FOLLOWERS

Monday 22 November 2010

ISA DI PENANG : PPPEEERRRGGGHHHHH RAMAINYA !!!!

Dipetik dari blog : GAP


Penghuni Gua : Inilah jumlah penyokong hapuskan ISA yang ditaja oleh SUARAM dan Hishamuddin Rais si Jenglot tu. Berpuloh ribu yang datang.

2. Mungkin dia ingat ini tahun 70an dulu di mana masa itu dia senang perbodohkan orang ramai di Malaysia mahupun pelajar kita di Australia. Ramai pelajar di Australia masa itu memakai topeng kertas pembungkus warna coklat dan membuat lobang di kawasan mata . Mereka membaling telor ayam ke arah Perdana Menteri Malaysia pada masa itu iaitu Tun Abd Razak. Ini lah kepala pengatnya.

3. Dia lupa ini sudah zaman melillinium. Zaman yang terlalu sukar seseorang itu boleh memperbodohkan orang lain.

4. PG cadangkan juga Suaram atau Hishammuddin buat juga forum hapuskan ISA di Selangor dan Kelantan. Nak juga tengok berapa kerat yang datang. Yang datang tu pun bukan apa, Sekadar nak mendengar badut-badut politik berlakon. Lakunan mereka hebat-hebat.

5. Pengundi muda !!!! Fikirkan perangai badut-badut politik inji yang saban hari tidak pernah senang dengan limpahan rahmat yang diberikan oleh Allah kepada kita semua. Mereka ini cuba memusnahkan semuanya. Fikirkan masa depan anda dan bangsa anda, juga agama anda. Katakan " Ya untuk ISA ".

9 comments:

  1. depa buat apa tu? belajar ABC ka ? hua hua hua..nampak sangat rakyat dah semakin menolak depa ni. kah kah kah.....

    ReplyDelete
  2. Hahahahahahahahahahaha.......

    ReplyDelete
  3. PERGHHH RAMAINYERRRRRR!!..RAMAI MAKHLUK HALIMUNAN SAMPAI X MUAT TEMPAT DUDUK TU BROO!!. YG DUDUK KAT PENTAS TU BAPAK2 SETAN TAHAP DEWATA KUANG AJOR YG PNH KATA KERAJAAN ZALIM DAN X BG KEBEBASAN BERSUARA. SKANG NI SEKOR2 BEBAS MCM SETAN! KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  4. hahaha..semakin rmai org muak dgn prngai org2 pr yg celako2 ni..mn bdk2 pr arini..senyap je..hahah...nuar juburi bodoh dulu kini dan selamanya..

    ReplyDelete
  5. tu pun mujur redup... kalu tak, kerusi je la... hahahha

    ReplyDelete
  6. Hishamudin lah melayu paling mangkok hayun yang tak pernah aku jumpa.....nama saja melayu.... tapi.....perangai...taktaulah....tuan-tuan sendiri label lah mamat sekor ni....gomen sudah kasi balik...lagi mau lawan.

    ReplyDelete
  7. Hahahahahahahahaha!!

    Kesian kat Hishamudin simangkuk hayun ni!!!

    Dia tu seorang "born looser" dari dulu hingga sekarang!!

    Cuba tanya dia, setelah berjuang selama ini apakah kejayaan yang telah dicapainya?

    Habuk pun tadak!!! Kesian!!! Muka pun sampai berserabut!!!!!!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR