FOLLOWERS

Tuesday, 4 September 2012

SPESIS KURANG AJAR AKA BINATANG !!!!! KAH KAH KAH KAH !!!


MUNGKIN MEREKA INI ANAK HARAM KOT !!!!! TENGOK PERANGAI BEGITULAH NAMPAKNYA !!!! KAH KAH KAH KAH !!!~!!

17 comments:

  1. Bangsat-bangsat di atas jangan mudah dilepaskan dan dijamu makan minum seperti Bersih 2. Jangan pula dilepaskan segelintir pelancung-pelancung oang puteh yang sama bangsat bukan sahaja tak tahu nak menghormati pemimpin negara kita malahan bertindak kurang ajar. Mereka perlu ditahan dan disumbat ke dalam penjara sama seperti kes di Thailand!

    ReplyDelete
  2. aww..I gelimur YOU...I beri amaran You...aww.

    ReplyDelete
  3. Spesis UMNgOk Be-eNd yg buat perkara yg sama malah lebih teruk lagi... kencing kat gambo TGNA, halal pulak ke tindakan beruk tu?

    Double standard... kalo dah BoNgok,BaNgang,BiNgai, BeNgong dan BeNgap dah kompom spesis UMNgOk Be-eNd!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemerhati Dari Selatan10 September 2012 at 17:34

      Pandai cakap aje.
      Tapi mana buktinya.

      Delete
    2. kah kah kah!
      spesis lanun selatan lg mau tanya bukti?
      wakakakka!kesian gua tgk spesis jawa batak neh!lembu kak jat yg dok condo x heran dh citer lapok neh!kena tang jawa batak ni lg mau tanya mana bukti!
      wakakakkaka!

      Delete
    3. ko la batak....banggangggggggg

      Delete
  4. Langsi kembali meroyan. kah kah kah. Nik Aziz kena kencing sebab dia berkawan ngan setan. Setan kan suka mandi air kencing! Dia suka kencing rakyat kelantan. Asal ada jalan raya dan simpang adalah gambar dia terpacak macam hebat sangat. Negeri penuh maksiat dan penuh HIV. Cakap membangun bersama islam tapi sarang pelacur dan pusat hiburan turut membangun. Air paip rumah dia bersih jernih yg untuk rakyat air coklat Cadbury. Kah kah kah. Kesian Nik Aziz kena kencing. Apasal tak buat laporan kt Bomba atau Rela? Kah kah kah. Satu lagi KAH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku smbung lg kahkahkahkahkahterkangkang...

      Delete
  5. kah kah kah kah....setan suka mandi air kencing !!

    kah kah kah kah,...kencingkan gambau nik aziz tu serupa laa macam mandikan setan !!!

    kah kah kah kah !!

    ReplyDelete
  6. KEHKEHKEH LANGSI X DPT TERIME HAKIKAT YG WALLY SLIPAU DH LAMA MANDI N MINUM AIR KENCING ANUWAR..TAKEBEER!!!...TAKEBEER!!!...TAKEBEER!!!

    ReplyDelete


  7. Kah kah Langsi(ur) dapat maklumat melalui lintah pasik haramkah ler tuh...

    ReplyDelete
  8. kalau tangkap tapi tidak didakwa apa gunanya! Meroyan lagilah mereka itu.

    ReplyDelete
  9. kah kah kah!
    gua ingt spesis "kencing kotor" td!
    wakakakakka!

    ReplyDelete
  10. Gambar Najiburit dan Rosmah Badak memang aku pijak2 kat rumah aku, aku berak lagi atas gambar diaorang. AKu punya pasal la. Aku bukan pangkah Najiburit pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu pn mau citer ker....pirahhhhh xdak teloq klau brani pijak betui2 stkat gmbar aku pn bole.....hattuiihhhhhhhhhhhhhh

      Delete
  11. Langsi...lu idup pon tak brape lame...kalu la anjing2 komunis ni dapat memerintah Malaysia dulu...gua rase lu pon belum tentu ade, kalau lu dapat diberanakkan pon silap2 jadi makanan anjing...silap2 name lu bukan langsi, tapi LIM ANG JING...kalau lu islam, belajar bersyukur jadi rakyat malaysia, bersyukur dengan kerajaan yang bagi peluang pendidikan sampai ko pandai menaip keyboard nak menyalak macam anjing ni...(tapi gua rase lu ape kisah dengan ape gua cakap ni, pasal anjing DAP/PKR ni bukan faham bahasa manusia...) hehehe...peace yall...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betulllllllllllll

      Delete

PETA PELAYAR