FOLLOWERS

Tuesday 15 January 2013

MUKA KELABU ASAP !!!!!!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!!



MUKA PENGADAI AGAMA UNTUK KEPENTINGAN PERIBADI. KINI , MUKANYA DAH JADI KELABU ASAP. SEBABNYA, CAKAP MAIN IKUT SEDAP MULUTNYA SAHAJA SEJAK MUDA. KINI , ULARMAK INI DAH DIPAKSA MAKAN NAJISNYA SENDIRI. KAH KAH KAH KAH !!!!!!!!!

4 comments:

  1. GEREK SEH ULAR MAKK TU...

    ReplyDelete
  2. Ularmak sial yg patut diludah mukanya.

    ReplyDelete
  3. http://anakjatimalaya93.blogspot.com/2013/01/kalimah-allah-bukan-isu-malaysian.html
    Dalam surah Al-Maidah sahaja terdapat sekurang-kurangnya tiga ayat yang menjelaskan perbezaan Tuhan "ALLAH" dan Tuhan atau God menurut yang diiktikadkan oleh penganut Kristian. Ayat 17 surah tersebut menjelaskan begini:

    "Demi sesungguhnya kafirlah orang-orang yang berkata: bahawasanya ALLAH ialah Al-Masih ibn Maryam. Katakanlah (wahai Muhammad) "Dakwaan itu tidak benar, kerana siapakah yang dapat menahan seksa dari ALLAH sedikit jua pun kalau Dia mahu membinasakan Al-Masih ibn Maryam berserta ibunya dan orang-orang yang ada di muka bumi semuanya..."

    Ayat 72 dari surah yang sama menjelaskan:

    "Demi sesungguhnya telah kafirlah orang-orang yang berkata: bahawasanya ALLAH ialah Al-Masih ibn Maryam, pada hal Al-Masih sendiri berkata: Wahai Bani Israel, sembahlah ALLAH, Tuhanku dan Tuhan kamu, bahawasanya sesiapa yang mempersekutukan ALLAH dengan sesuatu yang lain, meka sesungguhnya ALLAH haramkan kepadanya syurga, dan tempat kembalinya ialah neraka, dan tiadalah seorang penolong pun bagi orang-orang yang berlaku zalim."

    Ayat 75 dalam surah yang sama juga menegaskan: " Tiadalah Al-Masih ibn Maryam itu melainkan seorang Rasul yang telah berlalu sebelumnya beberapa orang Rasul. dan ibunya seorang perempuan yang amat benar, mereka berdua adalah memakan makanan (seperti kamu juga). Lihatlah bagaimana Kami jelaskan kepada mereka (Ahli Kitab itu) keterangan-keterangan (yang tegas yang menunjukkan kesesatan mereka) kemudian lihatlah bagaimana mereka dipalingkan (oleh hawanafsunya daripada menerima kebenaran yang jelas nyata itu).

    ReplyDelete
  4. Naik meluat aku dengan UMNO ni. Sibuk dgn nama Allah. Aku nak tanya hangpa, isi kandungan Al Quran hangpa laksana ke dak? Awat perlembagaan negara tak ikut perintah Allah dalam Al Quran. Sibuk nak jadi hero guna nama Allah. Hangpa dah 50 tahun lebih memerintah, apa yang korang buat nak menarik orang kafir masuk Islam? Nak salahkan PAS, PAS takdak kuasa memerintah.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR