FOLLOWERS

Sunday 20 February 2011

BERIADAH KUDA DI AYER KEROH MELAKA !!!!



Penghuni Gua : Dapat juga PG menunggang kuda petang semalam 20 feb 2011, sejauh 6 km. Seorang diri. Dalam pada menuggang tu, ada juga terfikir mengenai calun PRK Merlimau. PG cadangkan , Dato Ali pilehlah yang muda ( 30 ke 40 tahun ) dan berpelajaran. Juga yang berpesonaliti dan senang didekati. Tak usahlah pileh yang berstail koperat. Menyampah rasanya. wanita pun tak apa.

2. Bukan apa, kalau lihat di Melaka ini, semua exconya dah " expire " . Tapi yang muda-muda dan berotak di letakkan di parlimen. Mengapa ye? Ada apa-apa ke Dato ? Segarkanlah negeri Melaka tu dengan exco yang muda dan lebih berotak. Ringan sikit beban Ketua Menteri. Tak gitu ?

3. (*&^%$*(*&^%$%^&*(*&^%$&*(*&^%$(*&^%Semuga PRK Merlimau berjalan dalam keadaan aman. Kalau boleh biarlah Samsul AMK bertanding. PAS dah tentu kalah. Dengar kata PAS nak tarik diri. Jadi masa inilah Samsul boleh tawarkan diri semula. Takkan nak beri menang percuma. Tak bestlah PRK macam tu. Menang tak jantan. Tak gitu ? Apa macam Samsul ? Berani ke ?

2 comments:

  1. Seorang makhluk yang telah membuktikan bahawa kuda yg ditunggangnya lebih cerdik dr yg menunggang!

    ReplyDelete
  2. Salam Perjuangan.

    mohon jasa baik tuan pautkan blog kecil ku ini..

    alamijiwaparadox.blogspot.com

    terima kasih

    ReplyDelete

PETA PELAYAR