FOLLOWERS

Tuesday 25 September 2012

TEMBERANG LEMBU MELAYU PENANG TAK MENJADI !!!! KAH KAH KAH KAH KAH !!!!


Agenda Daily

Mansor,Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang temberang...rakaman suara bukti sah balon Guan Eng

Aduh mak...dimana agaknya Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang Datuk Mansor Othman dari PKR nak sorok muka.

Rasanya cacing pun lari kelam kabut kalau beliau nak bersembunyi tahan malu dalam lubangnya.Ini ekoran pendedahan sensasi rakaman suara beliau balon sakan bosnya,Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng semasa satu mesyuarat dengan geng PKRnya di Pulau Pinang baru-baru ini.

Semua orang sudah dengar pada 24 Ogos lalu beliau buat muka selamba dalam sidang akhbar yang turut dihadiri Guan Eng menafikan ada mengata pada Setiausaha Agung DAP itu.


Sudah itu selepas sidang akhbar berkenaan...semuanya dengan stail biasa....berlakon tunjuk solidariti berpeluk angkat tangan bersama termasuk Pengerusi PAS Pulau Pinang Datuk Salleh Man.
 
mansor-guanneng513


Waktu itu kisah beliau didakwa mengata Guan Eng ' tokong',angkuh dan sombong baru secebis terdedah yakni baru tulisan di blog-blog tapi belum keluar rakaman suara lagi.

Isnin malam di Buletin Utama TV3 menyiarkan rakaman suara perbualan Mansor dengan geng PKRnya di mesyuarat itu.Nyata sekali apa yang didakwa benar.Mansor sebiji-sebiji kedengaran mengata Guan Eng angkuh dan sombong.

Beliau juga dipercayai cop Guan Eng 'tokong' dalam kontek jangan main-main kerana Ketua Menteri itu sangat berpengaruh di kalangan kaum Cina di negeri itu.Semasa sidang akhbar beliau pusing kata ia dalam konteks sanjungan tinggi rakyat Pulau Pinang pada Guan Eng.

Kedengaran jelas mereka berpakat tidak mahu ' bagi jalan' kepada DAP nak tambah kerusi di Pulau Pinang.
Ini termasuk rancangan pasang ' orang ketiga' untuk berdepan dengan calon DAP.


"Guan eng macam tokong u know..to the chinese…
You cannot deny that..he is just like a tokong…
Itu yang buat dia org sombong,,,very2 angkuh and arrogant..
Get ourselves stronger..
Every seat kita target nak bertanding..kena ada orang
Stock ready candidates for areas nak bertanding
I have already asked Lau to identify areas for PKR to stand
Dia lawan kacau tempat kita, kita kena lawan" - itu antara kata-kata Mansor.


Dari siaran rakaman itu apa yang jelas Mansor temberang sahaja semasa sidang akhbar 24 Ogos menafikan hal berkenaan.Rakaman itu juga membuktikan ada perang dingin sakan antara PKR dan DAP di Pulau Pinang.

Masing-masing nampaknya nak potong memotong berebut kuasa.Apa pula Mansor hendak kelentong selepas terdedah rakaman suara di mesyuarat itu?

Bagaimana reaksi Guan Eng bila dengar sendiri kata-kata timbalannya yang menyakitkan hati itu ?
Bos terbesar semua mereka,Datuk Seri Anwar Ibrahim tentu jenuh kena cari alasan dan main drama hendak tutup hal itu.Kata orang Pulau Pinang, ' susah nak kambus yang ni...terngaga luas dah'.


Apa pun jangan hairan jika masing-masing buat muka sardin macam tak ada hal yang berlaku antara mereka.

Kalau bab lagi besar video seks yang 99.9 peratus tulin boleh buat kering kontang gam mulut...apa sangat kisah balon membalon ini.-24/9/2012

Penghuni Gua : Lembu Melayu ini dah kepanasan. Mahu tak panans. Lepas ni siaplah... gembala DAP akan sebat pungkok lembu Melayu ini.

2. Padan muka. Nak temberang tak menjadi. Tembelang dah pecah. ...................... Alamatnya buat muka sardin ajelah !!!!

3. Pengajaran dari kisah ini ?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, mereka berpecah belah sebenarnya. Saling tikam menikam. Adakah kita nak memmilih kerajaan sebegini? Lupakanlah. Pengundi muda melayu!!!!!!!!!!!!! Ingat .... jangan gadaikan undi dan negara kita kepada lembu-lembu Melayu ini. Juga kepada parti yang mencetuskan 13 mei ini. kami yang tua masih ingat apa yang mereka lakukan semasa 13 mei tersebut. Mereka masih tak berubah.

5 comments:

  1. Tokong lidah bewak harus bertindak, lantik Malik Itik jadi Timbalan KM yang baru, kalau ada mesyuarat kutuk Tokong lidah bewak lagi, sudah tentu rakaman tak boleh detect suara Malik Itik seperti Mansor yang sudah KANTOI...!!!!!

    ReplyDelete
  2. bunyi macam Mansor, tapi bukan dia, ini semua konspirasi UMNO! ha ha ha ha

    ReplyDelete
  3. Bunyi macam saya, suara macam saya, sebutan macam saya tapi tu bukan saya kerana suara saya lebih romantik....
    -Mansor Oh! Man...

    ReplyDelete
  4. Pro-Israel Groups Support Malaysian Opposition :-

    http://nilebowie.blogspot.com/2012/09/pro-israel-groups-support-malaysian.html

    ReplyDelete
  5. tunggu Hadi Awang dan PAS keluarkan fatwa...rakaman video/recording tidak boleh dijadikan saksi dan bukti kerana ia besi yg tidak boleh berkata-kata.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR