FOLLOWERS

Wednesday 6 April 2011

PILIHANRAYA SARAWAK : : INGAT PENGHINAAN TGHH TERHADAP ANDA !!!


Penghuni Gua : Ingat rakyat Sarawak!!! Ingat!!! Inilah cara seorang ulama PAS bercakap dan menghina orang. Itulah cara politik mereka. Serban sebesar bakul, tanda hitam di dahi, jubah melabuh tanah, mulut tak lekang berzikir dan tiap patah bercakap disulami ayat suci . Tapi hakikat sebenarnya, perangai dan mulut mereka jauh lebih buruk dan busuk dari manusia di atas bumi ini. Agama hanyalah untuk meraih undi. Amalan mereka jauh dari apa yang dicakapkan.

2. Mesirkan mereka ini dan parti serta pakatan ini di Sarawak. Percakapan mereka : Itulah wajah mereka. Ingat pengundi Sarawak!!! Itulah wajah sebenar mereka. Banyak lagi petunjuk lain yang kita semua tahu. Itulah perangaai mereka ini. Cakap aje lebih!! Hapah pun tak ada !!!!

6 comments:

  1. kah kah kah!
    pas serban besar bakul!anak betina lu rambut dh rupa maggi kari goreng!melaka air kotor ke weh sampe berkarat rambut?kah kah kah!

    tanda hitam kt dahi tu bnyk solat!ank betina lu lovebite dok bersepah ape cer weh?
    kah kah kah!buat2 x nmpak ke mmg buta kayu?
    kah kah kah!

    jubah labuh ke tanah kan nmpk elok & sopan...
    compare anak betina lu pakai sluar tp cutting pantat..jobor londe plak tu!kah kah kah!
    klu mantap len la citer kah kah kah!

    kan bagus mulut x lekang zikir dan setiap percakapan diselangi dgn ayat quran..
    itu pun lu nk mental ke dol?
    mende la lu ni dol....

    ReplyDelete
  2. Salam tuan PG & SEma2…,

    PILIHANRAYA SARAWAK : : INGAT PENGHINAAN TGHH TERHADAP ANDA !!!

    Wah, wah... amboi habat, habat, percapakan pun habat. Cuting mating dalam kain pun dia tengok. Pelajaran dari manusia Anuani anugeraklah katakan...!!! Mulut kumat kamit baca zikir tapai jubor laboh sapuh taik kemudian bawak atas sejid menghadap Ilahi. Selepas tuh sapuh depan lakang apahal ni dol... Peningkan kepala pengikut jer jawablah dol... Rosakan perisai untuk tangkis air liur kaki pulun. Pasai kes sodomi tak setel lagi, timbul satu “very nice news” lak. Katakan apahal lak video tu bertulis tulisan Thai, jangan bimbanglah dol, dunia tanpa sempadan berlakon di Malaysia, di Thailand boleh buat rakaman komunikasi canggih ke dol... Jam “omi gar” sekali ada dalam simpanan, sekali kena curi, sekali Datuk T serah pada Polis. Video ori ada dalam tangan polis, yang copy berlanar2 di serata dunia, ada faham ke dol... PRN Sarawak ke 10 insyAllah BN sapuh bersih.

    P5B, nak tonton tak yah gi jauh

    ReplyDelete
  3. kah kah kah!
    good try & try again!

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum tuan punya blog... anda penipu lagi pendusta. Kalau u tak solat subuh, Allah akan laknat u dan keluarga u dan keturunan u. Itu janji Allah....

    ReplyDelete
  5. Visi demi negara tercinta konon.... Solat 5 waktu sehari pun entah lepas entah tidak... tutup blog je la brader...

    ReplyDelete
  6. Anonymous said...

    Assalamualaikum tuan punya blog... anda penipu lagi pendusta. Kalau u tak solat subuh, Allah akan laknat u dan keluarga u dan keturunan u. Itu janji Allah....

    8 April 2011 11:51

    Anonymous said...

    Visi demi negara tercinta konon.... Solat 5 waktu sehari pun entah lepas entah tidak... tutup blog je la brader...

    Luga aku dingok anon mat yeh 2 ekoq kat atih ni. Masuk rumah orang tibaa2 sampaikan taikirah. Muka tampal kulit babi...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR