FOLLOWERS

Thursday 15 November 2012

BILA FERNANDEZ SI MONYET KAFIR BERSUARA !!!!



Agenda Daily

Cuepacs tuntut Derek Fernandez mohon maaf ibaratkan penjawat awam "monyet"

Presiden Cuepacs Datuk Omar Osman berkata Cuepacs kesal dan memandang serius kenyataan itu dan mahu ahli MBPJ itu membetulkan kenyataan itu dalam masa terdekat kerana telah menghina dan menjejaskan imej perkhidmatan awam keseluruhannya.............................................................................................

Fernandez dipetik sebagai berkata dalam akhbar Malay Mail, "let's see who the candidates are. If they are going to nominate some monkeys, we will reject" (mari tengok dulu siapa calonnya. Jika mereka nak calonkan 'monyet', kami akan tolak").

Omar berkata ini adalah kenyataan "biadab" kerana beliau "tidak sepatutnya mengelar siapa sahaja pegawai yang datang sebagai "monkey" kerana ia adalah di bawah bidang kuasa pihak JPA untuk menghantar pengganti yang sesuai.

"Bukan maknanya dia datang tak sesuai dan ditolak atau bila diganti dikatakan 'monkey'...ini satu perkara yang tidak boleh terima," katanya sambil berharap perkara seumpama itu tidak berulang.-14/11/2012

Penghuni Gua : Inilah cara babi dan monyet kafir PKR Farnandez bercakap dan melayan kakitangan awam. Dan begitulah nanti apa yang akan parti inilakukan dan melayan kakitangan awam jika mereka berkuasa nanti.

2. Jom kita benamkan babi dan monyet ini termasuk parti mereka.

3. Apa isunya babi ini gelarkan bakal Dato Bandar MBPJ.  Dato Bandar lama tu pun naik pangkat. Apa isunya. Dan memang bidang kuasa JPA dan PTD pun.

4. Itulah cara babi dan monyet ini dan partinya memerintah dan melayan kakitangan awam. Hati-hati kita semua. Kaduk dah pun nnaik junjung. Kepala mereka bertambah besar. Hati-hati.

5 comments:

  1. Mangkuk yang bertingkat-tingkat tukar kan penjawat awam tanpa sebab-musabab walaupun pegawai berkenaan pegawai yang terbaik... layak kita gelarkan "BEROK...!"

    Manakala si MangkukHayun yg memanjangkan fitnah dan mengAPI-APIkan keadaan mcm si PG Hindu anak Omar ni wajib plak kita gelarkan "BABI....." di atas perangai dan tingkah-laku melebihi BABI!

    ABU - Asalkan Bukan UMNgOk Be-eNd.....

    ReplyDelete
  2. Dah berdohak dah babi kat atih ni. Orang bencikan kan babi tapi rupa2nya dia babi betul dua spesis sama tapi tak sopa ni. Babi kat atih tu memang makanannya monyet, tapi babi ni ropanya keluarga babi, memang babi betul...

    ReplyDelete
  3. Dato bandar lama vsnyak anugerah projek pada sial pkr kot? Itu yang tak bagi tukar tu????? !!!!! Kah kah

    ReplyDelete
  4. Kita tengok nanti macamana kakitangan awam bertindak dalam PRU13 walaupun diRASUAH dengan bonus dan disogok dgn janji-janji palsu!

    ReplyDelete
  5. walawehhhh!!!
    piggy omar haram ni menyalak plak kapir tu monyetkan k/awam!
    porn-star hina islam xnk menyalak la plak
    kah kah kah!
    tinggi btl datjat k/awam ni!
    kah kah kah!

    piggy oh piggy!
    demi sesuap nasi!
    wakakakakkakaa!!!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR