FOLLOWERS

Tuesday 25 September 2012

ELEH !!!! SEMUA ORANG DAH TAHU DAH !!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!




 

Enam NGO memberikan tempoh 48 jam kepada New Straits Times untuk memohon maaf berhubung laporan berhubung dakwaan penglibatan mereka dalam plot untuk menjejaskan kestabilan kerajaan.

Kata mereka, laporan pada 21 September lalu itu tidak berasas dan berniat jahat.

Selain mahu ia ditarik balik, mereka berkata, permohonan maaf itu patut disiarkan di tempat yang sama dengan dakwaan yang disiarkan sebelum ini.

"Kami ambil berat perkara ini. Perkara ini sekarang sedang diteliti peguam-peguam kami," kata Pengerusi Bersama BERSIH Datuk S Ambiga dalam sidang media di ibu negara hari ini.

"Jadi kami jangkakan respons New Straits Times dalam tempoh 48 jam (bermula jam 11 pagi ini), kegagalan berbuat demikian menyebabkan kami mengambil tindakan sepatutnya dan menurut undang-undang ia terpulang kepada kami."

Tuntutan itu dibuat oleh kumpulan hak asasi manusia Suara Rakyat Malaysia (Suaram), pemantau media Pusat Kewartawanan Bebas (CIJ, kumpulan peguam Lawyers for Liberty, badan kajian Merdeka Centre dan NGO pembangunan organisasi Pusat Asia Tenggara bagi E-Media (Seacem).

Penghuni Gua : Alahai !!!! Nak nafi apanya !!!! Semua orang dah tahu wajah dan tujuan NGO's ni. Memang nak jatuhkan kerajaan secara halus. 

2. Nak rosakkan ketuanan Melayu dalam agenda jangka panjangnya. Nak lemahkan kuasa Melayu. Itulah sebenarnya.

3. Jangan dok nak nafi lah!!!!! Semua NGO's ini telah di liwat oleh lelaki Y dan PR.  Lembu-lembu dalam NGO's ini pun hanya sekadar dilembukan aje supaya senang dan lebih cepat agenda mereka ini tercapai. Mereka memang nak jejaskan kestabilan negara. Tak ada lain. Sebabnya tak perlu pun mereka melalak dan berdemo sana sini . Menyusahkan orang ramai dan sebagainya. Banyak saluran lain yang kerajaan dah sediakan dan boleh digunakan untuk sampaikan hasarat mereka. Tetapi mengapa mereka memilih cara yang boleh menjejaskan kestabilan negara?

4. Itulah sebabnya. Nak lemahkan kuasa Melayu dan negara amnya !!!!

5. Boleh jalanlah hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...........!!!!!!! Ppppppppporrrraaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!

2 comments:

  1. Mintak la maaf cepat2... karang tak pasal2 jadi macam Utusex Meloya - dok bayar saman menfitnah je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ko cbuk pasai ape....depa tibai pungkoq ang ker.....hattuihhhhh

      Delete

PETA PELAYAR