FOLLOWERS

Monday 18 April 2011

DAH KALAH TU , DIAM AJE LAH !!!!!!!







Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dijangka tidak akan membubarkan Dewan Rakyat dalam masa terdekat bagi membolehkan pilihan raya umum diadakan berikutan pencapaian lesu pada pilihan raya Sarawak, Sabtu lalu kata penganalisis.

AFP melaporkan meskipun BN menguasai dua pertiga daripada kerusi yang dipertandingkan, tetapi pembangkang berjaya mendapat keputusan terbaik dalam sejarah pilihan raya negeri itu.

Pilihan raya Sarawak dikatakan petunjuk bagi mengukur kepopularan Najib yang didakwa banyak menabur wang bagi pembangunan luar bandar ketika berkempen. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Tamparan apanya. PR dan PKR dan PAS cakap nak ambil alih Sarawak. Baru Bian nak dilantik sebagai KM. Jadi tamparan kepada siapa sebenarnya. Lelaki Y , lari lebih awal ke Eropah. PAS , anak sulung mereka di Sarawak, lekat songsang di dalam perut kosong PAS. Jadi siapa kena tamparan dari PRN ini? PR lah!!! Juga PKR dan PAS lah kerana berjaya diperbodohkan oleh DAP.

2. Dah kalah tu sudahlah. Kalah, kalah lah. Tamparan apanya. Pok Nik di Kelantan sebelum PRU 12 pun , memerintah Kelantan dengan kelebihan 1 kerusi DUN aje. Jadi siapa kena tampar siapa sebenarnya dari PRN Sarawak ini? PR lah terutama sekali melayu dalam PKR dan PAS yang berjaya di sampahkan dan dikudakan oleh DAP. tak gitu ?

3. Sudahlah. dah kalah tu , cakap banyak pulak. Ikut dan percaya lah lagi dengan kajian sampah Zentrum tu dan Merdeka Review tu. Kah kah kah kah kah !!!!!!!!!

Nota : PR kena penampar sendiri kot? Tak gitu ? Kah kah kah kah kah !!!!!! PG percaya , PRU 13 mesti sebelum Dis 2011. Tengoklah nanti. Tak percaya? Tanya sama itu hud, hud. Keh keh keh !!!!

8 comments:

  1. PASNGOK N PKRNGOK KENE PENAMPOR BRUS LI DAP. GIGI PASNGOK BEDERAI SEME SKALI. GIGI PKRNGOK PLAK HILANG 3 BTG KAT DPAN. MMG NGAM LA TUH KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. nak rampas Putrajayalah, siap dah tentukan siapa Ketua Menteri. Pakatan rakyat sekadar kaki gempaq. Pilihanraya umum akan datang, tak de lagilah nak gempaq-gempaq - kiranya bungkus termasuk PAS juga.

    ReplyDelete
  3. Kesian PAS, satu kerusipun tak menang diSarawak. Yang melucukan dan paling bodoh, diperbodohkan bagi undi penyokongnya pada DAP dan PKR namun mereka takpun bagi undi pada PAS.

    ReplyDelete
  4. http://mediapermatangpauh.blogspot.com/2011/04/panas-jentera-pas-perak-kantoi-menipu.html

    Gua dapat satu email dari sahabat gua dalam PAS yang memberitahu Pengarah Pilihanraya PAS Perak, Haji Asmuni Awi sekarang ni tengah meroyan pada petugas-petugas PAS negeri yang dihantar ke Sarawak.

    Ni semua pasal dia dapat aduan yang jentera PAS Perak ni asyik mengelat makan angin dan asyik sibuk bershopping beli terubuk masin dan kek lapis di Kuching tu masa orang lain sibuk berkempen.

    Yang gua tau, PAS Perak ditempatkan di Dun Muara Tuang, tempat yang PAS kalah dengan majoriti yang besar kepada parti PBB. Patutlah sunyi jee kempen dorang ni kat kawasan tu...

    Dan perkara ni dikatakan menjadi antara punca PAS kalah di Dun Muara Tuang. Perkara ni jugak akan dibawa kepada pengetahuan pemimpin tertinggi PAS untuk tindakan selanjutnya.

    Lagi satu..., petugas-petugas PAS Perak ni jugak dikatakan sudah mengutip derma melalui SMS untuk menampung perbelanjaan dorang di Sarawak. Ishhh.. Ishhh... Ishhhh...

    ReplyDelete
  5. mangkok mereka ini. makan kedarah hasil pengikiut buta mereka aje

    ReplyDelete
  6. aku dah agak dah...puak puak PASNGOk ni...cakap je lebih....semuanya PENYAMUN je...kaki TEMBERANG....yang dia org cekap....KUTIP DERMA...yg itu PUAK PASNGOK terror....KUTIP DERMA NAK kutip derma...NAK kutip derma...BOLE JLN LA pas ngok...

    ReplyDelete
  7. Patutnya puak-puak Pas ni bawa tempurung tunggu depan bank senang orang nak derma. Jihat..jihat katakan..boleh masuk syurga Nik Aziz he he he

    ReplyDelete
  8. SIAPA YG SEPATUTNYA DIAM?

    AKU TENGOK UMNO/BN LAH YG TAK DIAM..DAN TAK DPT TERIMA KENYATAAN...LIHAT SAJA DLM UTUSAN, KATA ITU, KATA INI..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR