Kiriman surat di antara setiausaha politik menteri besar Selangor Faekah Husin, sebuah firma guaman dan satu syarikat berkaitan kerajaan negeri (GLC) menjadi buah mulut di kalangan kumpulan anti-Faekah dalam PKR negeri. Berita lanjut : KLIK


Penghuni Gua : Bukan rasuah ke ni? Beri projek kepada saudara sendiri dan kroni sendiri. Dulu dah ada satu kes di Selangor, pegawai di Pejabat MB digantung terus dari bertugas kerana guna kepala surat MB Si Khalid tu.  Jadi nak juga, lihat ketelusan MB Khalid ini... dia buang ke tak si Faekah ini!!!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!

2. Apa yang terjadi pun dalam hal ini........... samada Azmin menang jika Faekah digantung tugas sekarang atau MB Khalid terus bertahan...............yang pasti inilah gambaran kerajaan negeri yang tungggang langgang.Kah kah kah kah kah kah !!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!

3. Fikirkan pengundi muda ... Fikirkan.......... Semuanya cakap tak serupa bikin. Bukan orang lain yang dedah salah laku Faekah ini tetapi dari kem Azmin Ali juga ............. Fikirkan. Jahanam kerajaan Malaysia jika mereka berkuasa.Kah kah kah kah kah kah !!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!

4. Mereka ini semua jerung dan lahanat yang akan membaham apa sahaja yang melintas. Kalau dengar cakap pemimpin puak ini, malaikat pun boleh menangis dibuatnya. Semuanya penipu dan peliwat dalam segala hal dan perkara.Kah kah kah kah kah kah !!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!

5. Jom.... kita TIBAI puak ini dalam PRU 13.................. Kah kah kah kah kah kah !!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!