FOLLOWERS

Sunday 27 February 2011

PUAKA HINDRAF MENCARI ISU !!!!!







Pemimpin Parti Hak Asasi, P Uthayakumar telah ditangkap polis manakala sekatan jalan diadakan di sekitar bandaraya Kuala Lumpur bagi memastikan perarakan yang dianjurkan parti itu dan sekutunya, Hindraf bagi membantah tindakan dan pentadbiran 'rasis' oleh Umno di negara ini menemui kegagalan. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Puaka Hindraf buat hal lagi. Tak habis-habis dengan demo haram . Ini sengaja cari pasal berkaitan Interlok. Paria dalam Interlok? Ada masalah ke? Memang paria ujud dan menjadi amalan di negara India hingga kini. Perbalahan di dalam MIC sepanjang masa juga adalah berkait rapat dengan kasta. Semua tahu.

2. Jadi apa masalahnya perkataan paria dalam Interlok? Atau Hindraf mendapat arahan dari DSAI dan PKR untuk membuat onar. PRU dah dekat. Sokongan pengundi India pun dah ciput terhadap PKR. Jadi terpaksa cari isu basi dan tak ada isu pun untuk dijadikan isu bagi puaka-puaka ini. Menyusahkan semua orang.

3. Kepada PDRM, humbankan aje semua mereka ini ke Kem Kemunting selama 2 tahun. Baru mereka tahu kisahnya. Cakap banyak tak guna dan mereka tak pernah dengar pun. Ini semua tindakan mereka yanag desprado semuanya.

4. Pergi jahanam kau Hindraf. Perhgi jahanam Uthayakumar. Ikut abang anda ke England kalau dah rasa Malaysia ini tak baik buat kamu. Juga boleh anda cuba menetap di India, lihat , apa layanan mereka terhadap kamu semua.

5. Tak gitu ?

11 comments:

  1. bodoh punya india hindraf!
    pemipin PKR Azmin Ali yg hina kaum india malaysia dgn panggilan PARIA kepada Gobalakrishnan, tp umno juga yg dipersalahkan...
    nampak sgt demo utk kepentingan politik PKR dan pakatan haram. bukan sbb nak bela kaum india. tp sbb nak bela anwar ibrahim.
    paria betulla korang. mmg layak korang (india hindraf) digelar paria.paria sbb korang bukan bela kaum india, tp bela anwar pengkhianat bangsa!

    ReplyDelete
  2. Keturunan TDM juga pariah, kan gitu? UMNO ambik KIMMA untuk apa? Kaum pariah juga.
    Ni, lah. Kaum Melayu Celup ni yang pandai berpolitik. Yang betul-betul Melayu tulen semua ditentang.
    Siapa yang bodoh?

    ReplyDelete
  3. ISA jangan tak ISA..Dengan dia orang ni tak boleh runding runding..baik sikit dia pijak kepala kita semua...tak sedar di untung..

    ReplyDelete
  4. paria adalah kasta yg paling low class di india...tapi diMalaysia kehidupan parai paria nie lebeh baik pada paria paria di india....kpd paria paria yg x ada duit nak balik negeri... kerajaan dah sediakan little india untuk menghilang kan penyubat rindu parai paria yg ada kat Malaysia niee...halo..matma gandhi ada cakap lah...bila kita sudah senang sikit ingat sama tuhan laa..

    ReplyDelete
  5. kenapa takut?

    tu che det tu bukan asal usul keling ker?

    tu kimma kasi masuk umno/bn sapa suruh?

    bodo...

    ReplyDelete
  6. Itu pasal di negara Asal mereka
    amalan berkasta masih ujud walaupun
    dah lebih 2000tahun.

    Sama2 mereka pun dah tau sangat perangai
    dan cara hidup mereka, 2000 tahun lagi
    pun tak akan berubah.

    ReplyDelete
  7. Hinraf memang PARIA..PARIA..PARIA

    ReplyDelete
  8. anon 17;27,
    jelas dr segi pnulusanmu yg awak dan pr seorg rasis!
    tp org2 mcm kumu sering mnuduh org ln rasis. apa punya munafikla...
    knpala pkr dan pr suka sgt simpan penipu dn munafik@ mcm awak?

    ReplyDelete
  9. kita tdk sharusnya mnentg ssorg krn bngsanya, tp kita tntang dia jk dia sorg pgkhianat bangsa spt anwar. dia jg seorg pgkhianat agama islam krn mndokong pluralism (fhmn mnyama ratakn agma).
    meskipun org@ alim dr kjaan, dr pas, bebas (dr. asri) smuanya kata ia btntangan dgn islm, tp knp anwar tetap mahu jd perosak akidah umat?

    ReplyDelete
  10. dino.yp@gmail.com28 February 2011 at 10:48

    PR PARIAH!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR