FOLLOWERS

Saturday 6 November 2010

VEDEO SEBELUM UST MOHD NOR MAKAN POK NIK !!!

Dipetik dari blog : Putra Merdeka

Penghuni Gua : Vedeo ini PG petik dari blog Putra Merdeka. Ia adalah vedeo di mana sebelum ketibaan Pok Nik ke rumah berkenaan dan terus diasak dengan pertanyaan oleh Ust Mohd Nor. Bertemu buku dengan ruas !!! KLIK untuk kisah Pok Nik bertemu buku dengan ruas sebelum ini.

2. Cuba amati apa pandangan dan perasaan Ust Mod Nor. Fikirkan kebenaran apa yang dikatakan Ust Mohd Nor. Tak perlu hujah berjela dengan ayat Quran dan Hadith. Mudah sangat penjelasan Ust Mohd ini untuk kita orang Melayu dan islam untuk difikirkan bagi masa depan kita.

3. Apa pun tahniah Ust Mohd Nor. Betul kata ustat, apa yang kita nok musoh dengan DS Najib? Dia pun Islam. Kita jangan jadi Fatah dan hamas yang dok asyik bergaduh. Akhirnya Palestin hancur lebur. Kepada Ust Mohd Nor, PG cadangkan, kalau ada kesempatan, Ust bolehlah buat pertanyaan lanjut tentang perkara ini kepada Pok Nik. Cara candid ini lebih berkesan, mudah, murah dan amat bermenafaat. Yang utamanya senang nak faham dan beri faham kepada orang seperti kami ini terutama kepada mereka yang muda. Terutama pada yang muda , yang hanya harap darah panas berapi sahaja. Tetapi tak lebih dari politik pak pandir, menang sorak kampung tergadai.

4. Fikirkan orang muda. Fikirkan apa yang Ust Mohd katakan di dalam Youtube di atas!!! Fikirkan !!!!

9 comments:

  1. saya setuju.orang Pas lupa daratan. x ada untung baik dgn orang kafir. masuklah dalam jemaah islam.Esok orang pas panggil Tn Hj Karpal Sgh.Tn haji L kit Siang dll.Sebab nak martabat dgn TGNA

    ReplyDelete
  2. itulah kebenaran spt dikatakan oleh ustaz nor,,,,allahuakbar

    ReplyDelete
  3. aneh, kenapa kita hanya berani sesama sendiri sedangkan orang lain menanti gelak, lebih teruk lagi kita berbangga bila mereka gelak.

    Pok Nik Keno Tobat.

    ReplyDelete
  4. setuju, hujah pendek saja. nik ajis sesat dalam islamnya sendiri. mainan akalnya sendiri.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.Terima kasih ustaz hj md nor.minta2 ramailah org yg berfikiran macam tuan haji.Amin!

    ReplyDelete
  6. slm... ak rasa ustaz ni berfikiran sempit la... kn nik aziz da ckp sblm nie.. dia bkn nk berlawan dgn umno.. tp perjuangan umno berlainan,
    umno membezakan urusan agama dgn politik.. bg pas kiter berpolitik mengikut agama...
    sm dgn khdpn sharian kita mcm berpakain mgkut agama, urusan jual beli mgikut agama dn smuanya mgkut agama,
    tp ustz ni xelok lah slhkn pas semata2...
    kalo dlm msia ni ada umno sajer.. xjdlh..
    dorg leh buat mcm2 tnpa tiada teguran,,

    ReplyDelete
  7. yang berfikiran sempit n.ajis..bagus juga ustaz mohd nor test power dgn n.ajis..jgn sedap mulut aje nak mengutuk umno..sekarang banyak perkara yg di kutuk kena muka sendiri..tulah maasalah nya...bukan apa pun..

    ReplyDelete
  8. rasuah jadi zakat, rasuah jadi sponsor haji. hotak dia

    ReplyDelete
  9. mat nor deris ni bekas ahli PAS. dulu dia lah yang mengkafirkan UMNO, tetiba dia comolot plak ngan UMNO.
    kalau nak tengok video betul2, tengok la kat http://www.youtube.com/watch?v=ZNKRlH0TiC4

    sian, nak menuduh orang berkawan dengan kafir. tapi UMNO berkawan dengan kafir xpe plak ye?? kuikuikuik... lawak tol lol...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR