FOLLOWERS

Monday, 15 April 2013

SEMUGA BERBAHAGIA TOK MAT !!!!! KAH KAH KAH !!!!



SEMUGA BERBAHAGIA. MUNGKIN TOK MAT ADA SESUATU YANG RALAT DENGAN BN. TAPI TAK APALAH. MUNGKIN IANYA AKAN MEMBAWA KEBAHAGIAN KEPADA TOK MAT.

KAMI TAK LUPA... JASA TOK MAT MEMANG BESAR KEPADA SELANGOR DAN NEGARA.
SEMUGA DIBERKATI ALLAH !!!! AMIN !!!

NEGARA DEMOKRASI !!!!! ADA HIKMAH DI KEDUA-DUA PIHAK !!!

SAMA-SAMA KITA NANTIKAN !!!!

23 comments:

  1. Syurga di bawah bendera PAS. Mcm tu lah hahaha ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorga baru stopa spenderali dah rasa... tarak dosa punye ooo...

      Delete
  2. Terimalah wahai PAS PUSS PISS, semua REJECT REJECT UMNO..

    ReplyDelete
  3. Bagus la dia masuk. Mana tahu suatu hari nanti dia boleh bawa PAS bersatu kembali di bwh payung UMNO. Jiwa dia masih UMNO. InsyAllah..

    ReplyDelete
  4. Semoga Berbahagia sebagai dalam Syurga...

    ReplyDelete
  5. ..mencari pengampunan dosa & sorga segera......biarlahh....

    ReplyDelete
  6. Jika betol ....syukur ke hadrat Allah SWT,kerana kudis dan segala kepayahan yg di tanggung umno selama ini akan berpindah ke Pas.

    ReplyDelete
  7. Tahniah buat PG... sekurang2nya ayat2 nko ni membuktikan nko masih mendokong demokrasi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang pro-BN dah lama menyokong demokrasi. Bukan macam puak bangkai dalam fuckatan, ade pemimpin PR yang bertindak keluar parti, senang-senang buat fitnah kononnya kene beli dengan BN....

      Tak nak bukak isu lain ke?? Bukan itu kepakaran ko kat blog-blog pro BN selama ni..!!!

      Delete
  8. Masuk Syurga dgn rahmat dr Allah swt.
    Nak dpt rahmat kena taat dan taqwa,
    "Dan taatlah kamu kpd Allah swt dan RasulNya agar kamu
    dirahmati." Ali Imran 132.
    "..dan bertaqwalah kamu kpd Allah swt agar kamu
    dirahmati." Al Hujurat 10.
    Namun begitu sebenarnya bg yg sungguh beriman dan bertaqwa,
    "..dan keredhaan dari Allah swt adalah lebih besar
    (kemuliaannya), yg demikian itulah kejayaan yg
    besar." At Taubah 72.
    Yg masuk kumpulan tertentu dgn harapan mudah ke Syurga dan mendpt pengampunan, bnyknya terpedaya dgn penampilan luaran. Tiada jalan pintas kecuali dgn mengikuti jalan yg telah dirintis oleh Rasullullah saw dan sahabat sahabatnya r.anhum. Kerana itu kena belajar mengenali Ar Rasul saw dan sahabat sahabatnya dan sifat serta amalan mrk utk dijadikan contoh.


    ReplyDelete
    Replies
    1. walawehh...
      kluar ayat koran gua ckp lu...
      kah kah kah!
      pemimpin lu sendri x pandai nk jg jambul bini lg mau menyalak ka dol?
      kah kah kah!
      stendet minded anjing pencacai...asal masuk pas tiket mudah ke syurga
      kah kah kah!

      Delete
  9. Semoga berbahagia di perantuan diharap jangan jadi hamba orang memecah belahkan perpaduan dan keharmonian...

    ReplyDelete
  10. Ala nak heran apa..pakatan memang tempat pengumpulan sampah2 politik negara mcm si kadir kicap ngan mamat taib ni..dah jelas obsolete goods..barang2 terpakai yang tak boleh pakai...

    ReplyDelete
  11. Suka nya dia dapat orang terbuangdari UMNO,,,dulu PAS yang kutuk POK MATOIB,le ni dikutip Pulak,,,,PAS ni dh buat kerja kutip sampah yang dibuang UMNO,,,,,,,,,,,,,,,,,horeeeeeeeeeeee,pinggan retak nasi pun dingin,UMNO x hendak PAS teringin.

    ReplyDelete
  12. Yang aku perasan makin ramai ulamak dan golongan muda terpelajar menyeberang ke kem bn manakala politikus hampas menyeberang ke kem pembangkang..he..he

    ReplyDelete
  13. macam juga Abby Abadi..masuk PAS nak cari Islam, kerana dah buat banyak dosa..hanya dalam PAS sahaja ada Islam. Mungkin syarat taubat ialah kena masuk Islam. Harap-harap masuk PAS di saat akhir boleh jadi calon kitar semula, insyaAllah. Lepas ni naik pentas burukan UMNO...sedang dulu dia yang buat onak yang memburukan nama UMNO...

    ReplyDelete
  14. http://shalehudin.blogspot.com/2013/04/tobat-lahom-media-amno-nak-siarkan.html

    ReplyDelete
  15. ALANGKAH MALU DAN HINANYA UMNO SHAH ALAM, SETELAH BERJUANG TANPA PENAT LELAH, MELOBI BERJUTA2 RM, BERBAKTI KPD RAKYAT...TETIBA SI MULUT CELUPAR ZUL KULIM NI YG NAJIB JDKAN CALON....SUDAH LAH ORG LUAR, MULUT CELUPAR PULAK...HINANYA UMNO SHAH ALAM, APA YG DIBUAT SIA2 SAJA SELAMA INI....BODOH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kih..kih.. mrh?
      Nnt kene jual

      Delete
  16. Dah... bersusun-susun pulak yang nak nyeberang, kapal dah nak KARAM Yop!

    Layari link ini...
    http://www.malaysiakini.com/news/227036

    Tanya sama air... apa sebab kocak
    Nanti jawab air... UMNgOk yg goncang!

    Tanya sama calon... apa sebab protes
    Sebab pilih kroni... rakyat gigit jari!

    ReplyDelete
  17. Wei...GAP...tolong wei!

    Layari link ini... http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2013/04/video-pemberontakan-pemimpin-pemimpin.html

    Ni ade org dari UMNgOk Be-eNd teriak kuat sangat pasal tak tercalon... awat TokNajisNazak tak pakat2 dgn dia? Pi la pujuk...bagi Sejuta-dua ka, apa punya kedekot TokNajisNazak hang!

    ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!
    Muahahahahahahahahaha...........!

    ReplyDelete
  18. Hidop BN.....pada muka pas dapat yg bekas bekas berbekas bekas dan artis yg banyak hutang !! hahaha....Semakin ramai ulama masuk Umno...yg masuk Pas kini yg bekas2 dan artis busuk saja !!!

    ReplyDelete
  19. Bolehlah lepas ni tukar ada idea baru selepas ramai pemimpin menyertai pas tukar nama kepada parti Pakat Angkut Spendor. Camane langsiur best ke ....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR