FOLLOWERS

Wednesday 9 January 2013

PEROGOL DAN PELACUR AGAMA ISLAM!!!! BUNGKUSKAN MEREKA DI PRU 13 !!!!!!

INILAH PELACUR AGAMA. BANYAK DAN RAMAI LAHI DALAM PAS MEREKA SEPERTINYA. KALIMAH ALLAH DI GADAI KEPADA SI KAFIR DAN SI PELIWAT ATAS DASAR UNDI PILIHANRAYA. SIAPA MEREKA UNTUK BENARKAN SI KAFIR UNTUK GUNA KALIMAH ALLAH. APA LAGI SI PELIWAT TU. MEREKA TAK ADA AUTORITI UNTUK MEMBENARKAN. DYMM YANG MEMPUNYAI KUASA DI BAWAH PERLEMBAGAAN. BUKAN KEPADA PETOGOL AGAMA DAN PELIWAT TU. JOM KITA BUNGKUSKAN MEREKA DALAM PRU 13. SYABAS NASARUDDIN MAT ISA YANG BERANI MENENTANG ARUS WALAUPUN TAHU BAKAL DISINGKIRKAN OLEH PAS JUGA SYABAS KEPADA BEBERAPA PEMIMPIN PAS YANG LAIN. .....

23 comments:

  1. dah napok dah..sape hok yang jd kapi lening

    ReplyDelete
  2. Ingatlah, walaupun kami kurang berpengetahuan dalam bidang agama, tetapi kami tahu niat mereka bukan Islam yang mahu gunakan kalimah ALLAH. kesannya mungkin bukan dalam jangka masa terdekat tapi next generation. Kami sesungguhnya menolak ketetapan dari manusia yang bergelar ULAMAK ini. Sekali-kali kami tidak restui penggunaan Kalimah ALLAH oleh bukan ISLAM kerana demi mempertahankan kesucian ISLAM dan umatnya dari didekati oleh mubaligh Kritian yang secara halus mengajak umat islam mendekati Agama Kristian.Maka oleh itu, kami bermohon kepada ALLAH agar menunjukkan kekuasaannya kepada umat ISlam dinegara ini agar tidak mempermainkan kalimah ALLAH. Kami TAKUT amaran ALLAH kepada manusia yang menjual Agama demi kenikmatan dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setakat menyalak kalimah
      apa lu dpt?kah kah kah!
      x payah caya kt ulamak
      better lu caya kt najib flom/soltan lu
      kah kah kah!
      ank soltan lu sendri kaki tonggang!
      ank menteri2 lembu lu lg x payah crita
      kah kah kah!

      apsal lu x menyalak?kah kah kah!
      agama sendri x reti nk jaga
      kena tang kapir pandai plak menyalak
      kah kah kah!

      Delete
  3. Perbezaan penggunaan kalimah ALLAH. Ada orang menyatakan kalimah Allah di Malaysia telah digunakan pada lambang PDRM, Dalam lagu-lagu negeri juga ada yang menggunakan kalimah Allah. dengan alasan begini mereka membenarkan bible boleh menggunakan kalimah Allah..

    Persoalannya, Lambang PDRM dan lagu-lagu negeri yang diguna pakai oleh bukan Islam jelas merujuk kepada Allah Yang Maha Esa. Sedangkan yang ingin digunakan dalam bible adakah ia merujuk kepada Allah Yang Maha Esa???

    Kenapa kita perlu membenarkan kepada mereka menggunakkannya jika kita sendiri tahu ianya bukan merujuk kepada Allah Yang Maha Esa yang kita sering lafazkan syahadah didalam solat fardu...

    Kerana sedikit undi sanggup membenarkan ia digunakan.. apa nak jadi dengan pemimpin-pemimpin Islam di Malaysia ni...

    Sedih dan kesal dengan tindakkan mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasal ape x menyalak kt soltan n kerabat yg rata2 kaki tonggang?kah kah kah!
      bini agoong lu sendri x pandai nk tutup jambol!kah kah kah!agoong tu ketua agama dol
      lu x rasa thina ke ketua agama lu mcm tu?
      kah kah kah!
      ke lu takut nk menyalak?kah kah kah!
      kata antihipokrit!kah kah kah!

      susah2 menyalak pasal kapir isu kalimah
      agama sendri pun hancur lg mau menyalak ka
      antihipokrit pala butoh apa?


      Delete
  4. Kini, sesiapa yang menyokong dan mengundi perjuangan PAS pada PRU13, bermakna mereka juga menyokong dan menghalalkan pengunaan nama ALLAH untuk di gunapakai oleh agama lain. Maka sendiri tanggong lah ya.

    ReplyDelete
  5. Cuba bayangkan kalu ada org islam balas balik dengan menamakan public toilet sebagai Christ ke,Holy Ghost ke....adakah org kristian di M'sia akan menerimanya? Dah tentu tidak...so eloklah perkataan Allah tidak diguna pakai oleh Kristian dlm bible versi Melayu. Ditakuti akan berlaku pergaduhan agama. We don't need another Belfast over here. Percayalah majority rakyat M'sia berbilang bangsa dan agama amat mencintai keamanan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. islam spesis umngok jer yg buat mcm tu

      Delete
  6. BeNgap betul Anon 23:18 ni... penyalahgunaan mcm tu memang orang marah, BaNgang!

    Yg penting adalah keimanan dan ketakwaan kita pada ALLAH... takut pada ALLAH bukan istilah! Serupe mcm Masjid kalo setakat diindahkan dan dihias dgn bermewah2 tanpa mengimarahkannya... KOSONG pada setiap kali sembahyang fardhu 5 waktu, apa gunanya!

    Yg dok berkeras tentang penggunaan nama ALLAH tu... dah sembahyang belum??? tinggalkan kemaksiatan tak??? Jgn jadi mcm puak2 PERKASA dok pertahankan agama tapi rambut siap buat warna, pakai rantai, pakai subang... Tokei Kelab Malam pun boleh dilantik Duta Agama!!!

    UMNgOk...UMNgOk... dulu, kini dan selamanya BoNgok!

    ReplyDelete
  7. ...Langsi ni lagi bengap tahap gaban...melalok tak tentu arah...lain persoalan yg dibincang lain lubang yg dia masuk...akibat bila otak dah taksub menkhizir buta...

    ReplyDelete
  8. BiNgai tul Anon 23:37... awat tergigit cili??? pedas ke?

    Kat mana yg melalok nye Ngai oooiiii!

    Satu lagi... bile isu dah tak menjadi, mula la puak2 UMNgOk Be-eNd ni cari pungkuk plak! Kalo dulu mati hidup UMNgOk Be-eNd bergantung pada lubang PUNGKUK SayFOOL ButtHairy... la ni isu nama ALLAH nak pi bergantung kat blkg pungkuk Sutan plak!

    Ayat ALLAH hak milik Sutan ke???

    Mcm aku cakap tadi la... kalo takat sayang kat perkataan ALLAH aje TANPA PENGISIAN tak guna juga! Iman dan takwa kita pada ALLAH mcmana? Segala larangan-maksiat, kita tinggalkan tak? Akhlak anak2 kita... terpelihara? Botol arak... betina... judi... RASUAH... dekat ke jauh dgn kita??? Cer cermin diri kita dulu... rakyat ke, pemimpin ke... ulamak ke... raja ke... sultan ke... katmana kita???

    ReplyDelete
  9. yang paling sedap sekali apabila PAS dulu jadi kaldai bangang tonggengan DAP tapi sekarang nak jadi KULI BATAK kepada DAP dan kaki lubang bontot

    ReplyDelete
  10. Admin, kenapa ko letak gambar close-up setan Hadi besar2 kat atas? Ko ndak tengok aku tumbuk PC monitor aku sendiri, ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. len kali letak gambar rosmah si babi pendek beso2!
      x pun letak gambar bini PiG yg kerepot mcm kopok lekor tu!
      baru syok!

      Delete
    2. Gambo Rosmah si BadakKatek takyah nak dibeso-besokan...Dah memang semulajadi BESO!
      Yg muat dlm skrin tu pun pasal dah jenuh perkecikkan...dah memang BadakKatek!

      Delete
  11. batang memerang nampak dah nak tercabut macang biji macang berbulu. Macang ayom betina kena kokcak diberuk puak2 nih. Ropa dah udoh perangai sama macang jugak kah... Inilah dikatakan babi bebinikan aning jadilah babijing.

    ReplyDelete
  12. Bukan setakat pakar poltik mengesahkan, malah hasil kajian pakar ekonomi turut senada seirama meramalkan bahawa Barisan Nasional (BN) akan tumbang kali ini.

    Ini disahkan sendiri ketua ekonomi Bank Islam, Azrul Azwar Ahmad Tajudin (gambar) yang disiarkan di akhbar berbahasa Inggeris berpengaruh di Singapura, The Straits Times hari ini, dalam edisi cetak dan dalam taliannya.

    Azrul menambah, hasil kajian maklumat menggunakan data analisisnya mendapati BN hanya mampu memperolehi antara 97 ke 107 kerusi sahaja dalam pilihanraya umum akan datang, jauh jika dibandingkan dengan prestasi 140 kerusi yang dimenangi pada pilihanraya umum lalu.

    Bagaimanapun, dengan keputusan hasil maklumat ini, Pakatan Rakyat juga hanya menang antara 115 ke 125 kerusi sahaja dan ia sesuatu yang tidak stabil dari segi ekonomi sesebuah negara.

    Hasil kajiannya dibentangkan dalam satu forum kewangan serantau yang diadakan semalam di republik itu dan disiarkan The Straits Times hari ini.

    ReplyDelete
  13. KUALA LUMPUR, 11 Jan — TV3 mengaku menambah maksud “tweet” Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin (gambar) tentang bidaan nombor plat kereta WWW 1 Sultan Johor untuk mencadangkan pemerintah tersebut menggunakan wang rakyat, mahkamah tinggi diberitahu hari ini.
    Bekas menteri besar Perak itu memberi keterangan bahawa beliau tidak pernah menuduh Sultan Johor menggunakan wang rakyat untuk bidaan berharga RM520,000.
    “Kami membuat keputusan untuk menambah kenyataannya, merujuk kepada wang rakyat,” kata Datuk Mohd Ashraf Abdullah, yang merupakan timbalan pengarang urusan kumpulan bagi siaran televisyen dan radio bagi Media Prima Berhad di mahkamah tinggi hari ini.

    ReplyDelete
  14. KUALA LUMPUR, 10 Jan — MCA hari ini dalam satu kenyataan menegaskan penggunaan kalimah Allah tidak hanya terhad kepada masyarakat Islam dan Kristian, tetapi pengganut agama lain seperti Sikh, Hindu, orang asli semenanjung dan Baba-Nyonya juga boleh menggunakan kalimah suci tersebut.
    Gesaan tersebut dinyatakan oleh ahli jawatankuasa pusat MCA, Loh Seng Kok (gambar) ekoran kenyataan dua pemimpin DAP iaitu Lim Guan Eng dan pembantunya Zairil Khir Johari yang mahu Putrajaya membenarkan penganut Kristian menggunakan kalimah Allah.
    “Kami sering tertanya-tanya mengapa Guan Eng menghadkan hak ini kepada masyarakat Kristian tapi tidak diperluaskan kepada pengerusinya Karpal Singh yang merupakan penganut Sikh.
    “Hindu, orang asli dan masyarakat Baba-Nyonya juga menggunakan kalimah suci Allah ini,” kata beliau.
    Loh juga berkata kitab suci Sri Guru Granth Sahib Ji dan the Veda illegal yang menjadi rujukan masyarakat Sikh dan Hindu turut mengandungi kalimah Allah.
    “Sebarang halangan akan mengenepikan hak Perlembagaan Sikh dan Hindu daripada mengamalkan kepercayaan mereka, sekaligus ia bertentangan dengan Perlembagaan Persekutuan,” tambah Loh.
    Dalam pada itu, beliau turut bersetuju dengan pandangan bahawa penganut agama lain boleh menggunakan kalimah suci Allah.
    “Penggunaan kalimah Allah telah diputuskan di Mahkamah Tinggi menerusi penghakiman pada 31 Disember 2009.
    “Berdasarkan keputusan itu, penggunaan kalimah Allah bukan hanya ekslusif kepada masyarakat Muslim sahaja,” tambah beliau.
    Polemik penggunaan kalimah Allah timbul kembali apabila Lim dalam perutusan Krismasnya pada 24 Disember lalu menggesa kerajaan Barisan Nasional (BN) untuk membenarkan penggunaan kalimah Allah dalam Injil bahasa Melayu memandangkan ia telah dibenarkan di Sabah dan Sarawak sejak 50 tahun lalu dan digunapakai di Timur Tengah hampir seribu tahun lalu.
    “PAS sangat kecewa dengan Umno, sebuah parti yang mewakili orang Melayu Islam dan Barisan Nasional (BN), yang memerintah negara ini, kerana menjadikan kalimah ‘Allah’ sebagai satu isu ... tanpa mengambil berat tentang salah faham yang diwujudkan dan ketegangan di kalangan rakyat negara kita yang terdiri dari pelbagai agama,” kata Hadi hari ini.
    Dalam tahun-tahun kebelakangan ini, masyarakat Kristian dan Islam terlibat dalam perang mulut mengenai perkataan “Allah”, dengan kumpulan kedua berhujah penggunaannya perlu eksklusif kepada mereka atas alasan bahawa Islam adalah monoteistik dan perkataan “Allah” bermaksud tuhan kepada orang Islam.
    Penghantaran Alkitab, kitab Injil dalam bahasa Melayu kepada Bumiputera Kristian yang menggunakan Bahasa Melayu telah disekat atau dirampas di pelabuhan, sebelum kerajaan akhirnya tunduk kepada tekanan dan membebaskannya pada tahun 2011.

    SUMBER http://my.news.yahoo.com/mca-kalimah-allah-boleh-diguna-penganut-agama-lain-071041625.html

    ReplyDelete
  15. klu dh bodoh dok diam2!
    x payah nk menyalak mcm PiG omar ni,PiG omar ni anjing kebulor pasal tu kena menyalak!

    bodo2 lembu dpt jgk dok condo
    bodo anjing umngok menyalak kosong!
    kah kah kah!
    soltan sendri hidup style kapir ada hati nk menyalak kalimah!
    kah kah kah!

    ReplyDelete
  16. jgn lupa sabtu ni himpunan menjilat cipap shamsidar.ramai-ramai kita dtg.kita jilat sampai licin.Anuar tibai cipap shamsidar ko org ramai-ramai jilat.BODOH NK MAMPOS.Anuar dpt sedap ko org dpt lendir hahahahahahahahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ankanjing 20:36 jilat dpt ape?
      lu penat menyalak menjilat lembu jgk yg dpt dok condo

      Delete
  17. Nape dolmonggol beladi goheadgostang orang dapat iakng hang dapat tulang. Orang sedang geligeleman hang dapat jilat jubor penuh dengan taik. Kah kah kah pinjam tuan PG... Ha ha ha aku punya...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR