FOLLOWERS

Thursday 17 February 2011

SEMUGA KPL JEMAIN DIBEBASKAN, AMIN !!!!!






SHAH ALAM: Mahkamah Sesyen di sini menetapkan 28 Februari ini sebagai tarikh keputusan di akhir kes perbicaraan kematian Aminul Rashid Amzah.

Hakim Latifah Mohd Tahar membuat keputusan itu selepas mendengar hujahan kedua-dua pihak, pagi tadi.

Penghuni Gua : Pada pandangan PG, KPL Jemain akan bebas dalam kes ini.

2. Apa pun, kita semua wajib menerima keputusan YAA Hakim perbicaraan. Jemian berhak mempertahankan dirinya, hartanya, diri dan harta orang lain. Itu yang telah Jemain lakukan. Beliau bertindak dengan suci hati tanpa mendapat sebarang keuntungan peribadi.

3. PG doakan KPL Jemain, dibebaskan . Amin. Hidup PDRM. Semuga si mati iaitu adik Aminulrasyid juga ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Amin.

4. Kepada ular-ular air politik di Malaysia : sudah-sudahlah mengambil kesempatan dan keuntungan politik dari kes ini. Terima lah keputusan YAA Hakim nanti.

Nota : PG hairan juga, dalam kes anggota UPP Kelantan dikatakan menembak mati penyeludup beras dan didakwa memukul si mati semalam, tak ada seekor pun NGO , Majlis Peguam atau pejuang hak asasi atau pejuang kes Kugan, TBH dok sibuk!!! Mengapa ye? Ada apa-apa kot?

2. Itulah sebabnya PG dah katakan, semua isu berkaitan TBH atau kes adik Aminurasyid ini adalah beragenda politik sahaja bagi pelalak di atas. Dalam kes UPP Kelantan semalam, tak ada pulak mereka berkokok. Sudahlah !!!!!!! PAS Kelantan ke, Mahfuz serba tahu ke, Tantawi ke, semuanya jadi bisu !!! Hairan (*&^%$#%^&*(*&^%$(*&^%$(*&^%

12 comments:

  1. ye la, tak adapun dap dan ngo serta majlis peguam bantah kat upp hari ni. tengok besok la.mungkin tak masuk dlm akhbar cina, depa tak tau .... pas tak mau buat demo ker?

    ReplyDelete
  2. insyallah..isu ni byk di politikkan..seruan bonda kpd allahyarham agar kematian anaknya tidak di politikkan lansung x di hiraukan..kerja sape klu bukan juak PR ni...amin.

    ReplyDelete
  3. Ni sume salah PDRM sebab tak sdiakan tempat latihan menembak dgn scukupnya sampai Kpl Jemain gian nak test menembak... maklumla dulu2 masa kat Sabah menembak pakai bakakuk je!

    Buat Pak Polisi yg gian nak menenbak bleh cube2 target kat PG dan P5BNgok!

    Ngantuk siotttt... maleh la nak layan blog PG yg takde pengisian ni!
    Pastikan Kuda PG tak tertembak... sayang dgn kuda PG yg jauh lebih bijak dari Tuan yg menunggangnya!

    ReplyDelete
  4. mungkin yang menyeludup itu bukan penyokong kuat mereka, sebab itulah. Pada PAS, orang itu jahiliah sebab tak sokong PAS. Orang PAS mana mungkin buat kerja-kerja menyeludup kerana jika tidak mana bole tok gurunya berani gerenti ahlinya masuk syurga.

    ReplyDelete
  5. jgnlah salahkan mereka2 yg menjalankan tugas..

    ReplyDelete
  6. Salam tuan PG & Sema2...,

    SEMUGA KPL JEMAIN DIBEBASKAN, AMIN !!!!!
    Langi(ur) kata kuda PG lebih bijak dari Langsi(ur). Langsi(ur) tak guna senjatapi, tapi guna kuku, gigi untuk cekik mangsa dapatkan darah. Itupun dibuat secara halus. Bila minum darah, dia akan merapu tafsir kepentingan sebelah jer. Guru dia ostat Ah Li San, Kah Lid Ga Raje, wolly triumphah, belewok pasir terjelir2. Penasihat utama, Bung Nun Wau yang sharp shooternya memang pepat atas target 010. Orang guna celah cabang untuk aim, tapi pengikut dia seronok guna atas target 010 unutk melepas tembakan. Waw, harap2 Langsi(ur) tak terlibat dengan target 010. P5B nampak kalau wolly triumphah meninggal dunia dulu dari pengikut2, ramailah yang tak sempat ke syurga. Kita harap2kan supaya pengikut mereka mati sebelum ostat wolly pergi dulu, sebab ada tiket ke syurga.

    P5B, harap Kpl Jemain dibebaskan, simangsa dan keluarga mendapat pembelaan sewajar. Semuanya ketentuan Allah SWT.

    ReplyDelete
  7. Perbicaraan dunia tidak seadil Perbicaraan Akhirat..jadi terima saja keputusan kerana itu adalah salah satu ketentuan Ilahi sejak azali lagi.

    Sesuatu yang berlaku tentu tersembunyi tersurat dan tersirat. Bagi Kpl Jemain dan Keluarga Aminul Rashid kenalah terima dengan hati yang reda.

    ReplyDelete
  8. FUIYOHHH!
    P5NGING SUDA BUNYI LA KALO...
    KAH!KAH!KAH!

    SEMBANG KETENTUAN ALLAH
    TP ADA PULAK HARAP2KAN GENG2 PAS NI MATI
    KAH!KAH!KAH!SIAP BOLE MEN TIKET SYURGA X TAHAN TU
    KAH!KAH!KAH!

    BTL2 "NGING" INI ORG!
    KAH!KAH!KAH!SENDRI SUDA SENJA MAU MATI LG MAU KATA ITU MCM

    ReplyDelete
  9. Wow..., 1701 spesis nging 010 bagi respon nalar P5B, cepat, cepat dapatkan tiket ke syurga sebelum ostat wolly triumphah pergi dulu.

    P5B, sentiasa berdoa untuk ke syurga Allah.

    ReplyDelete
  10. Ikut kau le Anon 17:01 nak layan orang sakit otak macam kau buang masa aja. Suka hati kau le nak tulis apa-apa yang nak ditulis. Komen le apa yang kau nak komen.

    Aku beranggapan kau ni emak anjing dan bapak babi, itu pasal otak kau memang kotor dan hati busuk. Apa orang buat semua tak betul...tapi betul sangat ke keturunan kau ni?

    Aku gunakan bahasa kasar ni untuk spesis seperti kau memang sesuai dan Ulamak Pas juga yang mengajarnya.

    Lepas ni tulis..le apa aja yang kau nak tuli.

    ReplyDelete
  11. HINDU NI PUN X SURUH LU LAYAN
    KAN DH TOUCHING!
    KAH!KAH!KAH!

    ReplyDelete
  12. fuiyooh!
    ada emak anjing apak babi beb!otak kotor hatii busuk!kah!kah!kah!

    kalu nak tau keturunan "dajjal" mmg mcm ko neh
    ckp kt org tp sendri lg hancuS!
    kah!kah!kah!

    otak bersih hati wangi bole anggap amak anjin apak biba
    kah!kah!kah!ape bodoh nya bapak ko neh!
    bwk meh cni gua sepak2 kepala dia bg bengap lg
    kah!kah!kah!dh la bodo melantun plak tuh!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR