kawasan pusat membeli belah Sogo di Jalan Tuanku Abdul Rahman.


Kumpulan pelajar berkenaan menyanyikan lagu Negaraku.Mereka turut membawa bendera Jalur Gemilang dan kain rentang antaranya bertulis "sistem pengundian yang telus", "peruntukan dana calon" dan "penetapan tarikh PRK". Berita lanjut : KLIK


Penghuni Gua : Kah kah kah kah kah kah kah !!!! Tuntut bebas konon. Mahasiswa otak tak fikir jauh. Nak bebas jadi binatang lagi baik atau jadi pengamal homo. Juga mereka tu bebas ke ?

2. Yang PG tahu mereka inilah yang teruk tak bebas nya. Siang malam asyik ceriat hal parti aje. Bukan belajar. Itu  yang markah ciput tu. Cakap mengalahkan professor. Serupalah dengan bapa peliwat tu. Dengar cakap nya Gunung Everest tu pun boleh bapa peliwat tu runtuhkan dalam masa sehari. kah kah kah !!!!

3. Jadi sebelum nak tuntut bebas itu ini dan dan mengecam orang tak telus dan sebaginya..... ada baiknya kaji dan tanya diri sendiri dulu. Kita bebas ke ? Asal kecam dan tak sokong kerajaan kira bebas lah kot? Itu otak mahasiswa jenis mangkok ini.

4. Nak bebas jadi atheis, boleh le bebas macam si tua tak sedar diri mangkok Hishamuddin Tukar Tiub tu ???? Dan dia bebas ke ? Baling batu sembunyi tangan.

5. Pppppppoooooddddaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh. Meluat !!!!!