FOLLOWERS

Thursday 20 December 2012

ANTARA DUA DARJAT !!!!!!!!!!KAH KAH KAH KAH KAH !!!!

Agenda Daily

Kes video antara dua darjat…


anwar-kes-dera

Cuba bandingkan dua kes seperti gambar diatas.Sekalipun berbeza ia mempunyai persamaan yang terbentang depan mata  yakni klip video kejadian tersebar luas.
Satu dakwaan kes dera kanak-kanak melibatkan seorang mekanik keturunan India manakala satu lagi dakwaan  seks terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Yang pasti Presiden PAS Datuk Seri Haji Hadi Awang tidak mungkin berani tampil buat kenyataan kata video itu BESI dan tidak boleh dijadikan bukti dalam kes dera kanak-kanak itu macam beliau tampil membela Anwar.
Klip video lelaki keturunan India itu yang didakwa mendera anak tirinya itu telah mencetuskan kemarahan orangramai bila ia tersebar menerusi laman Facebook baru-baru ini.
Selasa T. Rajasegaran, 32, dari Kapar dihadapkan ke Mahkamah Majistret Klang atas tuduhan mendera anak tirinya berumur tiga tahun.
Dia mulanya mengaku bersalah tapi kemudian menukar pengakuan tidak bersalah pula.


dera2xx

Mahkamah  tidak membenarkan ikat jamin demi keselamatan kanak-kanak itu yang tinggal bersama tertuduh.
Dia didakwa mengikut Seksyen 31 (1) (a) Akta Kanak-Kanak 2001 yang memperuntukkan hukuman denda maksimum RM20,000 atau penjara maksimum 10 tahun atau kedua-duanya jika sabit kesalahan.
Kes itu menjadi perbualan hangat apabila klip video lapan minit dan 33 saat itu yang merakamkan tindakan lelaki itu menampar, membaling serta menyepak kanak-kanak tersebut yang menangis teresak-esak dimuatkan ke laman Facebook.
Klip video berkenaan dipercayai dirakam oleh isterinya sendiri dan setakat ini tidak pasti bagaimana ia boleh tersebar.
Dalam kes video yang didakwa melibatkan Anwar,bekas rakan karibnya ,Datuk Sharzly Eskay Abdullah yang dakwa menemaninya ke .lokasi aksi seks itu mengakui beliau adalah lelaki dalam video berkenaan.

anwar-video-newxxx

Berbeza dengan kes mekanik yang didakwa di mahkamah tidak lama selepas videonya tersebar,Anwar kini terus buat ‘muka kering’ dakwa lelaki dalam video itu itu bukan dirinya.
Sekalipun pakar antarabangsa yang membuat analisa keatas klip video itu mendapati ia 99.9 peratus tulin bos pakatan pembangkang itu relaks berceramah ke sana  kemari untuk mengejar impiannya hendak menjadi Perdana Menteri.
Bukan setakat itu malah CCTV yang didakwa tunjuk beliau dan Eskay naik turun lif di lokasi aksi seks itu pun ada.
Ketika kehangatan isu dakwaan keatas Anwar ini ,satu dunia dengar bagaimana Haji Hadi membuat kenyataan dalam Muktamar PAS anggap video adalah BESI dan tidak boleh dijadikan bukti.
Alahai senangnya hidup….kerana matlamat politik satu dakwaan kemungkaran boleh ‘ dipermudahkan’ begitu sahaja oleh sebuah parti yang kononnya memperjuangkan Islam.

anwar-lif1xx

Lebih teruk lagi parti berkenaan boleh main pejam mata hendak ‘menghidangkan’ seorang yang didakwa mempunyai perangai keji itu sebagai calon Perdana Menteri kepada seluruh rakyat jika pembangkang menang.
 T. Rajasegaran mungkin boleh bersiul dan lenggang kangkong jika ‘fatwa’ Haji Hadi mengenai video BESI tidak boleh jadi bahan bukti digunapakai oleh sistem perundangan seluruh dunia.
Jangan kata dia,malah ramai lagi penjenayah dan penyangak yang gerak laku mereka dirakam oleh CCTV tempat kejadian boleh boleh ketawakan polis bila mereka kena cekup.
Walaupun kenyataan Haji Hadi itu dianggap memperbodohkan minda semua orang namun seperti biasa…lidah cerdik pandai dan ulama dalam PAS kelu seribu bahasa.-18/12/2012

Penghuni Gua : Hoi TGHH, mengapa tak komen mengenai vedeo ini. Mengapa tak batai polis yang menuduh lelaki ini di mahkamah. Tak zalim ke PDRM tuduh lelaki ini di mahkamah? Kan vedeo tu pekak, bidu dan tuli?

2. Hoi...,  mengapa diam.............Kah kah kah kah kah !!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 comments:

  1. Semakin bertambah bodoh ko dari hari semakin hari ek arif.. Elok le.. Ko pon dah semakin tua dan nak mampos macam le jugak blog bodoh ko ni.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terpaksa buat entri bodo dh xda modal lain
      demi sesuap nasi utk bagi ank2 dia yg BeNgap2 tu makan...

      Delete
  2. LORR APE MSLHNYE MUDA?..TAK BETUL KE KENYATAAN YANG PAHIT DI TELAN FUCKATAN DGN ENTRI NI??..KE ATAU MMG KO TERASE ANUWAR DAH TIPU KO HIDOP2? HUHUHUHU

    ReplyDelete
  3. kah kah kah!
    dh xda modal PiG omar ni
    spin punya spin modal yg sama
    kah kah kah!

    spesis anjing umngok jer yg caye!kah kah kah!
    anjing ngongkek pun x bwk kaum dol?kah kah kah!
    anjing pun pandai lari klu org tgk dia ngongkek
    spesis anjing umno jer yg xtau malu!kah kah kah!
    dh tau nk kena jobo lg mau tadah!kah kah kah!
    anjing umngok pun angguk percaya
    kah kah kah!

    ReplyDelete
  4. ko puak pr la bodo...dh xleh nk fikir gune otak...bukti dh ade tp masih xleh terima...smpi mampos la kene tipu ngan anwar...bodo bodo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah!
      pasal tu la org suruh ikut kronologi kes kt mak-kak-mah!
      bkn baca utusex lidah rasmi umngok tuh!
      kejap kt hotel!
      kejap kt apartment!

      yg x tahan tu live record blh plak ada subtitle siam!!!!!!kah kah kah!
      canggih btl vdocam tuh!sampai kaler pun itam putih!kah kah kah!
      kt mana beli?kah kah kah!

      anjing pun lari klu org dok tgk dia ngongkek dol!kah kah kah!
      klu dh bodo tu dok diam2!
      blk nti ckp kt bini lu "can i fuck her today"kah kah kah!
      mana tau bini lu dtg thegeh2 tadah jobo mcm sepol jobo tu!kah kah kah!!!!!!!!!!



      Delete
  5. Dengar boleh, percaya tidak.

    ReplyDelete
  6. BeNgap bebemo si PG Hindu anak Omar ni... nak kata BaNgang tokleh sebab dah sampai ke tahap BiNgai dah ni, BoNgok betul!

    Kaji dua kes ni... asik post cth kes2 MAK-KAK-MAH je tapi tak nampak kejanggalannya...BeNgong nak MAMPUS, KOJOL lagi baik si PG Hindu anak Omar ni.

    Kes 1 - Pelajar duduk kat Dataran - Hukuman satu bulan penjara
    Kes 2 - Pemain Bowlig Remaja Negara...mengaku bersalah ROGOL gadis bawah umur dilepaskan dgn syarat berkelakuan baik
    KAT MANA KEADILANNYA???

    Kes 1 - Pencuri susu tepung untuk bagi minum anak yg kelaparan diPENJARA 3 tahun
    Kes 2 - Menteri Besar RASUAH buat BANGLO diPENJARA satu tahun...hukuman ditangguhkan sehigga RAYUAN yg rasanya pasti dilepaskan selepas UMNgOk Be-eNd menang PRU13!
    KEADILAN UNTUK RAKYAT???

    Budak 12 tahun bawak kereta...dihentikan dgn 21 das tembakan??? bukan satu bukan 2 juga bukan 12 das tapi 21 das tembakan!

    Otak letak kat mana BaNgang?????

    Memang layak bebeno Be-eNd ni dengan ayat kat bawah...perhati huruf besar dlm ayat tu!

    BN - BeNgong;BaNgang;BiNgai;BaNgang & BoNgok... dulu, kini dan selamanya!

    ABU - Asalkan BUkan UMNgOk...Be-eNd!

    ReplyDelete
  7. Spesis dua sama tapi sopa. Kepala dah masuk ayaq banyak baca haramkah yang tiada apa2 nilai yang amat jijik lagi menjijikan. Syok sendiri. Itulah yang dinamakan ajaran setonirajim bebudak tak reti nasehat, sebab asuhan fuck neck tie musingkhindu amPas kejasama bukan saja dengan dapig dgn setonirajim sanggup.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR