FOLLOWERS

Wednesday 10 November 2010

BAKAR DIRI : MENGAPA SEMUA PEMIMPIN PR DIAM ?





Sekumpulan penyokong Hindraf menyerbu rumah Datuk Seri Anwar Ibrahim di ibu negara sambil membawa poster seorang lelaki yang membakar diri kerana tidak puas hati dengan perobohan stor sebuah kuil di Puchong.

Dipimpin penyelaras pertubuhan itu W Sambulingam, kumpulan 20 orang itu berhimpun di depan pagar rumah bangglo Anwar sambil membakar lilin sebagai simbol memperingati 'pengorbanan' lelaki India tersebut. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Bagus lah Hindraf berarak ke rumah DSAI. Kan PKR ini juara Hindraf dan boleh selesaikan masalah kaum India di Negara ini. Kerajaan BN mana boleh selesaikan masalah tersebut. PKR dan DSAI lah yang pakar dalam bab selesai kuil hindu haram ini. Tahniah Hindraf!!!

2. Bagus juga Hindraf berarak ke depan pejabat DAP, pejabat PAS, Rumah Mahfuz, Xavier. Khalid gereja, rumah Gobala, rumah Shamsul AMK. Semua mereka ini kan seperti adik abang dengan Hindraf. Hindraf dah bagi menang PR di Selangor. Dulu mereka juga kata boleh selesai semua masalah kuil di Selangor. Lihat ajelah isu kuil di Shah Alam dulu tu.

3. Bukan main Khalid Gereja jadi juaranya termasuk Xavier. Jadi adalah lebih afdal Hindarf berarak dan berkampung depan rumah mereka yang disebutkan di atas !!! Merekakan pakar dalam bab ini.

4. Bagus juga Hindraf berarak juga ke pejabat SUHAKAM, Tenaganita, Pejabat Majlis Peguam dan bebarapa NGOs lain yang seperti adik abang dengan Hindraf sebelum PRU 12 dului.

5. Mengapa kini mereka diam membisu aje. Pelik juga!!! Mulut mereka semua di atas dah naik kurap kot ? Tak gitu !!!

6. Jom kita semua gali kubor untuk PR. Kubor besar ini !!!!

Nota : Tahniah Hindraf atas tindakan ini. Anda berarak ke tempat yang betul. Cuma beberapa tempat lagi yang perlu anda semua berarak. Tempat tersebut seperti yang PG syorkan di atas. Mereka ini semua pakar terutama dalam menyelesaikan masalah kuil. Kerajaan BN apa ada !!! Tak gitu ?

15 comments:

  1. AL JUBOR DIAM TANDA SETUJU LA YG DIA TU MMG PENIPU BESAR NO. ONE!! KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Sikit aje tu, tak ada ummmphh. Buat ler yg 'maut' sikit, baru bleh baca talkin kat Anwar dan konco-konconya.

    ReplyDelete
  3. WABILAH HI TAUFIK WAL HIDAYAH.....................

    TALKIN UNTUK DSAI.

    ReplyDelete
  4. ANON 1212

    KEJAP LAGI ADA POSTING BARU. MASA TU BOLEH LAH TALKINKAN DSAI

    ReplyDelete
  5. Kalau la yg protes bakar diri tu sebab tak puas hati kat BN, gerenti puak2 PR dah lama melalak meroyan mintak ditubuhkan suruhanjaya diraja. La ni tekena batang idung sendiri, masing2 pakat senyap..takde telo!

    ReplyDelete
  6. kalau nama hindu mmg risau dibuat nya.bawak bas takda lesen tangan sebelah bawak bas kat melaka gilanya laju>>>>>>>ermmm orang kata nak caya tu mmg jauh sekali la.

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum PG

    Ape yang orang Hindraf ni dapat kat umah anu arr tu?.Aku pecaya mesti dapat tengok wan Azizah tengah marahkan anu arr dan nurul izah tengah tenangkan ibunya dan Azmin tengah tenangkan anu arr. mesti best dapat tengok adegan tu, dan hindraf pon tak jadi nak marah..balik umah cakap kat penyokong pooooodahhhhh

    ReplyDelete
  8. hahaha
    roboh kuil pun jadi isu?
    hahaha
    lg kalu bina kuil!lg isu besar!besarr punya!!!
    hahaha
    tp kalu kasino genting,night club kene cover beb..tutup rapat baek punya...
    sebab apa?
    sebab masyukkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    PG bila projek pusat hiburan malam 1 malaysia nak mula upacara perasmian pecah tanah?
    kalu p tu helo2 la...
    gua nak masuk jgk tender ni
    hahahaha

    -asal masyuk-

    ReplyDelete
  9. lu citer ape ni man?
    dh bodo ada hati nak jadi blogger
    lu ingt lu bg statement kt budak tadika ke?
    common la matang skit beb..
    lu kalu kene sepak blk jap lagi bisu sepanjang hayat!

    ReplyDelete
  10. Salam tuan PG & Sema2...,

    BAKAR DIRI : MENGAPA SEMUA PEMIMPIN PR DIAM ?

    Bagaimana pemimpin tak diam tuan PG. Kan itu, sebelum berlaku dibawah tanggungan BN… Pemimpin mereka cuma nak basuh jer, licin itulah harapan mereka. Mujur dato sorang tuh dah istihar perang ngan pemimpin pakeraq, Cuma yang hebat tinggal lagi si timpa koyak belum lagi bersuara. Tapi dah mula nampak garu2 tempat koyak tuh…

    Pemimpin ni bagi ceramah pembohongan jer bagi sedap telinga mendengar bolehler. Kenapa nak pergi berhibur ditempat terlarang, dan tempat yang paling afdal bukanker kita semua tahu…!!!.

    Pang5 Beliung adakalanya setuju hub hiburan malam, tapi menurut peraturan permis dan tempat hiburan (pindaan)…

    ReplyDelete
  11. ahh Hindraf tu pun auta juga..kalau BN punya hal berduyun dia turun..kalau nak bedemo kat PR berapa ketul je yg turun..pemimpin yg lari ke London tu pun senyap jek..kesian kat sami yg bakar diri tu..tak berapa dihargai sangat dia npknya..

    ReplyDelete
  12. salam PG, nak tanya sket...aku musykil la dengan paper Sinar Harian ni..beritanya banyak ke "puak sebelah sana" apa pandangan PG?

    ReplyDelete
  13. halo..halo..ada tender masyuuuukk mau kah..
    tapi kena tahan sikit la..tender lu punya juburi..@@@@@

    ReplyDelete

PETA PELAYAR