FOLLOWERS

Monday 30 December 2013

JANGAN BAGI MUKA LAGI KEPADA LEMBU-LEMBU INI !!!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!!!

MALAYSIAKINI 

Suhaizan: Pemuda PAS bersama TURUN di Dataran 

6:20PM Dis 29 2013 

Pemuda PAS Malaysia mengerahkan anggotanya menyertai himpunan turut dan turut menggerakkan penyertaan orang ramai khususnya golongan muda ke perhimpunan membantah kenaikan harga barang pada malam 31 Ogos. 

Lidah parti itu Harakahdaily melaporkan, ketuanya, Suhaizan Kaiat berkata Pemuda PAS menyokong demonstrasi berkenaan yang akan diadakan untuk menyatakan keresahan masyarakat ke atas kenaikan pelbagai harga barang dan peningkatan kos sara hidup. Perhimpunan itu juga katanya merupakan hak demokrasi rakyat untuk berkumpul sebagai tanda solidariti terhadap sebahagian besar rakyat Malaysia yang menurutnya bakal menerima kesan buruk hasil kenaikan kos sara hidup yang amat mendadak ini. 

"Saya akan turut sama di Dataran dan seluruh pemuda PAS peringkat negeri akan berperanan untuk membangkitkan kesedaran dan menggembleng tenaga rakyat agar turut serta malam 31 Disember 2013 nanti. 

"Ini bukan himpunan menggulingkan kerajaan tetapi himpunan ini adalah hak demokrasi mengikut lunas perlembagaan," katanya seperti dipetik Harakahdaily.......... 

PENGHUNI GUA : KEPADA PDRM.... JANGAN BAGI MUKA LAGI KEPADA LEMBU-LEMBU DI ATAS TADI. SEKARANG WAJAH SEBENAR PEMIMPIN DAN PENGANJUR DEMO INI DAH TONJOLKAN DIRI. 

2. AMBIL TINDAKAN KERAS. 

3. TAKAT SAMAN RM 100 JUTA TU , APA N AK TAKUT. BUKAN TKP KL; DATO AMAR TAKUT. BUKAN DIA KENA BAYAR PUN KALAU KALAH. SYABAS DATO AMAR. AMBIL TINDAKAN KERAS KEPADA MANGKOK HAYUN INI. 

4. KEPADA MANGKUK HAYUN DAN LEMBU-LEMBU INI.... KALAU DAH DAKWA RAMAI SANGAT MENYOKONG MEREKA... BUATLAH PADA WAKTU SIANG. NAK TENGOK BERAPA RAMAI YANG HADIR. MINGGU LEPAS KANTOI DI STADIUM TPCA. 500 ORANG AJE YANG HADIR WALAU PUN PELIWAT AGUNG HADIR. 

5. LAMA DAH RAKYAT MENYAMPAH PADA SEMUA INI. HARI JUMAAT BARU INI PUN.... TAK SAMPAI 200 HADIR MELALAK ELEPAS SEMBAHYANG JUMAAT DI AMPANG. KUMPULAN BAJU MERAH. BNAK GELAK PUN ADA. TERPEKIK TERLOLONG. SEMUA SEKALI LEMBU-LEMBU MELAYU AJE !!!!! 

6. KAH KAH KAH KAH !!!!!


7 comments:

  1. lembu-lembu melayu yg tidak berotak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai lagi melayu lembu kat selangor yg otak mcm BABI.....KERAJAAN PR SELANGOR naik cukai sewa kedai, naik kan gaji EXCO di saat rakyat kesusahan, tak nak pulak menyalak.....oooppss sorry.....Lembu & babi tak menyalak....!!!!

      Delete
    2. Mereka adalah pecacai Pakatan Haram. Apa sahaja Pakatan Haram buat betul bagi pecacai...Lembu bodoh yang dah kena cucuk hidung.

      Delete
  2. Kesan harga barang mungkin akan menyebabkan ekonomi terjelas. Tetapi kesan dari kerosakan harta benda akibat dari sikap demontrasi yang tidak terkawal adalah lebih teruk. Mereka yang menyertai demontrasi ini ibarat menentang suruhan Allah agar taat kepada pemimpin. Tunggulah balasan dan azab dari Allah jika mereka engkar.

    ReplyDelete
  3. Adakah itu caranya utk membantah atau bangkitkn kesedaran? Adakah kita perlu tiru setiap cara yg dilakukn di timur tengah? Copy sebijik2. Sya x rasa ada keperluan terdesak smpi tahap sebegitu utk menyatakn keresahan rakyat.

    ReplyDelete
  4. Bukan polis yg salah x tegas..tangan Ghaib dan pej peguam negara tutup fail..nfa.,so what..salahkan tgn ghaib tu..

    ReplyDelete
  5. Lembu-lembu Shahrizat pun xkena tangkap.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR