FOLLOWERS

Saturday, 6 April 2013

SIAPA PRESIDEN PKR? KAH KAH KAH! !!!!!!!!!!!



KAKI KENNCING NEGARA DOK UMUM SANA SINI CALUN PKR. PRESIDEN PULAK KEJAP UMUM BERTANDING DI SELANGOR. KAKI KENCING NAFI. SIAPA PRESIDEN PKR ? PARTI CACA MERBA STRUKTUR ORGANISASI IJI NAK PERINTAH MALAYSIA? JAHANAMLAH.  PRESIDEN HANYA JADI KAIN BASAHAN AJELAH. TAPI BIASALAH. PARTI PELIWAT. PARTI SENDIRI OUN DILIWAT. KAH KAH KAH !!!!!!

13 comments:

  1. PKR tu.. apa? Tak kenal lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. anjing mana kenal pkr dol
      nk jd anjing biar cerdik
      wakakaka!!!

      Delete
  2. Peliwat Kelentong Rakyat

    ReplyDelete
  3. Yang jantan tua tu bapak ayam. Di kanan dia ayam pencen... dan expired takde harge, kangkang free pun taknak. Di kiri plak ayam muda, baru nak diajo dek ayam pencen dan bapak ayam. Jantan yg dikanan tu dah pakai dua-dua ekor ayam tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. wakakakaka!!!
      ayat power tu dol!

      Delete
  4. Dah jual kalimah Allah, Sabah pun nak jual?... ewah ewah hebat PKR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. asal jgn jual mak lu dh la
      berebut bangla bid nti

      Delete
    2. Mak dia?????..... bangla pun tak selera. Bini dia plak... bangla bagi kat biawak je jilat, tu pun kalo biawak berselera!

      Delete
  5. Ekleh anon 70010..., ko tajijer lah kat umah tuh. Batper nak free yang lain. Kanke tu lagi senang. Mula bagi bapak ko dulu lepas tu ko makan pulak, tak gitu ker.

    ReplyDelete

  6. Lihat BUKTI jelas kenapa kami BERSARA awal dari UMNO...

    BUKTI 1
    BUKTI 2
    BUKTI 3
    BUKTI 4

    Pastikan adik2 semua keluar mengundi nanti.. Keluar mengundi PAS, PKR @ DAP walaupun adik2 mendapat saguhati atau duit daripada UMNO dan Barisan Nasional... Walaupun adik2 terpaksa berada di kem Barisan Nasional, pastikan adik2 mengundi PAS, PKR @ DAP... Asalkan Bukan UMNO.... OK!!! :-)

    Tolong bantu kawan2 kita yang sedang berkempen di laman2 di bawah....
    http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=18
    http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
    http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
    http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics
    http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=6

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adik adik nak ikut PARTI KELENTONG RAKYAT? PARTI AJARAN SESAT? PARTI KAFIR HARBI?....FIKIR FIKIR LAH.

      Delete
  7. kah kah kah!
    PiG ank haram omar ni posing cun lorhhh
    dgn perut boy0t stok kedarah haram
    ank branak muka stok hindu!
    kah kah kah!
    penyangak jantan tu pun ada!
    kah kah kah!
    tabung masjid mana plak dia job?
    kah kah kah!
    ayam ked0t tu x payah crita la....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR