FOLLOWERS

Monday 8 November 2010

KENA KENCING LAGI !!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!!





Calon timbalan presiden PKR, Datuk Zaid Ibrahim membuat pengumuman mengejut untuk menarik diri daripada bertanding jawatan berkenaan.

Selain itu, Zaid yang juga pengerusi perhubungan PKR Wilayah Persekutuan juga mengumumkan beliau meletakkan semua jawatannya dalam PKR. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Selamat jalan PKR. Selamat jalan Zaid. Selamat jalan !!!!! Kah kah kah kah kah kah !!!!! Singa PKR patah semua taring dan gigi.

2. Padan muka kau Zaid. Memang kau ni pengacau pada semua orang. Adalah lebih baik kau sertai PAS dan perbaiki PAS. PAS pun pernah kata, kau dah insaf dan amat baik semasa di PRK Hulu Selangor dulu.

3. Zaid pun dah beri bangunan UMNO Kota Bharu kepada PAS. Jadi bagus le tu kalau sertai PAS terus. Semuga maju jaya di sana. Tidak pun sertai Hindraf pun boleh. Atau sertai SAPP kerana Yong Teck Lee pun dah nak bungkus. Tetapi yang paling baiknya, adalah sertai DAP. Ganti tempat Naib Presiden DAP ( kouta Melayu yang jadi tunggul kayu selama ini ). Ada juga gunanya.

4. Pada ,muka PKR. Betul tak seperti PG selalu katakan. Sekarang Zaid pun mengakui, PKR hanyalah parti sampah yang tak ada apa-apa. Cakap aje bersih, demokrasi, hak asasi tetapi semuanya hanyalah berkisar di sekitar DSAI. Hanya berkisar untuk membela DSAI bagi melepaskannnya dari tuduhan liwat. Misi ke Putra Jaya juga hanyalah bertujuan utama untuk membebaskan diri dari tuduhan liwat. Itu sahaja dan tak lebih dari itu.

5. Parti sampah ini tak bersistem dan tiada hala tuju yang jelas dalam perjuangannya. Parti sampah ini berkecamuk dalam segala segi. Nak uruskan pemilihan mereka sendiri pun lintang pukang macam nak urus dan melantik JKKK kampung sahaja. Taraf budak sekolah berpesatuan pun lebih baik daripada itu.

6. Penyudahnya dan pengakhir kalam, padan muka semua pendokong dan penyokong PKR. Semua terkencing dan dikencing oleh pemimpin mereka. Mereka di kencing oleh Zaid pulak. Jawapanya , berterusanlah mereka semua menelan tak henti-henti air kencing pemimpin mereka. Lepas kencing mereka / pemimpin ini pun lari.

7. Sekarang semua penyokong PKR pun sedang kekenyangan ? minum air kencing sahaja. Tapi jangan bimbang, lepas ini banyak lagi kencingan yang akan mereka minum. Memang tak putus air kencing di dalam PKR ini. Dah itu jenisnya !!! Tak gitu?

Nota : Dulu masa Zaid sertai PKR dia di sanjung sebagai singa PKR dan dipuji melambung-lambung. Esok siap le !!! Mungkin penyokong PKR akan cemuh Zaid ini sedang mabuk kot !!!! Kah kah kah kah !!!! Dulu kita cakap kepada pengikut PKR dia orang tak percaya sangat. Sekarang , nah, padan muka kena kencing !!!! Kencing dan kencing lagi !!!! Pok Nik dok bela sangat si Zaid ini. Bagus juga , Pok Nik lantik Zaid jadi penasihat Agung PAS !!! Keh keh keh keh keh !!!!!

5 comments:

  1. Kena kencing pun kena kencing la ....
    Nasib masih baik kerana tak kena berak !!!!
    Selalunya orang berak mesti kencing !!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Belalang.. oo..belalang..dulu lagi aku dah cakap kau x nak dengar...kau degil juga..kan sekarang dah kena kencing..kencing pulak tuuu kencing bapak budak..hancing campur tungkik tuu..nasib kau lah belalang..(azmin dan kaki kencing gelak terbahak guling atas taanah cuba bayang kan)

    ReplyDelete
  3. Ahli politik sampah memang patut pun bersekongkol dengan Parti Sampah (PKR). Lepas ni Sampah Zaid boleh masuk lagi tong sampah besar (PAS) itu pun kalau PAS terima.

    ReplyDelete
  4. biar parti sampah
    dari jd anak sampah mcm anon 00:58
    effect dari org tua yg x mendidik anak2nya dgn sebaik mungkin

    ReplyDelete
  5. Hai apa nak jadi...PKR.Semakin hari org kuat parti lain join..kmdian keluar kena "kencing" isy..isy...
    Wan Azizah tak ada apa nak komen ke? Anaknya ke..Nurul tak nak ke tengok kenapa org yg membela PKR..melangit kmdian keluar terasa di tipu..
    Pengikut setia PKR tak leh nak kata apa..sb diaorg dah taksub pd ketiga2 beranak tuu..sedarlahh pengikut PKR. Tiada apa nak diperjuangkan oleh PKR dan Anwar sendiri.Wak pun dulu pernah ikut ke sana kemari semasa reformasi 1998..tiap hari marah kpd Mahathir. Wak lihat hari2 masa tu reformis memohon dan solat hajat agar kebenaran ditunjuk..tp hari2 mendatang..Wak lihat..ada sj cerita baharu keluar ttg gelagat Anwar...so Wak anggap kebenaran dah diphon dan diberikan...knpa Wak nak tunggu lagi...Wak anggap itulah "kebenaran" yg dipohon bukannya conspiracy yg yg di laung2kan pengikut reformasi..so dr mengikut seseorang dan taksub kepada pemimpin itu..pd Wak..lebih baik la ikut sj parti..kerana pemimpin akan sntiasa berubah2

    ReplyDelete

PETA PELAYAR