FOLLOWERS

Saturday 20 November 2010

DEMO ANTI ISA : JANGAN LAYAN DESAKAN BODOH INI !!!!!

Lihat blog : Si Hishamuddin kepala demo haram ini untuk butir lanjut !!

SEPERTI YANG DR NOVANDRI NYATAKAN DI BLOG BELIAU, DAP/SUARAM AKAN MENGADAKAN SATU PROGRAM UNTUK MENDESAK KERAJAAN MEMANSUHKAN AKTA KESALAMATAN DALAM NEGERI (ISA) PADA HARI AHAD 21 NOV, 2010, JAM 10.00 PAGI DI KOMTAR WALK .

2. INI SEMUA SEBAHAGIAN USAHA PENGKHIANAT YANG INGIN MENJAHANAMKAN NEGARA SECARA HALUS. MEREKA MEMPUNYAI AGENDA JANGKA PANJANG. SELAM INI, ISALAH YANG MENJADI PENGHALANG KEPADA AGENDA MEREKA.

2. ISA INILAH YANG MENJAGA KETUANAN NEGARA SELAMA INI. SELAMATKAN ISA. PG CADANGKAN KERAJAAN BERTINDAK LEBIH TEGAS DENGAN MENGGUNAKAN ISA BAGI MENJAGA KETENTERAMAN NEGARA INI. JANGAN SESEKALI TAKUT DENGAN DESAKAN BODOH KUMPULAN INI UNTUK HAPUSKAN / PINDA ISA.

3. UTAMAKAN HAK ASASI AWAM DARI HAK ASASI INDIVIDU ATAU KUMPULAN KECIL. AWAM SEPERTI KAMI MASIH MENYOKONG PENUH ISA DI KEKALKAN, MALAH DIKETATKAN LAGI.

4. SELAMATKAN ISA. KITA MENENTANG KUMPULAN INI DENGAN CARA KITA SENDIRI !!! SECARA AMAN !!!!

Nota : PG harapkan agar pihak berkuasa mengambil tindakan terhadap mereka ini. Si Hishamuddin Rais kepala demo haram sejak tahun 1970an pun terlibat sama di dalam majlis ini. Inilah pengacau yang tak pernah insaf. Dulu habis dunia memburokkan negara. Akhirnya merempat di Eropah dan dengan pertolongan DSAI, terhegeh dengan muka tak malu, balik pulak ke Malaysia. Mula-mula reformasi dulu, tiap kali aada demo haram DSAI, maka dia pun ada. Bila kena tangkap maka dia kata dia reporter ( peguam pun bertempiklah marah kerana tangkap wartawan jalankan tugas konon ). Inilah kerja si bodoh tua ini. Tetapi apa nak buat, dia akan buat apa yang tuan nya arah dia buat. Jika tidak nak makan kedarah pun susah. Masa merempat di Eropah dulu, siapa lagi yang menanggung nya kalau tak tuannnya sekarang .......................... Cuba lihat di blog Hishamuddin bodoh ini di KLIK. Bukan main dia promosikan lawak bodoh acara ini.

14 comments:

  1. Semakin jelas DAP memperjuangkan suatu kaum sahaja dan merasakan dirinya kuat kerana dik sokongan segelintir kaum Melayu yang bodoh lagi sombong bahawa suatu hari nanti umpama Kaum Yahudi di bumi Palastin.

    Sedar-sedarlah orang Melayu bahawa Ketuanan Melayu perlu dikekalkan tanpa rasa berbelah bagi walaupun berlainan fahamaman politik. Ingat sebelum terlambat.

    Pihak Kerajaan jangan sekali-kali berlembut dengan puak-puak yang cuba menghapuskan ISA di Malaysia ini. Jangan asyik beri AMARAN, AMARAN dan terus AMARAN. Muak telinga mendengarnya.

    HIDUP MELAYU

    ReplyDelete
  2. SAJE APEK DAPig NAK BUAT KECOH, HARU BIRU IKUT SKE ATI TOK NENEK DIA. DIORANG NK JADIKAN NEGARA NI X BERTAMADUN JADI BLEY LA DIORANG BUAT UNDANG2 UTAN. BLEY SKE2 ATI TOK NENEK DIA LIWAT SANA SINI. ROMPAK SANA ROMPAK SINI. RAMPAS HARTABENDA, TANAH ORG MELAYU IKUT SKE TOK NENEK DIA. PALOTAK TOK NENEK DIA LAHH! HARKK PTUIHHH!!!! >:[

    ReplyDelete
  3. cuba lihat di blog tukar tiub di http://tukartiub.blogspot.com/2010/11/jemputan-pagi-ahad-dan-malam-ahad-di.html
    bukan main hishamuddin si penjilat dsai ini menentang isa. ialah buat onar dulu. burokl]kan malaysia ke seluroh dunia. jadi pelariaan dan sampah di eropah. last sekali terhegeh balik ke malaysia. itupun di bawa oleh dsai untuk jadi hambanya. dia pun jadi penceramah utama dalam forum anti isa ini.

    nak buat kacau macam dulu.

    otak bodoh si hishhamuddin ini. lebih kurang sama le dengan otak udang RPK.

    ReplyDelete
  4. Inilah masaalahnya bila tidak nampak jauh (tiada kasyaf)apa sebenarnya agenda mereka.

    Bila ISA sudah dihapuskan, negara akan mula kucar kacir. Mula-mula dihapuskan ISA, kemudian POPOC, kemudian LLPK dan kemudian????

    Kemudian tanah-tanah melayu menjadi "milik" Pengkhianat negara, Penyangak (mafia)dan pengedar dadah dan mereka-mereka yang bersekutu dengannya. Pada masa itu, buat apalah yang kamu suka. Apa pula jadi pada Islam agama rasmi tak tahulah.

    ReplyDelete
  5. kononnya memperjuangkan hak asasi!

    ReplyDelete
  6. Pengkhianat negara no 1 terkini DSAI (Al Juburi) yang selalu disiarkan oleh pelbagai pihak termasuk media. Tetapi yang hairannya kenapa sehingga kini (jika benar) DSAI pengkhianat negara, bangsa dan agama satu persoalan yang tidak terjawab sehingga kini
    KENAPA GELARAN DATUK SERI tidak ditarik balik????
    Apakah seorang yang dianggap pengkhianat negara, bangsa dan agama masih sesuai/layak disandang oleh Anuar Ibrahim???
    Apakah semua itu hanya untuk memburuk-burukkan nama Anuar Ibrahim???
    Mana yang harus dipercayai??
    Fikir-fikirkan le!!!

    ReplyDelete
  7. buat anon 14:08
    aku ingat ko ni pun jenis spesis lord reid jugak...komen pun main tibai je....
    yang bg gelaran tu bukannya dari kerajaan pusat...
    klau la kuasa utk tarik gelaran tu ada pada kerajaan pusat...
    semua pembangkang yg ada gelaran dato', bukan saje , brader anuwar bin ibrahim je kena tarik...konpom semua kena tarik hehehe..

    cit podaahhh...yenadeyyyy..

    ReplyDelete
  8. salam Penghuni Gua, saya amat bersetuju Negara ini memperketatkan hukum hakam menjaga kesejetheraan selamatan negara dari kuncu kuncu penjenayah negara yang beria ria sangat hendakan mansuh ISA.

    Saya syorkan kepada Kerajaan dan Menteri Dalam Negeri, amat elok mereka yang buat demo bantah ISA tu masuk terus ISA kerana mereka seolah olah tidak menghormati Undang Undang Keslematan Negara dibawah Naungan Tuanku Agong. No krompromise. Siapa dalang mereka? berapa upah mereka buat demo ini?

    ISA tak ada masalah kepada mereka yang tidak ada masalah kepada Undang Undang negara ini, tak kanlah nak biar orang menjual rahsia dan kekayaan hasil mashsul negara kepada orang asing dan pelarikan haq hasil mashsul negara ke luar negara dibiarkan duduk bebas, yang amat sesuai tempat mereka di kotak simpan ISA lah kot?

    Saya percaya Perdana Menteri amat perihatin mengambil tindak undang2 dan ISA kepada yang dikehendaki yang melanggar peruntukan Undang2 negara dan keselamatan negara pada bila bila masa yang perlu. Kita tidak boleh tunduk atas desakan mana2 pihak yang berkepenting peribadi berkumpulan ataupun politik, busines haram, salahgunakuasa,yang menyebabkan tindakan mereka yang berbahaya kepada keselamatan negara.

    Penghuni Gua, kita sama sama mendokong Prinsip Al Haq adil saksama itu dijalankan secara bijaksana, bijaksini bijak dimana-mana mendualatkan daulah amanah dan hukum hakam Allah untuk kebaikan umat sejagat di negara ini amin.

    ReplyDelete
  9. Negara berbilang kaum(majmuk) seperti Malaysia masih perlukan ISA. Terbukti ISA boleh mencegah keburukkan yang dicetus oleh orang-orang yang tidak bertanggung-jawab.Mencegah lebih baik dari merawat.Sebelum Negara hancur baik guna ISA.Kalau tak salah kenapa takut ISA?

    ReplyDelete
  10. Hoi lahabau husang musang sedapnya bahasa kau!! Kau ni tau baca tapi tak faham apa yang dibaca...kesiannya.
    Cuba baca dan fahamkan betul-betul..bodoh
    Yang dimaksudkan DSAI aja yang selalu diwar-warkan sebagai Pengkhianat bangsa, agama dan negara. Bukan semua puak-puak pembangkang...bangang punya husang musang. Dulu emak bapak kau suruh sekolah kau main parit, tu pasal..lah bangang.

    ReplyDelete
  11. kalau tidak kerana operasi lalang yang dilakukan oleh Tun Dr Mahathir, mungkin satu lagi Mei 13 berlaku. Mencegah lebih baik dari mengubat. Kenapa perlu dilayan beberapa pemimpin parti politik dengan agenda sempit mereka. Negara ini Tuanku yang punya bukannya parti poitik punya - bila-bila parti itu boleh diharamkan kalau kurang ajar sangat dalam melaga-lagakan sesama rakyat.

    ReplyDelete
  12. hoi anon 20:39...
    aku tau le hg tu cikgu sekolah rendah je...xyah nak komen lebey2...
    sian kat mak bapak hg yg beranak kan hg...xpaham maksud husang musang tu...
    aku advise hg p la masuk sekolah balik...aku tau la skrang ni time cuti sekolah...rajin la wat komen sampah camni huhuhu...

    jgn mare nooo...saje gurau ngan puak bewak yg xpahm bahase...hehehe

    ReplyDelete
  13. pigiiiirah lim najis anu...senang kata kat orang bewak.....HANG LA BAPAK BEWAK...LIDAH BERCABANG...BARUA YAHUDI....PODAHHHHHHHHHHHHHH

    jgn mare noo...saja melawak ngan bapak bewak yang pungkok penuh taik...hehehehe

    ReplyDelete
  14. salam
    org bukan islam takkan sekali kali suka dgn org islam jadi pemimpin mereka. Mereka sentiasa cari jalan utk mengukuh penguasaan mereka disini. Mereka hebat dari segi ekonomi, pelajaran, dll. Itupun sebab kita, kita 'bantu' mereka secara tak langsung, kita kena berubah, beli barangan usahawan muslim, pastikan anak2 dan sedara kita cemerlang dlm pelajaran, dll. Kita boleh! malah terbukti dgn kepimpinan melayu islam terdahulu dlm meletakkan dasar yg kukuh, kerajaan kena lebih bantu mereka yg ketinggalan, cuma kita perlu lebihkan usaha, jgn lepaskan peluang.
    ISA memang dibenci bukan islam disini sebab membantut penguasaan mereka, yg aku heran puak2 so called parti islam pun terikut2. Andai kata mereka berkuasa, mereka pasti akan kekalkan ISA. Moga allah buka hati mereka yg terpedaya.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR