FOLLOWERS

Monday 14 January 2013

CORNER BARING 2 : PAS BARU KHATAM QURAN !!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!!

Add caption
PAS DAN POK NIK BARU KHATAM QURAN KOT. ATAU JUGA MUNGKIN BARU BANGKIT TIDOR ATAU DARI AYATULLAH SYIAH IRAN KOT. KITA MUKA PEMIMPIN PAS DAN POK NIK APA LAGI TGHH, MACAM AYAM BERAK KAPUR ATAU MACAM BARU KEMATIAN BINI. TAPI PG PERHATIKAN, MUKA MEREKA INI MACAM SARDIN ATAU TIN SARDIN. YANG PATUT MALU IALAH TGHH. DAHLAH MASA BACA KENYATAAN PAKATAN MENGENAI ISU INI YANG DITULIS OLEH PELIWAT NO 1 NEGARA MUKA MACAM BUAH GOMAK. JADI DENGAN KENYATAAN MAJLIS SYURA PAS INI, MAKA KALAU TGHH ADA PRINSIPLAH, LETAK JASATAN AJELAH. BEKAS NAIB PRESIDEN PAS ATAU DATO HARUN DIN LEBIH LAYAK JADI PRESIDEN DAN MURSYIDUL AM PAS. POK NIK PUN, BOLEH BLAH LAH. KAH KAH KAH KAH KAH KAH !!!!! ITU PUN KALAU DIA ADA AIR MUKALAH!!!!!!!

9 comments:

  1. Pergi jahanam dengan prinsip. Mana boleh letak jawatan Hadi Awang ni...rugi!! rugi!! PRU 13 dah hampir menjelang nanti peluang jawatan PM dapat ke Kaki Liwat Nuar Brahim Bro!!!!!!!!
    Lagi pun pengikut PAS taksub....Pemimpin kata terjun lubang tahi..mereka akan terjun. Tak caya tanya Ketua Pemuda PAS...he he he

    ReplyDelete
  2. kenapa marah..patut kita sokong kenyataan pas nie kalau kita jujur mempertahankan kalimah Allah..Alhamdulillah pas sudah nyatakan pendirian rasminya..nampak sgt tuan tak suka dengan pendirian rasmi terbaru pas nie sbb ianya tak mendatangkan keuntungan kepada parti tuan umno..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pendirian parti FLIP FLOP... bukan tak nak sokong, cuma berhati-hati dengan permainan politik mereka. Hari berkata sokong, esok lusa tak sokong pulak....

      UMNO sudah lama mengikut fatwa kebangsaan dimana kalimah Allah tak boleh diguna oleh bukan Islam dalam bible. Tapi PAS pada hari selasa yang lepas melalui presiden mereka benarkan bukan islam gunakan kalimah Allah dalam amalan mereka (ape maksudnya tu??), hari ini pulak menolak pendirian presiden mereka 100%. Bukankah itu maksudnya keputusan parti PAS ini adalah bercorak FLIP FLOP...???

      Dan bukanlah satu yang memelikkan, dulu Presiden mereka ini juga kata mahu dirikan negara Islam tapi setahun yang lepas Tuan Presiden mereka sendiri kata dalam al-Quran tiada ayat negara Islam, tapi ada negara berkebajikan... nak kata ape lagi??? Bukan FLIP FLOP ke tu???

      Delete
  3. kepada semua..kita wajib bersyukur akhirnya pas telah mengubah pendiriannya tentang kalimah Allah nie..Satu kemenangan bagi semua umat islam di malaysia..saya nak buat sujud syukur nie..Alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. kita marah PAS sbb tadak pendirian...psl hukum hakam pun bleh flip flop...ari ni ini pendirian dia cam ni...jap lg bila diherdik di DAPbabi...PAScib*i akan tukar balik...orang kristian boleh guna kalimah ALLAH...tk percaya tunggu tengok...sebab depa berjuang bkn demi agama...tp demi demi kerusi empuk KUASA...demi DUNIA jgk...serban besar bakul otak penuh taik...pooorahhhhhhhhhh

    anti PAScib*i

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju bro...

      Delete
    2. saya ada baca dalam blog surat drpd PM kepada persatuan kristian, kerajaan membenarkan perkataan Allah dalam bible..kalau surat ini palsu, penyebarnya mesti didakwa di mahkamah..kalau tak di dakwa bermakna betullah surat tersebu..amat malanglah sekali..( lihat blog bloglist). la nie umno pun saya tak percaya pas pun saya tak percaya..umno cakap depan lain belakang pun buat lain sama spt pas..

      Delete
    3. Jangan setakat menuduh je, beri la bukti di blog mana surat yang saudara maksudkan tu...

      Delete

PETA PELAYAR