FOLLOWERS

Friday 8 March 2013

SAIFUL RELAK SAJA.. TETAP ISTIQAMAH !!!!!


Saiful Bukhari relaks saja berdepan polemik bapanya Azlan 'korner baring'

15 comments:

  1. Aiiieeek....masa bapa SayFool backing anak dia bukan main lagi si PG Hindu anak Omar ni menyanjung Pak Azlan.

    Bile Pak Azlan buka koner baring...habis la dimakonya!

    Ade ke Bapak yg tak menyokong anak terutamanya bile melibatkan MARUAH!

    ReplyDelete
  2. Langsi...betul bro...puak2 lahanat macai umno dah panik...dan kecewa dgn perkembangan ini...fitnah mrk tak menjadi...akhirnya makan diri balik..

    alhamdulillah bapak sepol dah terlepas dr dosa fitnah...kini kebenaran telah allah buka kan...SEEBNARNYA SEPOL MASIH DARA BRO....KPD MACAI2 UMNO TERIMALAH HAKIKAT BHW SEPOL TDK DILIWAT CUMA INI KERJA FITNAH UMNO SAJA....TERIMALAH HAKIKAT INI...

    DAN TERIMALAH HAKIKAT BHW UMNO AKAN TUMBANG PRU 13...

    ReplyDelete
  3. PANIK? TAK ADA PUN. APA ISU MENGENAI BAPANYA. KENYATAAN BAPANYA TAK BAWA ISU APA-APA. MOKHTAR! MOKHTAR !!!!

    ReplyDelete
  4. kah kah kah!
    PiG anak omar babi haram ni x dpt trima kenyataan!
    kah kah kah!
    mana ank2 anjing umngok?senyap dh mampos ke?
    kah kah kah!

    PiG haram ni xnk plak drect jmpa jibby mongol kasi kaotim ank2 dia yg bodo piang tu masuk ipta!
    kah kah kah!
    epul jobo selamba jer jmpa jibby mintak biasiswa
    kah kah kah!

    ReplyDelete
  5. KENYATAAN ? KENYATAAN APANYA. KES LIWAT TAK ADA KENA MENGENA PUN DENGFAN AYAHNYA. SAIFUL PUN TETAP DENGAN PKENYATAANNYA . AL; JUBURIO MENYONTOTNYA. BODO RUPANYA SI LANGSI DAN DOL NI. BIASALAH JENIS MAHPUZ YANG TAK SEKOLAH . KIH KIH KIH

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah!
      pasal tlebih sekolah la senang2 blh jmpa jibby mintak biasiswa!kah kah kah!
      kena jobo report kt jibby dulu bkn polis!
      kah kah kah!
      report plak 2 hari awal dr date kena jobo!
      kah kah kah!
      apa punya BaNgang la anjing umngok sekor ni
      kah kah kah!
      PiG omar haram ni pun x dpt nk kaotim dgn jibby nk masuk ank2 dia yg bodo piang tu masuk ipta!
      kah kah kah!
      wat de fak dol!!!!

      Delete
  6. Mohd. Saiful pegang teguh sumpah laknat

    Oleh RAJA SYAHRIR ABU BAKAR
    pengarang@utusan.com.my

    MOHD. SAIFUL ditemani Zamri Idrus semasa mengadakan sidang media khas menyangkal kenyataan bapa beliau di pejabat peguamnya di Kuala Lumpur, semalam.
    KUALA LUMPUR 8 Mac - Mohd. Saiful Bukhari Azlan berpegang teguh pada sumpah laknatnya sebelum ini bahawa dia pernah diliwat oleh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 2008, sekali gus menolak dakwaan bapanya, Azlan Mohd. Lazim kononnya tuduhan ke atas Anwar itu adalah satu fitnah.

    Dalam sidang akhbar di pejabat peguamnya di sini hari ini, Mohd. Saiful yang turut bersumpah dengan nama Allah menegaskan dia tidak akan sesekali berganjak daripada dakwaannya ke atas Anwar dan menyifatkan kenyataan terbaharu bapanya itu adalah akibat kerakusan politik Anwar.

    Beliau juga percaya isu itu sengaja ditimbulkan bagi mengalih perhatian masyarakat daripada isu 'pengkhianat negara' berikutan kes pencerobohan pengganas Sulu di Sabah ketika ini.

    Mohd. Saiful yang ditemani peguamnya, Zamri Idrus tampil tenang sepanjang sidang akhbar selama kira-kira 20 minit itu namun sesekali sebak terutama ketika menjawab soalan berkaitan tindakan mengejut bapanya, yang dikemukakan oleh ramai pemberita yang hadir.

    "Kepada Anwar, bertaubatlah. Telah lima tahun saya bertahan dan berdiri teguh walaupun sukar. Saya pasti Allah akan balas apa yang saudara lakukan. Sungguh terdesak dan jijik sekali.

    "Saya juga memberi amaran kepada Anwar, walaupun terdesak, jangan membabitkan bapa saya untuk memutarbelitkan keadaan dalam mencapai matlamat beliau dan walau apapun berlaku, saya yakin kepada Allah. Kebenaran tidak dapat dihapuskan walau apa sekalipun," katanya.

    Keterbukaan Mohd. Saiful dan Zamri mengadakan sidang akhbar itu dengan turut menjemput media arus perdana serta portal-portal propembangkang nyata berbeza dengan sidang akhbar Azlan pagi ini yang dilakukan secara tersembunyi dengan menjemput hanya segelintir media propembangkang.

    Dalam sidang akhbar itu, Azlan antaranya memberitahu, dakwaan Anwar pernah meliwat Saiful merupakan satu fitnah, dan seterusnya tanpa semena-mena menyatakan sokongannya supaya Anwar dan pakatan pembangkang akan memenangi pilihan raya umum akan datang.


    Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130309/dn_11/Mohd-Saiful--pegang-teguh-sumpah-laknat#ixzz2MzSSH3zs
    © Utusan Melayu (M) Bhd

    ReplyDelete
  7. Sementara itu, Mohd. Saiful mendedahkan, sebelum tindakan mengejut bapanya itu hari ini, beberapa ahli keluarganya juga pernah didatangi beberapa pihak bertujuan mengganggu-gugat perjalanan kes liwat Anwar tersebut namun dia terpaksa merahsiakan nama ahli keluarga dimaksudkan.

    Menurutnya, kali terakhir beliau bercakap dengan bapanya malam tadi melalui telefon dan dia langsung tidak membincangkan kes liwat tersebut dan selepas mendapat tahu mengenai sidang akhbar Azlan, telefon bapanya gagal dihubungi kerana telah dimatikan.

    Oleh itu, Mohd. Saiful merayu Azlan untuk kembali ke jalan yang benar kerana bapanya secara terang-terangan mengetahui Anwar bersalah.

    "Dia ada bersama saya setiap kali perbicaraan di mahkamah, mengutuk Anwar dan selepas keputusan Mahkamah Tinggi, ayahlah yang terkehadapan membuat sidang akhbar bagi mendesak Peguam Negara merayu kes tersebut, dia di barisan hadapan.

    "Walau apapun yang berlaku, dia tetap bapa kandung saya. Silaturahim kita tidak akan terputus kerana walau apapun yang berlaku, saya masih maafkan dia," katanya.

    Sementara itu, peguamnya, Zamri Idrus yang turut hadir dalam sidang akhbar tersebut menafikan dakwaan Azlan mengenai penglibatan seorang pegawai di Pejabat Perdana Menteri dalam menyediakan 'skrip' perjalanan perbicaraan liwat membabitkan Anwar tersebut.

    "Kita amat terkejut dengan tindakan Azlan. Seperti Saiful katakan, Saiful percaya ini didalangi pihak tertentu. Kalau pihak yang bersama Azlan pagi tadi adalah pihak yang neutral bukan dibayangi mana-mana parti politik, tetapi ingatlah pagi tadi, siapa di belakang Azlan?," katanya.

    Dalam sidang akbar tertutup Azlan itu, dia turut ditemani oleh Ahli Majlis Perwakilan Pusat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Johari Abdul merangkap Ahli Parlimen Sungai Petani.

    Anwar telah dibebaskan oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 9 Januari tahun lalu daripada tuduhan meliwat Saiful tetapi kes itu akan didengari di Mahkamah Rayuan pada 22 dan 23 Julai ini.

    Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130309/dn_11/Mohd-Saiful--pegang-teguh-sumpah-laknat#ixzz2MzSSH3zs
    © Utusan Melayu (M) Bhd

    ReplyDelete
  8. Saiful dakwa ayah jadi mangsa politik Anwar

    Ahmad Fadli KC
    7:15PM Mac 8 2013

    Saiful Bukhari Azlan meminta ayahnya, Azlan Mohd Lazim kembali ke pangkal jalan kerana didakwanya "telah menjadi mangsa kerakusan politik makhluk bernama Anwar bin Ibrahim".

    Beliau membuat kenyataan itu dalam satu sidang media sebentar tadi selepas bapanya pagi tadi memohon maaf kepada Anwar dan mendakwa tuduhan liwat terhadap ketua umum PKR itu selama ini satu konspirasi politik.

    "Demi Allah, agama, bangsa dan negara tercinta, saya ingin tegaskan bahawa saya tidak sama sekali akan berganjak dengan dakwaan saya," kata Saiful.

    "Saya akan terus istiqamah dan berpegang teguh pada dakwaan saya, segala keterangan saya di mahkamah, juga sumpah laknat yang telah saya lafazkan hingga akhir hayat," katanya sambil menambah beliau telah memaafkan bapanya.

    ReplyDelete
  9. enurutnya, beliau tidak tahu sebab ayahnya membuat dakwaan itu pagi tadi.

    Katanya, beliau sendiri sebelum ini langsung tiada masalah dengan ayahnya itu dan kali terakhir berbual dengan beliau menerusi telefon semalam.

    Saiful yang memberitahu dia akan berkahwin dua minggu lagi, berkata, dia dan bapanya turut bercuti ke Kelantan baru-baru ini dan ada bertemu lagi dengan bapanya Isnin lalu.

    Namun, cubaan untuk menghubungi bapanya tengah hari tadi gagal kerana bapanya dipercayai mematikan telefonnya, kata saiful lagi.

    Menurut Saiful, beliau yakin ayahnya "menjadi mangsa politik Anwar" kerana sidang media ayahnya pagi tadi diaturkan seorang ahli parlimen Pakatan Rakyat, dan dilakukan untuk "mengalih perhatian isu pengkhianat negara".

    "Sebagai seorang anak, kasih sayang dan hormat saya kepada seorang ayah akan kekal hingga ke akhir hayat.

    "Kepada seluruh rakyat Malaysia, saya menyeru agar tidak terpedaya dengan permainan jijik Anwar Ibrahim," katanya yang turut ditemani peguam pemerhati kesnya sebelum ini, Zamri Idrus.

    Dalam sidang media pagi tadi, Azlan turut mendakwa segala kenyataan Saiful dalam perbicaraan liwatnya sebelum ini diaturkan oleh Zamri.

    Menjawab soalan wartawan, Zamri menafikan perkara itu dan mempertimbang untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Azlan berhubung dakwaan tersebut.

    http://www.malaysiakini.com/news/223336

    ReplyDelete
  10. Aku yakin si ayah mana yg sanggup mengkhianati anak sendiri wlau dibayar BERBILION RM(BUKAN RM JUTA...dia akan tetap berdiri teguh dibelakang anaknya jka anaknya benar...namun si ayah pun ada naluri dan gerak hati pd kes ini yg mana dia sendiri pun mengkaji kes ini..sepol pun tak pernah bg tau bapak dia pun...dan akhirnya si bapak mula ragu2 terhadap kes anaknya krn dia sendiri mendapat maklumat sepol dipergunakan olh ORANG2 NAJIB bersekongkol dgn AG serta pegawai polis utk menjatuhkan Anwar...maka bermulalah keraguan dan tdk percaya kes sepol dan sedar bhw anaknya dijadikan alat olh umno....

    kpd umno, game dah tamat ! terbukti anda pembohong..terima laha hakikat sepol tdk diliwat dan ini konspirasi jahat umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. SIAPA KATA TAK ADA BAPA SANGGUP KHIANATI ANAK? RAMAI KES BAPA-BAPA YANG JADI IKAN HARUAN MAKAN ANAK... INIKAN PULA DISOGOK DENGAN DUIT, FIKIR2KAN LAH. ALLAH PUN MEREKA SANGGUP KHIANATI, INIKAN PULA MANUSIA.. SEMUANYA BOLEH JADI. KERRANA TERLALU TAKSUBKAN PADA SESEORANG, HATI MENJADI TERLALU BUTA DAN TIDAK DAPAT BERFIKIR DENGAN AKAL YANG WARAS.

      Delete
  11. Koner baring ker koner terlentang ker koner terkangkang ker!!! Anugerak tetap konket depan belakang. Dah bape ramai dah. Sumpah lahanat dah dilakukan, tapi peliknya anugerak totey belalai tua cam gajah boby masih tak maw sumpah lahanat. Asik asik asik konspirasi konspirasi tapi hakiatnya kongsirasa depan lakang daa... Inilah yang dikatakan ais jamban dan ais tisu...

    ReplyDelete
  12. nyawa umngok d jobo epol...
    muakakakaka!!!
    lahad datu terlebih skrip!
    kah kah kah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian DolMonggol ni.. otak dah tak betul ni, tak payah dilayan orang yang tiga suku mcm ni, budak ingusan tak berpelajaran memang mcm ni.

      Delete

PETA PELAYAR