FOLLOWERS

Monday 14 February 2011

KEJATUHAN MUBARAK : POK NIK KATA CAMPURTANGAN ALLAH !!!!!






Kongsi 98Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan kejatuhan Hosni Mubarak sebagai presiden Mesir Sabtu lalu (waktu Malaysia) disebabkan campurtangan Allah.

"Pandangan saya, ia benar-benar merupakan kuasa Allah SWT. Nampak sangat berlakunya campur tangan Allah SWT di dalam menjatuhkan rejim ini. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Campurtangan Allah? Pok Nik cakap kejatuhan Mubarak kerana campurtangan Allah? PG setuju dengan pandangan Pok Nik. 100 % setuju.

2. Dengan gunakan analogi dan kaedah yang sama pun, PG berpendapat kegagalan PAS menawan kerajaan Malaysia sejak dulu, kekalahan PAS di Terengganu, kegagalan PAS dan PR dalam PRU 12 dulu pun kerana campurtangan Allah. Allah tak benarkan kerajaan yang dipimpin ulama yang saban hari memfitnah dan mengkafirkan islam berkuasa di Malaysia. Ini memang PG percaya benar. Apa lagi dengan pandangan Pok Nik dalam isu Mesir di atas.

3. Kerajaan PAS dan PR tetap gagal dalam PRU 13. Selain faktur diatas , Allah juga akan campurtangan bagi memastikan PAS dan PR tidak akan memerintah Malaysia kerana ulama PAS dan pemimpin PR menyokong pemimpin peliwat. Kerana politik peliwat ini di dewakan.

4. Kegagalan PAS di Galas, di tenang dan akan datang di Merlimau juga adalah kerana campurtangan Allah!!! PG percaya sejak dulu mengenai ini. Cuma PAS aje yang memutar belitkan tentang campurtangan Allah ini. Jika terkena kepada mereka , ia tidak kata ia campurtangan Allah. Jika kena kepada kerajaan ia adalah campurtangan Allah. Itulah PAS selamanya.

5. Tak gitu Pok Nik ? PG yakin semua yang berlaku kepada PAS sehingga kini gagal di malaysia adalah kerana campurtangan Allah. Runtuhnya kerajaan PAS Terengganu di bawah TGHH adalah campurtangan Allah. Tidak ianya tidak akan berlaku. Percayalah. Inilah hikmahnya jika kita membuka mata hati kita. Pok Nik membuka fakta tentang itu. Terima kaseh Pok Nik!!

6. Bagaimana Pok Nik dan pemimpin serta pengikut PAS ? Betul tak? Apa yang terjadi kepada PAS yang senitiasa gagal adalah kerana campurtangan Allah!!!! Tak gitu ?.

5 comments:

  1. ENTAH LE BRO. APE NAK JADI DGN WALLY SLIPOR NIH TAH. BINGAI DIA MAKIN MENJADI2. AGAKNYA CAMPURTANGAN ALLAH GAK TUH HEHEH

    ReplyDelete
  2. Apa punya bahasa le poknik guna bila bercakap. Rasanya budak2 pun tahu semua yang berlaku memang kerja Allah. Teringat pulak lagu...

    'YOU SAY IT BEST WHEN YOU SAY NOTHING AT ALL'

    Syhhhhhhh...poknik!

    ReplyDelete
  3. herm.. mana ade kat dunia ni yang berlaku tanpa campur tangan Allah.. sume mesti dengan izin Allah.. Sume orang dah tau bende ni...

    ReplyDelete
  4. YAHUDI MESIA JER YG XTAU SEGALA URUSAN KT DUNIA NI ATAS CAMPURTANGAN ALLAH..

    DORG PK SEGALA URUSAN KT MESIA NI ATAS USAHA BIG BOS & BIK MAMA DORG.TIADA SESEKALI CAMPURTANGAN ALLAH DLM SEGALA URUSAN HARIAN DORG.

    BTL KATA HINDU NI ALLAH BERSAMA UMNGOK SEBAB UMNGOK ITU BENAR..
    THATS Y UMNGOK SELALU MENANG PRU/PRK DAN LAYAK TADBIR MESIAH NEH!

    SAMADA UMNGOK2 NI LUPA/MMG BODOH YG SEGALA KEPUTUSAN/YG TERJADI KT DUNIA NI ADA HIKMAHNYA KALAH MENANG BAIK BURUK HANYA "DIA" JER YG TAHU..

    UMNGOK MA...ZINA P0N BOLE KALU DARURAT..
    PAKAI TUDUNG RAMBUT JAMBUL PUN BOLE MA..
    IFF PUN BOLE MA..ISLAM MODEN MA..

    ReplyDelete
  5. UMNO LAKNATULLAH! UMNO JAHANAM!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR