FOLLOWERS

Wednesday 26 September 2012

HELLO PR............BOLEH BLAHHHHH !!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!


Agenda Daily

Sokong tranformasi, mahasiswa tolak politik konfrantasi....


mahasiswaum513

Kemenangan besar kumpulan mahasiswa yang memperjuangankan suara mahasiswa atau lebih dikenali dengan Aspirasi Mahasiswa menjadi bukti bahawa golongan muda dan terpelajar di negara ini menolak politik konfrantasi yang cuba diperkenalkan oleh pemimpin pembangkang melalui agen-agen mereka di universiti.

Aspirasi Mahasiswa menang di 17 dari 19 universiti awam seluruh negara, atau dari 567 kerusi yang dipertandingkan, Aspirasi Mahasiswa menguasai 493 kerusi (86.94 peratus) manakala kumpulan pro-Mahasiswa yang sering dikaitkan dengan agenda pembangkang menguasai 73 kerusi (12.87 peratus) manakala 1.94 peratus lagi calon bebas.

Ini bermakna untuk pilihanraya kampus sesi 2012/2013 Aspirasi Mahasiswa berjaya memenangi majoriti 2/3 dari keseluruhan universiti awam seluruh negara.

Bagi yang mengikuti dengan dekat pilihanraya kampus ini, kemenangan Aspirasi Mahasiswa dalam pemilihan kali ini menjadi bukti politik konfrantasi yang diamalkan oleh mahasiswa pro pembangkang ditolak majoriti pelajar. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Hello PR..... boleh siap-siap kemaslah. Tanda bungkus dalam PRU 13 dah nyata dan jelas. Piliharaya kampus adalah petunjuknya. Mahasiswa  masih memerlukan kerajaan yang ada. Ini mahasiswa yang berotak. Lebih ilmu di dada dari melalak bercakap kosong di demo haram.

2. Inilah bentuk mahasiswa yang bakal menjadi pelapis negara dan bakal memmimpin kita. Hidup Aspirasi. Tenaga anda dan fikiran anda amat di dambakan untuk membantu kerajaan dalam pembangunan negara. 

3. Selamat maju jaya. Kepada PR tu................boleh blahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......Kah kah kah kah kah kah !!!!

5 comments:

  1. Bile nampak Mahasiswa nyokong UMNgOk Be-eNd bukan main lagi terkinja-kinja si PG Hindu anak Omar ni!

    Anak dia pun setakat layak masuk IPTS saja... IPT yg mementingkan WANG YURAN dari MERIT!

    Nyalak la nko skrg... bukan tak tahu manipulasi pentadbiran U yg nak pastikan pro Aspirasi menang, alah mcm stail SPR la tu!

    Takde hal punye.... pi mntak kat PMhang Tok Najis Nazak suruh bubarkan Parlimen malam ni juga. Dah tak sabo bebeno nak ngundi n.......!

    ABU - Asalkan Bukan UMNgOk.....Be-eNd!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Langsi
      Tahniah kerana anda sudah berjaya ditanamkan dan didoktrinkan dengan sifat membenci dalam diri anda oleh pembangkang.. semoga suatu hari kelak anda akan kembali normal..
      teruskan perjuangan mu tanpa noktah..

      Delete
  2. otak kau ni langsi ada masalah mekenikal. kalah aje salahkan orang. kau islam ke ?

    ReplyDelete
  3. mahasiswa janganlah mudah terperdaya dengan agenda musuh negara yang tidak senang dengan kesejahteraan dan kemakmuran Islam dan rakyat malaysia dibawah YDPA.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR