FOLLOWERS

Monday 24 December 2012

SYABAS TOK NAN !!!!! KAH KAH KAH KAH KAH !!!!!



Agenda Daily


Kerajaan Pahang tawar tanah percuma untuk projek rumah mampu milik



Menteri Besar Datuk Seri Adnan Yaakob berkata selain itu kerajaan negeri bersedia membantu menanggung kos infrastruktur dengan syarat rumah yang dibina berharga antara RM70,000 atau RM150,000 bergantung kepada daerah atau kawasan dengan margin keuntungan sebanyak 30 peratus.
"Rumah yang akan dibina itu apabila siap akan mengandungi tiga bilik tidur, dua tandas, ruang dapur dan tamu yang luas dan selesa dengan keutamaan diberikan kepada golongan mereka berpendapatan RM5,000 ke bawah.
"Kerajaan yakin hanya dengan membina rumah seumpama itu rakyat golongan berpendapatan sederhana dan rendah akan dapat memiliki rumah sekaligus dapat mengatasi masalah perumahan rakyat di negeri ini," katanya. Berita lanjut : KLIK
Penghuni Gua : Baguslah tu Tok Nan. Segerakan. Ia untuk kemudahan semua rakyat Pahang tanpa mengira agama dan keturuanan dan fahaman politik.
2. Kita cakap , kita buat. Baru rakyat tak marah. Ini , siang malam sebaik buka mata, tak ada kerja lain.... asyik dok ceramah buat fitnah. Bukannya nak fikir dan buat sesi perah otak untuk bangunkan negeri. Harap serban dan kopiah serta jubah di badan aje meleret sampai ke lantai. Habok pun tak ada. 
3. Mulut berbuih menjaja ayat suci. Tapi otak malas nak fikir perancangan untuk janakan keuntungan untuk kepentingan negeri. Cakap bukan main le.  Otak kosong. Cuba tanya PKR, PAS dan DAP.... terutama PAS tu yang dah 20 tahun perintah Kelantan.
4. Sejak mereka perintah..... apa perancangan strategik dan pelan jangka panjang yang di gubal mereka baik dalam bidang ekonomi, budaya, sosial dan sebagainya. Cakap itu Islam , ini Islam. Tetapi blue print nya tak ada.
5. Poooddddaaaahhhhhhhhh. Kepada Tok Nan... selamat maju jaya. Pedulikan apa puak tahi ini dok komplen. Rakyat terbanyak masih berdiri teguh di belakang Tok Nan. Syaratnya.... segerakan perkara baik ini dan perkara yang amat di dambakan oleh rakyat Pahang.
6. Ppppppeeerrrrgggghhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!! 

7 comments:

  1. Potong telinga la kalo TokNan Telinga ni akan tunaikan janji dia. Dulu dalam PRU 12, mcm ni jugak janji dia... skrg dok janji lagi. Kenape tak buat sebelum PRU13... potong telinga la, kalo dia betul buat!

    Cop...cop... itu hanya peribahasa buat yg tak gheti bahasa. Yg aku maksudkan adalah KOREK TAHI TELINGA la!

    Takut kalah PRU13 dgn keangkuhan POTONG TELINGA, maka keluarlah ayat memujuk bagi RUMAH!

    Buat rakyat Pahang... bagi rumah kita ambik, minta undi kta bagi tapi bagi pada PR! jgn jadi TONGGONG mcm si PG Hindu anak Omar dan puak2 UMNgOk Be-eNd yg selalu diGULA@kan dan diperLEMBUkan!

    ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!

    ReplyDelete
  2. Kalipah Tokong bila nak buat rumah murah di Pulau Pinang!!!! Orang Melayu hanya mampu beli rumah Murah sebab tu Kalipah tokong tak buat rumah Murah...yang ada rumah Urut....Kesian orang Melayu..kena tipu dengan Kalipah Tokong pun masih sudi nak jilat...Keh..keh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah!
      bodo piang anjing umngok sekor neh!
      tokong tu dpt dosa ke kencing malayu?
      kah kah kah!

      yg malayu berak malayu lu x nmpak ke?
      lu buta ke bebal?kah kah kah!
      lu x penah tgk lembu dok condo ke?
      kah kah kah!
      x penah tgk kapal selam x blh menyelam?
      kah kah kah!

      klu dh bodo tu dok diam2

      Delete
  3. Kalipah Tokkong tak perlu sokongan orang Melayu sebab tu dia tak buat rumah Murah..cuma Kesian puak-puak Melayu dalam PR ni masih nak jilat Tokong...keh..keh!!!! biar merempat jangan jadi bangsat ( lancau! )

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg lu menyalak kt tokong pasal ape?
      x malu anjing umngok sekor neh!kah kah kah!
      pasal ape lu x menyalak kt bangsa lu sendri yg selalu menyalak kt media pejuang agama bangsa negara tuh?kah kah kah!

      bodo punya anjing
      menyalak penat2 habuk pun tarak
      ada hati nk meyalak kt tokong plak
      kah kah kah!

      Delete
  4. Orang Melayu hanya mampu beli rumah murah. Dari dulu sampai skrg. Ingatkan kerajaan yg ada bole la naikkan org Melayu. Habuk pun tak de. Nak bela nasib Melayu konon. Piiraah... Org Melayu nasib sendiri tak nak bela dok harap org pulak nak bela nasib dia...

    ReplyDelete
  5. Kalipah Tokong yg nko hina tu... dah bagi rumah mewah kat penduduk Kg. Buah Pala, takde plak media KERAjaan UMNgOk Be-eNd buat coverage media.

    Penduduk Bukit Botak Selangor dapat rumah baru... pun takde plak media KERAjaan buat coverage media.

    TokNan Telinga baru janji nak bagi rumah lepas PRU13...PG dah berkokok sana-sini, TokNan tak takut kene potong telinga ke?

    Ni dia janji yang ditepati dari Naib Presiden UMNgOk... diGULA2kan dan diperLEMBUkan rakyat Sabah, pastu duit bagi kat betina simpanan Jahitda Rapique! Takcaye...layari link ni.

    http://pkrl.blogspot.com/2012/12/hot-rakyat-sabah-ludah-shafie-apdal.html

    Janji DiCapati...

    ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR