FOLLOWERS

Monday 1 November 2010

MEMANG DAP PALING RASIS PUN !!!! TAK GITU ?




DAP hari ini mencabar akhbar Utusan Malaysia supaya bersifat bertanggungjawab dan menyahut tawaran debat berhubung dakwaan parti pembangkang itu sebuah pertubuhan yang rasis. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Setuju benar dengan pendapat Awang Selamat semalam yang mengatakan DAP , parti paling rasis di dunia. Buktinya senang aje !!!!

2. Buktinya satu perkara sahaja. Dulu asal sahaja ada kes remaja memeluk bukan islam memeluk islam samada bawah umur atau dewasa atau sahaja ada perebutan mayat antara islam dan bukan islam , DAP lah melaui Karpal Singh yang riuh rendah. Riuh rendah sebagai peguam dan riuh rendah sebagai orang poilitik. Tak cukup parlimen, di bawa masuk ke parlimen.

3. Cuma sekarang DAP dan Karpal diam sikit mengenai isu ini setelah Tun Mahathir menempelak Karpal dan DAP mengenainya. Menurut Tun Mahathir, mengapa Karpal tak bising bila ada remaja cina bawah umur yang memeluk agama hindu tanpa kebenaran keluarga mereka. Atau remaja bawah umur Tamil yang beragama hindu memeluk agama kristian tanpa pengetahuan dan kebenaran ibubapanya. Begitu juga bila berlaku kematian berkaitan dengannnya. Mengapa Karpal dan DAP tak bising walaupun ianya semua bawah umur dan tidak mendapat kebenaran keluarga?

4. Itu buktinya betapa rasisnya DAP dan Karpal. Itu kata-kata Tun Mahathir kepada Karpal dan DAP pada masa itu. Selepas Tun tempelak mereka , sehingga sekarang barulah tak ada lagi / kurang sangat bunyinya parti dan karpal untuk menyentuh mengenai isu ini.

5. Jadi kalau tak rasis , apa ke namanya itu? Hindu peluk islam , bising, islam peluk hindu, tak bising, buddha peluk islam bising, islam peluk buddha tak bising. kritian peluk hindu tak bising, hindu peluk kristian tak bising. Hindu , kristian peluk islam bawah umur bising !!! Tak ke rasis tu ? Itulah DAP. Mujurnya Tun bijak menangani isu inki dengan tempelak pedasnya sehingga karpal dan DAP terdiam sehingga sekarang . Tak berani lagi nak menyentuh isu ini!!

6. Itu jelah yang PG ingat dan mengapa PG setuju sangat dengan Awang Selamat. Apa yang Awang Selamat sebutkan itu, 12 tahun dulu dah pun di katakan oleh Tun Mahathir. Cuma Awang Selamat mengulanginya agar kita umat melayu tidak lagi diperbodohkan oleh parti dan pemimpin ini.

7. Ada dua tiga makhluk melayu di dalam DAP itu hanya mayat hidup aje. Nampak bayang tapi tanpa kaki pun. Terkontang kanting tak boleh buat apa pun. Hanya wayang sahaja!!! Tak gitu ?

11 comments:

  1. dino.yp@gmail.com1 November 2010 at 20:05

    Setuju 100%. Dah baik demam En Ariff? Saya nak dengar komen Al-lahanati Lord Reid Al butuhi.

    ReplyDelete
  2. demam tak demam. kalau dengan pkr ke , pas ke apa lagi dap jahanam ini, demam pun boleh kebah serta merta.
    tq

    ReplyDelete
  3. lord reid dah mati kutu.. haha.. dap dah mmg rasist dari dulu lagi.. hanya puak juak pas yg bahlol yg tak tau dap kepala dungu tu akan meranapkan kuasa islam itu sendiri... bila umno.. pergh... macam harimau belang da.. dengan dap.. kapiaq harbi tu heh.. di jilat pulak kaki sebaik mungkin.. apa punya turr..

    ReplyDelete
  4. lor reid tu Raja Biawak dia apa tau
    tau tentang rasis yg dia tau jelir
    lidah je dan jilat le bangkai2 yg bertaburan tu

    hehehehehe,

    saja melawak dgn raja biawak

    Tok Gurau

    ReplyDelete
  5. Salam bro,

    LAMAN WEB DAN BLOG TERKINI PRK PARLIMEN BATU SAPI DAN DUN GALAS
    http://malaysiansearch.com

    ReplyDelete
  6. DAP anak didik PAP dan suku-sakat komunis memang rasis. PAS aja bengap dan tertutup mata hati tak tau atau sengaja buat tak tau.
    Ramai orang Islam yang murtad pun tak kan dia tak tau!!

    ReplyDelete
  7. Kalau Karpalpun boleh tersenyap, jangan tanya lagilah siapa Tun Mahathir. Syabas Tun DM.

    ReplyDelete
  8. Lord Reidpun terkencing dalam seluar dalam bab ini. Barulah dia tahu siapa Bapak Lord.

    ReplyDelete
  9. Salam,

    1 Mari kita ajak Dr Mahathir yg mash dihormti itu mmperjuangkn politk yg tgak di atas ideolgi lslam kaffah [bukan yg separuh2, yg berpilih2] di M'sia, & bukannya trus mndukung politik sekular spt yg brjaln skarang ini, spaya orng2 spt Karpal dapt diurus dgn hukum ahluz dzimmah, sehngga; i] rasism tdak lagi diungkit2 krana lslm itu sntiasa sesuai dgn fitrah sluruh umat mnusia, sama Muslim atau bukan, & ii] supaya sluruh umat Melayu-lslm sndiri bersatu dlm arus politk yg diikat dgn ikatan akidah lslm, politk yg mnumbuh-suburkn ukhuwwah lslmiyah, mahabbah [kasih-sayang] & ketqwaan kpd Allah mreka.

    2 Dan Awang Selamat, dengan penanya [pena lebih tajam drp mata pedang] juga seWAJIBnya mendakwahkan politk di atas ideologi lslsm ini...

    Mari lakukan ini, bermula drp blog PG...

    abu faiq

    ReplyDelete
  10. biarlah dengan lr tu. dia ada pendapat dia sendiri. biarkan.

    ReplyDelete
  11. i'eeii pg
    itu respon ko pasal lord..
    apa respon ko pasal yg abu faiq cakap tu?

    ReplyDelete

PETA PELAYAR