FOLLOWERS

Monday 28 February 2011

PRK MERLIMAU / KERDAU : KM MELAKA MENGAKU KALAH PADA PAS !!!! KIH KIH KIH !!!!


( Letih si Tantawi ini lepas dok menipu dan memfitnah. Bukan letih kerja. Letih mengeluarkan air liur fitnah dan maki hamun orang . Lentok baik punya . Berjulok kaki punya !!!! Kih kih kih kih !!!!! Macam ni nak perintah negara? Nak bawa diri pun tak mampu. Tak ada personoliti langsung . Cis !!!! Kih kih kih kih )





.................................Apa bukti? Menurut beliau, buktinya, di Sekolah Harapan yang didirikan oleh kerajaan Melaka ada enam orang kelantan berbanding hanya dua orang Melaka.

Bab itu Melaka kalah dengan Kelantan, dan saya mengaku,”katanya sambil senyum sinis semasa menghadiri program kesenian di rumah Penghulu Md Natar di Merlimau Pasir petang Ahad. ......................................Berita lanjut : KLIK


Penghuni Gua : Patut le, Kerajaan PAS Kelantan menentang sangat penubuhan Sekolah Harapan yang diilhamkan oleh Dato Ali Rustam. Rupanya kerajaan PAS Kelantan yang heboh membangun bersama Islam , takut terbongkar tembelang mereka yang slogan membangun bersama Islam itu hanya penyedap politik aje. Slogan politik tanpa ada perancangan. Buktinya salah satunya dia atas tulah.

2. Allah Maha Besar. Tunai Allah bayarkan untuk kerajaan PAS yang melacurkan Islam yang kononya membangun bersama Islam.

3. Pooooo Raaaah. Cakap tak serupa bikin. Bikin pun tak serupa dengan cakapnya.

4. Tak apa Dato Ali!!! Biar mereka kecam Sekolah Harapan Melaka, tetapi kita semua teruskan untuk selamatkan nyawa yang tidak berdosa dan bagi menyelamatkan remaja tersebut walaupun itu merupakan langkah jangka pendek dan sementara dari tak ada langsung. Atau hanya bercakap berdegar aje tetapi habok pun tak ada seperti yang Kerajaan PAS yang menjaja Islam ke hulu ke hilir siang malam.

5. Teruskan Tok Ali. Teruskan usaha murni anda tersebut. Ramai lagi makhluk yang masih menyokong usaha baik ini. Harapkan PAS ? Tidor ajelah. Letih bukan kerana kerja tetapi letih ceramah dok mengumpat orang. Lihat ajelah gambar Tantawi di Kerdau semalam. Lentuk berjulur kaki di atas pentas ceramah. Tertidor selepas letih mengumpat dan memfitnah orang. Kerja tak buat. Hanya kerja keluarkan air liur aje !!!! ( Lihat gambar Tantawi di atas, di PRK Kerdau semalam ).

7 comments:

  1. a. Dulu PAS heboh kata Tun Dr.M dah tua nyanyuk dan bila nak berhenti jadi PM. Itulah modal dijaja, DAH TUA. Sekarang siapa yang tua nyanyuk dan tak juga mahu berhenti dari jadi President or whatever PAS????
    b. Dulu juga PAS mengata Pak Lah kuat tidor..sekarang siapa yang tidor?
    Sudahlah PAS, hentilah bercakap bohong dan fitnah banyak sangat..melampui batas. BUATlah kerja untuk rakyat.
    c. Susah sangat PAS nak mengakui kebaikan yang dibuat oleh UMNO padahal sesama Islam. Baik tetap baik. Datuk Ali Rustam patut dipuji dengan langkah ini. Budak budak perempuan sebeginilah perlu pembelaan, kita hanya sanjung yang dapat 10A SPM, tapi ragam hidup tak semua yang bernasib baik, namun hidup perlu diteruskan dan jika tersalah langkah, bertaubat dan pulang ke pangkal jalan. Jika KITA tak buat ini semua, NGO Agama lain sentiasa menunggu gadis gadis Islam ini, bersimpati dan hulur bantuan pada mereka. Ini semua ada udang disebalik batu. Siapa nak tolong gadis Islam kalau tak mahukan habuannya?? Mereka berselindung dengan nama nama tertentu tujuan untuk memancing remaja ke Agama mereka. PAS patut tahu ni, kalau tak tahu maknanya tidak cerdik dan peka dengan apa yang berlaku sebab mungkin terlalu banyak air liur hanya guna untuk fitah, melagakan sesama Islam dan merendahkan kerja baik orang lain.

    ReplyDelete
  2. BETTER BG KOMDOM PERCUMA KT DORG
    NAK NGONGKEK PAKAI KONDOM!
    LG SAVE & SAFE!

    NGOK 07:33
    PAS PATUT PEKA?KAH KAH KAH
    APE BENGAP KO NEH?PAS KE YG TADBIR MESIA NEH?
    ADA AKAI GUNA LA NGOK!

    ReplyDelete
  3. 100 KOTAK "BANTUAN" TIBA KT KERDAU
    KAH KAH KAH
    UMNGOK DH MULA MEN "CANDY" DH...

    ReplyDelete
  4. Pasik take bear fucktan ajer tapi yang tadbir tu Dapigs. Mcm sodolmongol tuler...

    ReplyDelete
  5. TAKE BEAR TU ABAH LU YG AJAR
    DH LA JAHIL NGOK PLAK TU,KAH KAH KAH!

    KESAN AJARAN OMAR SATNAM VAHEGURU!
    KEH KEH KEH!

    ReplyDelete
  6. pok nik apa kurangnya. masa digalas dan manek urai siap gantung keropok dan kain batik di pagar pengundi.

    eleh

    ReplyDelete
  7. Kah kah, keh keh, take bear abah lu yg ajar.
    Mcm sodolmonggol sai.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR