FOLLOWERS

Monday 14 February 2011

KEMPEN ANTI ZINA SELANGOR : LAWAK BODOH KHALID TERKINI !!!!!!



Feb 13, 11 9:5pm



Kongsi 198Rentetan kejayaan Kempen Anti Zina siri satu dan dua sebelum ini telah membuatkan kerajaan negeri Selangor meneruskan kempen tersebut sehinggalah isu gejala sosial yang melanda masyarakat dapat dibanteras, lapor TV Selangor. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : MB Khalid buat lawak bodoh lagi. Memang lawak habis. Semuanya hipokrit sahaja. Lakonan baru yang dipelajarinya dari DSAI ketua Agung mereka.

2. Apa tak lawaknya. Kalau Khalid nak kempen anti zina secara ikhlas, mengapa mengambil semula Eli bogel sebagai exco yang terlibat dengan zina dan bersekedudukan tanpa nikah dengan lelaki melayu dahulu. Mengapa Khalid tak singkirkan aje Eli bogel tu sebagai exco sehingga kini?

3. Ada baiknya Khalid lantik aje Eli bogel tu sebagai pengerusi kempen anti zina di Selangor. Kan baik? Dia pun ada pengalaman!!!!

4. Lawak-lawak. Lawak bodoh Khalid yang terbaru. Lawak PRK dan PRU13. Sudahlah Khalid. Sudah-sudahlah dengan temberang tu !!!!!

Nota : Sebagai permulaan kempen : di cadangkan Khalid singkirkan Eli bogel tu. Kemudian baru kita sokong. Tak gitu ?

10 comments:

  1. Kempen anti zina ni sasarannya kepada siapa...adakah kepada umat Islam selangor ataupun kepada seluruh rakyat selangor. Kalau mengikut Ai-Quran atau Islam, wala taqroburzina di kenakan kepada seluruh manusia...kalau kempen di anjurkan oleh kerajaan PR selangor tu elok sangatlah...bagaimana dengan rakyat yang buka Islam...mereka sepanjang masa berzina, kerana cara akad nikah mereka jauh terpesong dari Islam...Islamkanlah mereka tu dahulu, kemudian baru kempen anti zina....

    ReplyDelete
  2. Buat la kempen yang terang2 dulu seperti kempen anti beer ke .. kempen anti rasuah ker .. yang berzina tu dalam gelap ..

    ReplyDelete
  3. MASYA'ALLAH...APE LA BANGANG SGT QARBANA NI?BAPAK KO YG KEPALA BANA TU AJAR KO MCM TU KE?

    BETUL KEPALA BANA KETURUNAN KO NI
    KALAU DH JAHIL TU BUAT CARA JAHIL..APSAL KO X CKP ISLAMKAN SEMUA KAPIR KT DUNIA NI BARU BUAT KEMPEN ANTI-ZINA?

    AKAI ADA GUNA LA?
    BAPAK DH BENGAP LU JGN JD BENGAP MCM BAPAK LU
    MELAYU PALING BENGAP KT DUNIA AKU PENAH JMPA!
    KAH!KAH!KAH!

    ReplyDelete
  4. PG NIRRAJIM NI DH PANAS SEBAB PR NAK BUAT KEMPEN CEGAH MAKSIAT/ZINA KT S'GOR

    STANDARD LA DOL..SETAN NI X BOLE DOK DIAM KALU ADA MANUSIA YG MENGAJAK KE ARAH KEBAIKAN/CEGAH KEMUNGKARAN.MCM NI LA JDNYA.ADA JER ISU

    DH NAMA PUN SYAITON NIRRAJIM..ITU PERJANJIAN SAMPAI KIAMAT..

    TP YG AKU PELIK ANAK2 SYAITON NI SEKOLAH XDE YG PANDAI2..BONGOK2 BELAKA?KAH!KAH!KAH!

    -minta dilindungi dr syaiton bernama PG-

    ReplyDelete
  5. TU LA BANYAK MKN BUDU
    KAN DH BUDUH GANU NI

    ReplyDelete
  6. kau yang bodoh anon di atas. memang khalid dan kau yang bodohnya kerana minum kencing peliwat tu banyak sangat. kah kah kah

    ReplyDelete
  7. QARBANA sama BaNgang dan sama BiNgai dgn KEPALA BANA PG KUDA...

    KEPALA BANA kuda PG pun jauh lebih baik dari KEPALA BANA PG. Bagi free kat anjing... anjing pun tak terlio nak mencium, bagi kat babi pun, babi takat sudi nak hidu... tak terlio nak nyondol!

    ReplyDelete
  8. Salam tuan PG & Sema2...

    KEMPEN ANTI ZINA SELANGOR : LAWAK BODOH KHALID TERKINI !!!!!!

    Lama xnyondol, dulu kini dok nyondol kuda, tapi laa ni dok nyondol anjing dan babi pulak. Buatlah stok air kencing tu, bila dah abis air pengencing yang nak lari ke Wash Hin Tong Tong tu, minumlah air kencing sape pulak!!! Orang yang menuduh orang syaitan satu hari nanti mereka akan disyaitankan pula oleh Allah SWT.

    P5B...

    ReplyDelete
  9. ORG NAK CEGAH MAKSIAT/KEMUNGKARAN PUN KORG KECOH CONDEMN
    APE PUNYA LAKNAT LA UMNGOK2 NI

    P5B->BoNgok-BiNgai-BeNgap-BaNgang-BeNgong)
    ALLAH X PERNAH MENYAITANKAN HAMBA2 NYA
    JAHIL BUAT CARA JAHIL

    ReplyDelete
  10. INI BUKTI UMNO MENENTANG ANTI-ZINA. MANA TAKNYA ROMBONGAN PEMUDA2 UMNO PEGI BANGKOK DAN MEDAN LAYAN PELACUR. PERANGAI TAK SENONOH. MAK BAPAK DIAORANG PUN SAMA.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR