FOLLOWERS

Monday, 8 April 2013

TAUBAT AJELAH! !!!!!! KAH KAH KAH !!!!!!



ref="http://2.bp.blogspot.com/-RxLOUhRi7Fc/UWIKGv0xSaI/AAAAAAAATkY/Pmb6gkYXGcA/s1600/capture_07.jpg" imageanchor="1" >

12 comments:

  1. Benda dah lapok dah...dari tahun 1998 lg berita ni dimainkan...
    sori lah...dah meluat...dah terlambat, rakyat mahu ubah lah kali ni..

    org mau tukar kpd PR dah....tunggu masa nak pangkah jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kisah la lapok ke tak lapok.. benda tu betul2 berlaku. mahkamah pun dah sahkan memang berlaku kejadian liwat. bukan sekali dua. dan rasanya bukan setakat aku..ramai lagi rakyat malaysia yg waras tolak pemimpin sesumpah mcm ni!! ayuh pengundi atas pagar macam aku...kita tolak pemimpin sesumpah mcm bang non. kita tolak parti anak beranak PR

      Delete
  2. Ini semua "susceptible to anal intercourse" punya mainan nak dekat PRU kot2 dapat ubah fikiran penyokong PR.. Sudahlah. Simpan aje la cerita ni. Pagi2 hari mengundi bole la bukak balik...

    ReplyDelete
  3. bukan nak ubah fikiran penyokong pkr.....penyokong pkr yg menyokong membabi buta....hati da gelap mana nampak hitam ke putih,,,,,,aku akan pastikan pkr tumbang pru 13,,,,,,bersama pakatan haram jadah,,,,,kaki liwat pun nak terima jadi pm ,,,apa bodoh tahap gaban penyokong pkr ni,,,buta hati,,,allah da gelap kan ati penyokong pkr,,seban sokong yang haram.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyokong PKR memang dah tak leh nak ubah dah..tp aku sbg rakyat malaysia yg cintakan keadilan dan kesejahteraan dan sbg pengundi tdk berparti, maka bagi aku surat2 lama tu simpan jerlah baik2...masukkan ke dalam kotak ezam tuh...tak guna nak mainkan isu tu lg..dah lapok dah sejak 1998 lg..

      bg aku rakyat malaysia memang nak ubah lah umno/bn kpd PR PRU 13 kali ni...rakyat pun tau bhw umno/bn tidak akan habis2 main isu kotor dan politik kotor sejak dr dulu lg, cuma sekarang ni rakyat sgt bijak menilai.dan tak mau dah undi dan beri kuasa kpd umno/bn lg..ubah lah kpd PR

      Delete
    2. Ko nampak ke dia meliwat atau ko yg dah kena liwat. Kalo confirm ko dah kena, aku ubah fikiran la...

      Delete
    3. PR jauh lebih kotor.... banyak bukti dah ada. jika kamu cuba nafikan, bererti kamu menzalimi diri sendiri. kebenaran akan mengalahkan kebatilan!!

      Delete
  4. kalau aku nampak.....dah lama si BABI tu mampus....apa la punya bangang anon 15:19...orang gila je yang buat maksiat bagi orang tengok.....hang menutuh bini hang bagi orang tengok kot.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sudah2 lah najib dan BN dah tersepit dgn manifesto TIRU dr PR...ko sebok dgn liwat...Najib dah nak pitam nak jawab cam ner manifesto BN ciplak dr PR punya...cai umno masih sebok dgn citer lucah, liwat, surat dll....terkapai2 najib diasak dan digasak olh PR. cai2 umno bukan nak tolong najib pun ...memang nak bungkus la umno/bn....

      Delete
    2. kamu tak tau ke dalam PR sendiri ada musuh dalam selimut? ahlul PR sendiri yg dedahkan...sahabat karib nuar berahi sendiri dedahkan..banyak kan lagi membaca ok.

      Delete
    3. KALO TAK NAMPAK JGN MAIN TUDUH2 ANON 20:59...

      Delete
  5. HIDUP BN
    MAMPUS PARTI ANAK BERANAK BUKAN PAKATAN
    HIDUP BN
    MAMPUS PARTI ANAK BERANAK BUKAN PAKATAN
    HIDUP BN
    MAMPUS PARTI ANAK BERANAK BUKAN PAKATAN

    ReplyDelete

PETA PELAYAR