FOLLOWERS

Friday 19 November 2010

PENDIDIKAN SEKS : OTAK BIRU USTAT IDRIS AHMAD !!!




PAS mendakwa rancangan kerajaan melaksanakan pendidikan seks bermula di sekolah rendah pada tahun hadapan lebih sebenarnya lebih berorientasi perniagaan.

Ketua penerangannya Idris Ahmad mendakwa, parti Islam itu menganggap usaha itu lebih kepada "membela kroni Umno-BN" melalui projek percetakan buku dan alat bantu mengajar.

"PAS merasa pelik tindakan kerajaan yang memperkenalkan pendidikan seks dalam usia yang begitu muda, iaitu sejak sekolah rendah," katanya.

"Apa yang perlu diterapkan ialah bagaimana cara mengawal diri, adab pergaulan lelaki dan perempuan, akhlak dan cara berpakaian."

.....................................................................Sambil mempertikaikan keprihatinan pemimpin Umno dan BN terhadap isu akhlak, Idris terus menyindir kerajaan yang dalam masa sama bercadang mewujudkan hab hiburan malam.

.....................................................Berita lanjut : KLIK.

Penghuni Gua : Lihat!!! nampak sangat dangkalnya ketua penerangan PAS ini. Yang keduanya otak dia ini biru semuanya.

2. Ada ke usaha kerajaan nak perkenalkan pendidikan seks dikatakan untuk kaayakan kroni. Ada bukti ke Idris. Fitnah tu haram. kalau nak fitnah tu, buang dulu serban dan kopiah di dahi tu. Buat malu aje. Tak padan dengan tanda hitam di dahi. Tanda tu hanya nek menunjukkan keegoan. Tanda sujud ini bukan tanda hitam di dahi seperti kamu tu wahai Idris. Tetapi tanda sujud tu, kita patuh pada perintah Allah dan tak memfitnah orang. Itu tanda sujudnya.

3. Main pakai fitnah aje. Asal lancar projek kata nak kayakan kroni. Habis tu, yang Pok Nik dok kayakan menantu tu mengapa Idrid diam membisu. Rasuah haji menjadi sponsor haji. Apalah dungu sangat otak kamu ni Idris. Tak sekolah kot. Sama lah tu seperti mahfuz tu. Mainredah aje!!!

4. Kemudian Idris mengecam pendidikan seks kerana katanya murid yang masih muda di ajar tentang seks. Tak ke bodoh namanya. Nama aje pendidikan seks. Tetapi ia bukan nak ajar cara bersetubuh atau bercium. Pendidikan seks ini luas. Ia sebahagian dari sains, Biologi, fizik manusia dan anatomi manusia. Pendidikan seks ini bukan seperti yang Idris fikirkan. Biologi yang diajar di sekolah sekarang adalah sebahagian yang akan diajar dalam pendidikan seks. Psikologi pun akan di ajar. cara berkomnunikasi sesama manusia, pergaulan lelaki perempuan juga akan di masukkan dalam pendidikan seks.

5. Selama ini pendidikan seks dah ada di semua peringkat pendidikan. Cuma ia bertebaran dan tidak khusus. Jadi kerajaan akan kumpulkan semua idea dan ilmu ini kedalam satu mata pelajaran yang di namakan pendidikan seks. Tak ada pun pendidikan seks seperti yang Idris Ahmad bayangkan iaitu cara nak bersetubuh dan bercium.

6. Kepada Idris, PG cadangkan pergilah belajaar lagi. Nampak sangat kebodohan anda. Tak ada pun pemimpin PAS lain nak sokong kenyataan bodoh anda ini. Belajar biar tinggi sikit. Kamu tu ketua penerangan. Ia membawa imej parti. Jadi kalau pandangan yang kita lontarkan itu nampak sangat cetek ilmu kita , ia akan membawa bencana kepada parti.

7. Ini semuanya gara-gara otak yang jumud dan tidak berfikir di luar kotak. Mereka ingat pegawai pendidan tu , kelulusan seperti dia aje kot. Mungkin Idris ini meniru aje masa dok belajar dulu. Itu yang menyebabkan nampak benar kebodohannya setiap hari bila dia bersuara. Kesian!!!! Otak dia yang biru , si Idris ni kot !!! Tak gitu ?

10 comments:

  1. OTAK DIA MCM OTAK SIGMUND FREUD. OTAK BLUE! KEHKEHKEH ADOIYAIII >|D

    ReplyDelete
  2. PG,
    Ni bukan kaler biru tapi HIJAU BIRAT!

    ReplyDelete
  3. Fikiran dan tutur kata yg keluar dari hati yg penuh kotoran, hitam, dan busuk baunya. Otaknya pula dipenuhi dgn najis syaitan. 2 x 5 dgn sedaranya yg galak berdoa kpd zionis LGE KM PP dlm khutbah jumaat. Bodoh ! macam baghal

    ReplyDelete
  4. asal sex je kongkik,asal kongkik je sex.....fikir2 ie bang hoi.

    ReplyDelete
  5. Bro, Bab DAHI HITAM ni aku nak tambah sikit.

    Mereka tak rasa takut ke pada tanda tersebut yang ada pada diri mereka? Kalau mereka tahu, mereka akan lebih berhati hati ketika sujud agar tanda tersebut tidak melekat didahi mereka.

    Atau mereka berusaha untuk mendapatkannya. Tidak kita sedar sebelum sujud kita bersetuju bahawa pujian itu adalah hanya untuk Dia dan hanya DIA yang "Mendengar" pujian itu.

    Wallahhua'lam

    ReplyDelete
  6. Salam tuan PG & Sema2...,

    PENDIDIKAN SEKS : OTAK BIRU USTAT IDRIS AHMAD !!!

    Tuan PG otak dia dah jauh sangat pemikiran kedepan. Dia nampak apa yang puak dia nampak pendidikan sex macam rakan kongsi dia dalam pikaraq ustadah elikwongkangkang, macam itulah dia nampak experiment, mungkin dah ada experience kot...!!! Lepas ni ramailah yang melatah dari kalangan mereka memburuk2 kerajaan, sampai keluar negara. Budak sekolah rendah telah diajar cara2 “setubuh” dengan cara ostadah tu...!!! Lepas ni lakulah gambar jadi bahan kempen puak ni... Heh heh...

    Pang5 Beliung, nak belajar kimia, bio, fizik dan ilmu hisab sekali.

    ReplyDelete
  7. Aku tak heran dgn kenyataan Idris tuh...kerana pendidikan di malaysia ni adalah bisnis yg mempunyai keuntungan yg amat besar...

    tengok PERMATA negara...berapa byk dananya.?siapa yg untung? bukankah krono dan kontraktor umnobn?
    kemudian PPSMI siapa untung dgn pembekalan bahan dan peralatan komputer dan teknologi?
    kemudian yg lbh besar lagi PTPTN yg umpama AHLONG menjerat peminjam dgn kadar faedah?
    ............dan kini pendidikan seksualiti, siapa yg mendapat durian runtuh dr segi pembekalan bahan dan alatan....siapa? ...

    sebab itu lah apa yg dikatakan olh idris ada kebenarannya....

    ReplyDelete
  8. Ostat PIS patut join sekali belajar pendidikan seks kat sekolah....sebab diaorang memang kuat kongkek..tak caya?? cuba tgk berapa banyak bini dia orang ada daaa..kalu boleh nak pucuk muda...

    PIS...parti utk pemimpin yg menggunakan agama untuk melepaskan nafsu kuat kongkek...

    ReplyDelete
  9. anom 19 nov 2010 23:57

    Bolrh cerita sikit kenapa PERMATA jadi masalah? aku nak tanya sat, kalau Hampas buat ceramah sapa yang tolong jaga jalan, parking kereta tu semua bukan adik beradik,sanak saudara dalam Pas?
    Bab PTPTN pulak, kenapa nak salahkan kerajaan sedangkan kita tak pernah nak menabung, nak menyimpsn duit untuk masa depan anak2 kita,dah takda duit kena lah pinjam, jadi bila pinjam kena bayarla NGOK! tu pun nasib baik ada PTPTN boleh juga buat pinjaman dapat la masuk U, kalau tak jadi cam u la NGOK.

    Dah nak cetak buku kenalah bagi kepada yg masuk tender, kena lah pilih yg berpengalaman dalam cetakan, Lu bising2 buat apa? Lu kalau nak pertikai bab kroni lu memang ngok. lu hanya tau hentam kroni, kroni, kroni. lu tau ka pasal biz. profil camna kena pilih? Yang masuk tender ni kena ada pengalaman paling tidak 5-10 tahun, kalau dah 5-10 tahun tu maknanya dah banyak lah buku2 dag dicetak. kilang2 cetak pun pun tentulah besar2. itulah yang dipilih.

    itulah tak cerdik2, asik dok cari salah orang jer.

    ReplyDelete
  10. Bab habis hamPAS ni berhemPAS pulas sampai mengeluPAS kepala hotak pemimpin mereka hingga terlePAS. Anak2 depa tak mau join dengan permata, tapi mereka ada kelas berasingan, senag depa nak ajaq membeci sesama rakan yang lain...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR