FOLLOWERS

Saturday 20 June 2009

LIWAT SAIFUL : AMK SELANGOR DAH JADI KAKAKTUA !


Harakah

Tuduhan terbaru Anwar episod ulangan konspirasi 1998
Mohd Ezli Mashut Fri Jun 19, 09 7:08:07 pm MYT


ANGKATAN Muda Keadilan Selangor menganggap tuduhan terbaru kepada Dato' Seri Anwar Ibrahim adalah episod ulangan konspirasi ala-1998. Tuduhan tersebut jelas membuktikan untuk menghalang Dato' Seri Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri negara ini melalui satu perancangan konspirasi yang kotor dan jijik yang membabitkan individu penting negara ini yang menggunakan jentera kerajaan Malaysia. Berita Lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kenyataan AMK Selangor di atas amat lucu sekali. Mungkin mereka bermimpi lagi kot. Mereka tahu ke konspirasi tu apa.

2.Makna biasa dalam kamus dewan senang le nak cakap dan beri pengertian. Tetapi mengikut undang-undang ia amat berlainan maksud tan tidak semudah membuktikannya seperti mudahnya kita menyebutnya.

3. Jadi kepada Layar buruk seperti AMK Selangor dan pemimpinnnya itu bacalah tulisan PG mengenai Konspirasi dari segi pengertian undang-undang dan beban pembuktian serta keperluan bagi membuktikan nya.

4. Cakap sedap le. Ingat sikit. Kami semua tahu, affidavit DSAI itu adalah sebahagaian momentum bagi membina persepsi umum bahawa ia tidak meliwat Saiful. Biasalah. Itu kepakarannya. Jadi sebelum AMK Selangor cakap lebih, jawab dulu pertanyaan cara orang kampung yang PG kemukakan sebelum ini. Sila : KLIK . Selepas Jawab soalan tersebut , bolehlah AMK Selangor cakap mengenai konspirasi. Jangan membelit lagi. Mudah sangat soalannya.

5. He he he he he he.........................................................................

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR