FOLLOWERS

Friday 4 February 2011

INILAH BEZA ANTARA KEDUANYA !!!!!




Feb 4, 11 3:35pm



Kerajaan Selangor kesal dengan tindakan pihak berkuasa yang menahan ADUN Seri Muda, YB Shuhaimi Shafiei semalam dan dijangka menghadapi pertuduhan mengikut Akta Hasutan pada Isnin ini. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Itulah perbezaan antara keduanya. Kerajaan BN tidak akan menyebelahi ADUN atau MP nya yang melakukan kesalahan. ADUN dan MP BN tidak akan menyalahkan orang lain. Mereka akan tanggung sendiri apa yang telah mereka lakukan.

2. Sebaliknya berlainan dengan ADUN dan MP PR. Kena tangkap dan didakwa sahaja, kerajaan dan ADUN serta MP mereka akan pertikaikan semuia perkara. Konspirasilah, pertuduhan memilehlah, tidak adil dan sebagainya.

3. Inilah beza antara keduanya. Pengundi muda, fikirkan!!! Puak ini semuanya jenis baling batu sembunyi tangan. Mereka tak pernah bertanggungjawab atas apa yang mereka buat, cakap. Semuanya nak diletakkan kesalahan kepada orang lain.

4. Fikirkan pengundi muda. Fikirkan tentang auta mereka ini. !!!!

4 comments:

  1. TU LA BROO. KALAU ORANG LAIN DAH LAMA KENE MAKI HAMUN. SKRG KENE BTG IDONG SENDIRI..KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. dah.. lah.. tu... sesuka hati guna duit nak bayar duit guaman!!!!!! kebajikan konon !!! tuiiii!!!! kasi duit ke mangsa banjir ke!!! sumbang ke ops piramid ke!!!!!.. habis duit cukai aku !!!!!! aku x halalkan !!! tuiiiii!!!!

    ReplyDelete
  3. Gila babi....dah terang2 salah pun sokong jugak. Macam ni nak jadi pemerintah hahahaha...pemimpin fuckatan semua dah diangkat jadi malaikat. Buat apa pun tak jadi kesalahan...haru biru lah rakyat!

    ReplyDelete
  4. Bila pertuduhan dibaca dan diterangkan, OKT bebas mengaku atau tidak mengaku salah. Semoga ini menjadi pengajaran kepada mana -mana wakil rakyat supaya kuasa tadbirnya itu jangan pula dianggap sebagai mandat untuk memerintah bos pula - hasutan kerana nak jatuhkan boss - insubordination kot.

    Kalau berani - cuba tengking Presiden Parti sendiri -boleh tak? Inikan pula Boss negeri Selangor Darul Ehsan.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR