FOLLOWERS

Wednesday 6 March 2013

MAMPUS LE KAU !!!! KAH KAH KAH !!!!


MAMPUIH LE KAU. JANGAN BAGI PELUANG. GANYANG SAMPAI LUMAT. EKSTRADISI SULTAN MANGKOK TU KE MALAYSIA. KITA MEMPUNYAI ASAS KUKUH UNTUK BICARAKANNYA DI MALAYSIA. BAGI KEMENTERIAN LUAR.... DAN PEGUAM NEGARA.... KITA DAH BOLEH MULA LANGKAH KE ARAH ITU !!!!!

TAHNIAH PDRM DAN ATM. SEMUGA PERWIRA PDRM YANG GUGUR DI TEMPATKAN DI KALANGAN MEREKA YANG BERIMAN. AMIN.....

3 comments:

  1. aku bangga dengan bangsa melayu mempertahan kan negara hingga meninggal dunia

    bukan mcm bangsa lain cakap banyak
    tp ada ke diorg nak membantu....

    menghancurkan lagi negara ni adalah

    kimak lu.......

    ReplyDelete
  2. Sebenarnya pencerobohan tentera MNLF ini adalah untuk mengungkit semula isu tuntutam Filipina ke atas Sabah dimata dunia sekaligus mencoba kekuatan pertahanan negara.Pandangan aku ni berdasarkan berita2 akhbar Philstar & Inqirer Philipina yang menyiarkan berita2 negatif tentang kekuatan tentera kita. Aku harap Malaysia akan menggunakan senjata2 canggih & jet-jet pejuang disamping lebih ramai tentera untuk menghapuskan penceraboh yang sememangnya berniat nak mampos di sini. Anwar Al juburi,PAS & DAP dah senyap & kecut telor sebab tengok kecanggihan peralatan tentera yang beroperasi.Sebelum ni merekalah yang selalu mengejek kekuatan tentera negara. Harap pembaca2 blog ini keraplah buka paper filipino untuk melihat perkembangan laporan berita dari sana.
    klik:
    http://globalnation.inquirer.net/67057/filipinos-survive-attack - INQUIRER
    http://www.philstar.com/headlines/2013/03/06/916320/sultanate-well-fight-last-man STAR FILIPNA

    ReplyDelete
  3. Dalam mengatasi permasalahan yang berlaku, banyak perimbangan diambil, itu pun kita masih beri ruang terbaik supaya mereka penyerah secara baik, namun penceroboh enggan, ini satu tindakan yang sudah mencabar kedaulatan sebuah negara berdaulat. Tidak logik akal jika pasukan sebuah negara tiba2 menganggat senjenta ditanah air sebuah negara yang berdaulat, apa kah itu tindakan yang masuk akal???? Apa pun keadaan, jangan sampai menceroboh sehingga mengangkat senjenta melawan pasukan keselamatan kita yang peranan mereka adalah ditugaskan menjaga dan melihara kesejetheraan, keamanan, keselamatan negara Persekutuan Malaysia. Jika pihak penjenayah itu sudah berani melawan dan natijahnya mereka mesti bersedia terima padahnya dihabpuskan, kerana ini soal kesalamatan dan kedaulatan negara kita. penceroboh yang datang dari Sulu itu sebahagian negara Philipines itu tidak wajar berlaku mereka tunjuk taring mereka di kawasan Lahat datu dan Semporna daerah di Sabah sebuah negeri dalam Persekutuan Malaysia. Tindakan pantas dan tegas pihak keselamatan dan pasukan PDRM dan ATM, adalah amat amat dihargai keberanian dan kecekapan mereka bertindak mengikut sasaran dan bertindak sewajarnya demi mempertahankan kedaualatan negara dari penjenayah penceroboh itu. Kami mendoakan semoga dengan rahmat Allah memberi perlindungan kepada semua anggota pasukan keselamatan kita yang menjalankan amanah tugasan mereka dari pihak penceroboh agar segera musuh musuh itu dimunsnahkan. Dalam perkara yang berlaku, minta rakyat sama ada mereka yang penyokong Parti dalam BN dan Parti Pembangkang mesti tunjuk jiwa perkati kita kepada junjung kasih dan Cinta kita kepada keamanan dan keselamatan negara persekutuan malaysia yang berdaulat, satu suara dan nekad bersatu padu untuk bangkit menentang musuh musuh negara yang menceroboh masuk baru baru ini di Lahat datu dan semporna Sabah. kami ucapkan tahziah kepada keluarga2 ahli Perwira yang terkorban. Semoga Roh Roh mereka digolongan Orang yang dimuliakan martabat mereka disisi Allah s.w.t. Amin

    ReplyDelete

PETA PELAYAR