FOLLOWERS

Monday 7 February 2011

SIAPA YANG GAGAP SEKARANG ?



Penghuni Gua : Siapa yang tergagap sekarang. PG berpendapat berdasarkan kepada gambar di atas , Khalid yang tergagap. Sebabnya mudah, beliau terpaksa menjilat ludahnya semula setelah mengeluarkan ludahnya yang cukup banyak mengenai isu SUK Khusrin. Jadi dengan pertemuan ini, Khalid terpaksa menelan ludahnya semula dan menjilat balik saki baki ludahnya dahulu . Banyak tu. Sedap barangkali.

2. Betul tak apa yang PG rasakan. Memang sah Khalid tergagap dalam pertemuan di atas.

3. Selamat bertugas Khusrin. Jangan takut selagi kita di landasan yang benar. Gagapkan terus Kerajaan Selangor tu. Gagapkan terus PKR, parti sampah ini. Jangan bagi muka langsung. Tak boleh cakap tak boleh. Peduli apa !!!! Undang-undang ada. Apa nak takut dengan orang politik. Bukannya mereka kekal lama pun. Lima tahun sekali paling lama, bertukarlah mereka.

4. Selamat bertugas Khusrin. Sumpah ke, tak sumpah ke, sama ajer!!!!!

Nota : Jaga-jaga Khusrin. Nampaknya juga Khalid ini nak pekenakan anda juga. Ada ke SUK nak suruh jaga tanah aje. Tanah tu, kerajaan Khalid yang buat haru biru. Jadi Khusrin nak dikambing hitamkan . Khusrin diminta selesaikan. Kalau tak berjaya, Khusrinlah akan dipersalahkan. Masalah curi pasir bukan aje, Khalid tak boleh selesaikan tetapi seluruh kerajaan Khalid tak boleh selesaikan. Sebabnya mereka sendiri terlibat sama / orang mereka terlibat sama. Mana nak selesai.

.........Jadi jika tak berjaya diselesaikan maka Khusrinlah yang akan dipersalahkan. Dan itupun tujuan sebenar Khalid dan kerajaanya ini. Kemudian Khusrin disyorkan bertukar kerana gagal selesai isu tanah di Selangor. ...................Itulah alasan mereka.

.........Jaga-jaga Khusrin. Kepada PG, Baik adanya Khusrtin tumpukan hal pentdbiran yang haru biru di Selangor tu. Termasuk di pejabat MB tu. Kebanyakkkan yang tak pernah bertugas dengan kerajaan pun. Nak buka fail pun tak reti. Fail pakai isu dalam beg aje. Bawa ke hulu ke hilir. Alasannya bila ditegur, kita kerajaan.

.....Jaga-jaga Khusrin. Jaga-jaga hati kotor mereka. Mereka dalam keadaan apa pun, dan selamanya, tetap membenci anda. Sebabnya anda tak berjaya di kudakan dan dilembukan oleh mereka........................!!!!!!!!!!!!!!!!

7 comments:

  1. Hishhh....berapa baldi air ludah, air ketiak dan peluh yang dia kena telan? Tu pun belum masuk air basuh kaki dan air cebuk. Nasib nasib....bodoh tak boleh diikut, bijak tak boleh ditiru!

    ReplyDelete
  2. tak tau lebih baik diam......

    ReplyDelete
  3. Salam Bro,

    yg GAGAP tetap KHALID..he he

    KHALID bukan setakat jilat ludah yg dia pusss,pusss kat tapak kaki dia malah yg kat kaki DAP sekali

    ReplyDelete
  4. YO!
    WA CAYA SAMA LU PG!
    HINDU TETAP HINDU!KAH!KAH!KAH!

    KAH!KAH!KAH!
    C?BETAPA DESPERATE GILE UMNGOK SAMPAI DH XDE MODAL,KUSRIN JGK YG DIPER"ANJING"KAN UMNGOK
    WA CAYO SAMA LU!KAH!KAH!KAH!

    SEMBANG SERBA TAU,CRITA GEMPAK TP SENDRI HANCUS!
    KAH!KAH!KAH!SENDRI X KERJA HARAP KEDARAH DUIT HARAM JER LA

    ReplyDelete
  5. takda sape yang gagap.ko je yang gelabah lebih
    hati busuk dengki kt org.islam ape ko ni pg?

    ReplyDelete
  6. apa kaun ni anon 0954 dan 1015. dah terminum kencing dsai ke?

    kah kah kah kah

    ReplyDelete
  7. MENDE KO NI DOL
    CKP BeNgap KO MARAH
    MENEDE ORG MINUM AIR KENCING DOL
    NAK CITER AGAK2 LA DOL.SEMBANG TADIKA LA DOL?

    CKP BIAR BERAKAL DOL JGN NAK NYONDOL JER DOL
    KAH!KAH!KAH!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR