FOLLOWERS

Wednesday 17 June 2009

KECOH KERA DI PARLIMEN : TAK RANCANG , KERA BERDALIH !


Berita Harian
17 jun 2009

Nizar nafi tindakannya di Parlimen dirancang

KUALA LUMPUR: Bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin menafikan kelakuannya di Dewan Rakyat Isnin lalu adalah dirancang. Beliau berkata, ia adalah secara spontan kerana kecewa dengan kemelut politik yang berlaku di Perak, ketika ini. Nizar berkata demikian pada sidang media di lobi Parlimen di sini, hari ini.

Penghuni Gua : Masih nak berdalih. Munafik ini cuba nak menipu lagi dan cuba nak halalkan tindakannya. Kalau tak rancang bagaimana boleh buat dan pakai lilitan kepala. lebih pada 10 orang YB PR memakainya.

2. Takkan lilitan kepala terbang sendiri ke dalam poket 10 kera-kera YB tersebut. Rancanglah tu. Perbuatan dibuat bersama dan semuanya ada lilitan kepala dan tulisan yang sama. Apa lagi nak belit. Mati nanti dibakar api neraka mulut anda semua kerana berbohong dan menipu. Sudahlah.

2. Nak bodohkan orang lagi. Bodohkan diri sendiri dan penyokong sendiri udah le. Jangan nak jadikan orang lain kera juga seperti anda . Mulut kumat kamit membaca Quran dan doa selepas sembahyang, songkok dan kopiah di kepala, menipu tak berhenti juga.

3. Nilai lah sendiri kita semua. Ini ke jenis YB yang nak kita pilih nanti di PRU 13 dan menjadi suara serta wakil kita. Semuga Allah jauhkan dari pembohong dan munafik ini.

1 comment:

  1. Sebelum ini Nizar belum tahu indahnya mempunyai kuasa. Selepas PRU12 dia menikmatinya. Dan kini dia sedang merasakan betapa pedihnya kehilangan kuasa.

    Nanar... Bro.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR