FOLLOWERS

Saturday 9 April 2011

GELI-GELI PAGI : GELI KARPAL KERANA SURUNHAJAYA DI RAJA !!!!

Dipetik dari : Malaysia Instinct com

Penghuni Gua : DSAI adalah peliwat Azizan. Saya ada cukup bukti untuk menunjukkan DSAI adalah peliwat. Kini saya terpaksa meliwat diri saya sendiri kerana menjadi peguam bela peliwat. Itulah loyar buruk yang amat dipercayai oleh PAS dan pemimpinnya. Sampai kini , PAS tak berani pun melangkah mayat Karpal. Kini PAS dan pemimpinnya bukan aje tak berani nak melangkah mayat Karpal, nak menyebut hudud pun tak berani.

2. Maka TGHH dan Mustafa Ali pun mengeluarkan fatwa baru : Dalam Al Quran banyak juzuknya. Hudud hanya ada satu juzuk aje !!!! Jadi jangan sibuk dengan hududlah. Yang lain lebih penting. Itu kata PAS lah.

3. Dua-dua pun sama. PUTAR ALAM. Tak gitu ?

4 comments:

  1. PAS = PUTAR ALAM SAJE!. BAGUS LE TUH..KARPAL POOSING KEPALE WALLY SLIPOR & WALLY SLIPOR PULAS SERBAN KAPAL POOSINGH PLAK! KEHKEHKEHKEH ADOIYAII

    ReplyDelete
  2. banyaknya ketololan kau ArifOmar, aku dah ulang berkali-kali fitnah video sex Anwar sudah kantoi, rakyat sudah tidak percaya, kepercayaan bahawa Anwar kaki sex lelaki perempuan sudah rakyat buang ke jamban taik. Hanya kau sahaja yang percaya dengan pelbagai fitnah itu, percayalah bini kau sendiri pun tak akan percaya.
    Aku tahu kau pun tak percaya, namun kerana nak dapat seringgit dua, kau rela menyebar pula berita fitnah tersebut.
    Sekarang fitnah video lucah ini akan masuk sesi kedua, jika UMNO yang memulakannya, maka mengapa pula orang besar UMNO tidak terdedah dengan video lucah. Bahkan pembesar UMNO lebih terdedah kepada video-video lucah, kerana kebanyakan mereka telah lama mempunyai skandal dan dibenci rakyat.
    tunggu dan lihat, tapi aku akan merasa sedih jika video lucah ArifOmar atau isterinya akan keluar .....

    ReplyDelete
  3. alaa..sinuar juburit pon takut bersumpah! dari kes liwat 1 & 2 dan terbaru video seks...asyik spin konspirasi, fitnah, dan lain lain apa kejadah lagi! BERANI KERANA BENAR TAKUT KERANA SALAH!

    ReplyDelete
  4. ANUAR BERAHIM BERANI KE BERI SIMEL DARAH UNTUK DNA?
    ANUAR BERAHIM BERANI KE BERSUMPAH IKUT CARA ISLAM?
    ANUAR BERAHIM MEMANG KAKI SONDOL DEPAN DAN BELAKANG...
    HARI INI ANUAR BERAHIM MELENTING BILA WARTAWAN TANYA PASAL JAM OMEGA...CONTOH PEMIMPIN KAKI SONDOL LE TU!!!
    APA BARANG DAPAT PEMIMPIN KAKI SONDOL!!!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR