FOLLOWERS

Friday 4 February 2011

CERDIK DAN KEBODOHAN 2 KUMPULAN : FIKIRKAN !!!!!

( Puak boboh sombong berdemo haram hari ini di KL dan 8 orang puaka demo ini ditangkap )



Penghuni Gua : Dua kumpulan manusia . Satu yang cerdik dan satu lagi yang tak berotak dan bodoh sombong. Satu kumpulan, lepas berusaha berbagai cara untuk selamatkan rakyat Malaysia di Mesir ( samada melalui udara, laut ) terus berusaha dengan membuat solat hajat semuga usaha mereka berjaya.

2. Satu kumpulan lagi yang bodoh sombong terpekik terlolong berdemo minta PM Mesir Hosni Mubarak latak jawatan. Puak inilah yang dok sibuk menghasut pelajar Malaysia di Mesir agar menyokong Ikhwanul Muslimin. Yang mereka tahu hanya kerja dengan air lior dan tak habis sekupang pun. Hanya dengan air lior kpmplen sana sini terhadap kumpulan yang bermatian berusaha untuk keselamatan dan menyelamatkan palajar Malaysia di Mesir.

3. Fikirkan pengundi muda. Fikirkan. Kumpulan bodoh sombong ini hanya berkerja dengan modal air lior aje. Buah fikiran untuk membantu habok pun tak ada. Kalau dengar cakap mereka, piramid pun boleh mereka makan mentah-mentah. Tapi akhirnya, hapah pun tak ada.

4. Fikirkan pegundi muda. Fikirkan. Fikirkan . Mana cerdik dan mana bodohnya dua kumpulan ini ? Pakai analisis mudah aje. Tak perlu lihat min atau anova pun!!!!!

9 comments:

  1. Kalau dah terminum air selipar & diperasap ngan asap roket mana nak sedar bahalol-bahalol nih..

    ReplyDelete
  2. Nak berdemo suruh Najib turun tak ada sebab maka melalak la suruh presiden negara lain turun.....kehkehkeh.....Tak ada koje, cari koje.....

    ReplyDelete
  3. Aku cadangkan supaya kerajaan sediakan 10 jet untuk hantar sesiapa yg nak berdemo ke Mesir.
    Kita tengok berapa ramai yg berani pergi sana.
    Satu jet boleh muat 300 penumpang.

    ReplyDelete
  4. Salam tuan PG & Sema2...,

    CERDIK DAN KEBODOHAN 2 KUMPULAN : FIKIRKAN !!!!!

    Kita dituntut, sebagai umat Islam beramal jalan kebenaran kebajikan tolong menolong suci hati. Amalan Soleh, bukan amalan salib seperti seperti terkandong dalam coretan tuan PG. Dimanakah perbezaan diantara kedua2 paparan tersebut. Satau paparan berhadapan dengan ketaksuban laparkan kuasa, satu ketaksuban kepada yang Maha Esa yang kepdaNya kita meminta sebarang pertolongan. Cara mereka berdemo dengan berpakaian, mencemarkan imej Islam itu sendiri. Berjemur di panas terik, taksub kepada penceramah, selepas itu senyap menikus tiada susulan ke mana hala nak ditujukan. Akhirnya menyusahkan pihak berkuasa Malaysia, yang bermasalah bukan pemerintah di Mesir, mak bapak akan datang menjamin, perilaku kebodohan anak2 mereka. Timbul tuding menuding bahawa pihak berkuasa tidak bertimbang rasa. Sesungguhnya sebagai rakyat Malaysia jelas amat berbangga dengan kedamian yang dikecapi selama ini. Sejak akhir2 ini, ada beberapa ketul tulang yang dihinggapi virus membenci sesedara Islam untuk terus berpelukan yang mayatnya perlu langkah untuk sebuah negara Islam acuan mereka yang boleh berubah2. Bahkan ada yang sanggup mati kerananya. Bak bantah membantah, secara halusnya itulah sekongkol dinatara yang jahat beracuan yang jahat juga. Ini kerja “bodoh” P5B sependapat dengan PG.

    P5B. Tumpang sama2 majlis memperingati Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW. Maulidur Rasul...

    5 February 2011 12:48

    ReplyDelete
  5. Betul tu semua pengulas, aku sokong 100% pandangan kamu semua. Allah s.w.t. jadikan manusia yang berotak dan berakal tetapi kenapa ada segelintir rakyat Malaysia yang berotak tetapi tidak berakal?
    Kerajaan sibuk cari jalan untuk bawa semua rakyat Malaysia dari bumi Mesir terutamaa pelajar, mereka pulak buang masa terkaung-kaung tak tentu pasal nak suruh Presiden negara luar letak jawatan...apa masalah dengan mereka ni?
    Tindakan mereka ini jika pihak Keselamatan terutama PDRM bertindak, mulalah tuduh pasukan keselamatan zalim. Tetapi mereka sendiri yang bertindak zalim terhadap diri mereka dan juga keluarga mereka.
    Aku nasihatkan supaya puak-puak ini baliklah buat kerja yang lebih berfaedah daripada terkaung-kaung dengan pandangan yang sempit tu. Jika nak berjihat pun carilah jalan yang sesuai dan direstui oleh semua rakyat Malaysia.

    ReplyDelete
  6. khwanul Muslimin sokong ElBaradei, Gorge Sorus sokong ElBaradei.. nampak mcm pi mai pi mai tang tu jugak...

    http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2011/02/02/AR2011020205041.html

    adakah dua2 Zionis suka?

    ReplyDelete
  7. cadangan sediakan jet untuk pejuang ke mesir telah bersetuju.Antara yang bersetuju ikuti rombogan ke Mesir ial seperti berikut:-

    1.DR Hatta
    2.Mat Sabu @Sabun @ Sapu
    3.MaPut
    4. Tian chua
    5
    6.



    masih tempat kosong lagi semua perbelanjan free. jangan lupa bawa bendele Dapig untuk pengan semasa tidur atas jalan di mesir nanti!!!

    ReplyDelete
  8. alah kalo najib ko tu wt baik smua tunjuk..tp klu PR yg wt baik x de nk tunjuk plak kt media...nmpk sgt bias n double standard nyerrrr!!!

    ReplyDelete
  9. KAH!KAH!KAH!
    BARU TAU KE DOL?
    KAH!KAH!KAH!

    WEI ANJING2 UMNGOK
    APE YG KORG BANGGA SGT DGN MAT MONGGOL TU DOL?
    KAH!KAH!KAH!

    SURUH MENGIMAMKAN SOLAT FARDU PUN PUAS BG ALASAN
    KAH!KAH!KAH!
    PENJILAT JGK YG COVER
    THEN SURUH DOA SELAMAT DLM MAJLIS
    PUN XTAU!KAH!KAH!KAH!
    PENJILAT JGK YG COVER

    BAGUS PENJILAT2 UMNGOK NI
    RELA MENJILAT DEMI SESUAP NASI
    WEI BONGOK2 PAKLAH PUN GENTLE JGK BILE ORG SURUH IMAMKAN SOLAT WEI

    RESPON LA PG HINDU!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR